Ik heb hem gelijk gekocht en vind wat ik tot nu toe gehoord heb vet goed van ze.... Het is niet meer de stijl van Ten maar dat is het toch allang niet meer.
Alweer een goeie plaat van Eddie en zijn gang
Dan kan ik je aanraden om hem maar gelijk te gaan kopen!!
En je user icon zegt toch wel genoeg d8 ik
quote:Yep yep heb 4 winkels af moeten gaan, want om 10 uur hadden ze de ceedee's nog niet uitgepakt, was zo'n beetje de verklaring....maar toch he...wel ff binnen gehaald...op m'n werk met headphones lekker laten knallen al de hele dag. (Geen ene ruk uitgevoerd dus lol)
Op dinsdag 12 november 2002 16:09 schreef Ibanez het volgende:
Riot Act van Pearl Jam is vandaag in de winkels gekomen.Ik heb hem gelijk gekocht en vind wat ik tot nu toe gehoord heb vet goed van ze.... Het is niet meer de stijl van Ten maar dat is het toch allang niet meer.
Alweer een goeie plaat van Eddie en zijn gang
Zeker lekker plaatje, al moest ik ff 3 keer luisteren om er in te komen, maar het rocked harde kern.
Zeker het beste wat ik in een paar jaar van hun heb gehoord. (Naast No Code en Vitalogy, mijn fav)
Semisane
[Dit bericht is gewijzigd door Semisane op 12-11-2002 17:42]
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 17:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik wacht tot Schuldige_O (sinds kort verdacht van zinvol geweld) hem heeft
quote:Na een keer luisteren (met een half oor: douchen koken enzo) klonk 'ie best wel aardig. Hij klinkt best wel als een "groei"plaat, waar je ff voor moet gaan zitten. Ben er iig zeer positief over.
Op dinsdag 12 november 2002 17:41 schreef MuadDib het volgende:
Ik heb hem net gekocht, ik ga hem nu opzetten en m'n mening volgt wel over een uurtje of zo...
Ik ben heel blij met deze cd...
Heel anders dan regular Pearl Jam.
quote:You Are is dat toch?
Op dinsdag 12 november 2002 22:26 schreef Theeboon het volgende:
Ik vind dat nummer van Matt Cameron zooo wreed... hoe heet ie ook weer? Met die vette gitaareffecten.Heel anders dan regular Pearl Jam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |