abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153751883
Geesgod, rijd iedereen op Alpe de Huez op 8 minuten _O_
  maandag 22 juni 2015 @ 18:29:33 #27
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_153752471
Ik hoop Contador maar ik denk Froome.
pi_153769410
El Pistolero, Alberto Contador Velasco.

Geen Nederlander gaat de Tour winnen dit jaar. Waarom niet?
-te weinig motivatie. Ze spelen altijd zeer voorzichtig, inclusief ploegleiders. "Misschien een top 10 notering wel haalbaar".
-wonen in het verkeerde land. In dit bergloze land wordt je niet zo gauw een berggeit op de fiets.
-dopen te weinig. Natuurlijk fout om te zeggen, maar de prestaties van de genomineerde Tourwinnaars in de OP zijn buitenaards goed. Met een beetje EPO of welk ander middel dan ook geeft dit het laatste zetje wat hen boven de rest doet uitstijgen. Als ik de Nederlanders op de fiets zie, dopen ze denk ik alleen met een blikje cola :)

Verder wordt de wedstrijd wel genieten hoor :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_153769473
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 18:26 schreef Syntix het volgende:
Froome is veruit de grootste favoriet _O_ Die gaat de rest echt kapot rijden dit jaar, om ze terug te pakken voor vorig jaar. Ik denk dat Nairo uiteindelijk te kort komt en dat ook Nibali het niet aan kan. Bertje gaat janken, want die wordt kapot gemaakt door Team "eindbazen" Sky.
Froome gaat weer op zijn bek in de kasseien. Hij zei dat hij nu al tegen die etappe op zag :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:01:04 #30
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_153769604
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:51 schreef Godshand het volgende:
El Pistolero, Alberto Contador Velasco.

Geen Nederlander gaat de Tour winnen dit jaar. Waarom niet?
-te weinig motivatie. Ze spelen altijd zeer voorzichtig, inclusief ploegleiders. "Misschien een top 10 notering wel haalbaar".

Er is gewoon geen enkele Nederlander goed genoeg om de tour te winnen al was hij gemotiveerd tot het bot.
Verder ga ik voor Quintana op 1, Froome op 2 (overleeft kassei etappe wel als het droog is), Contador op 3.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:28:48 #31
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_153770239
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:01 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Er is gewoon geen enkele Nederlander goed genoeg om de tour te winnen al was hij gemotiveerd tot het bot.
Verder ga ik voor Quintana op 1, Froome op 2 (overleeft kassei etappe wel als het droog is), Contador op 3.
Dit. De Nederlanders zijn goed, maar niet subliem. Ze hebben domweg minder talent dan deze 4 en dat is beslist geen schande. Heel misschien dat een van hen een klein kansje maakt over een paar jaar, als Froome en Contador met pensioen zijn, Nibali geschorst is, en Quintana een soort Betancurtje doet ofzo.

Ik geloof ook niet echt dat ze minder of geen doping gebruiken, dat dachten we van Boogerd ook altijd. :')
  Moderator dinsdag 23 juni 2015 @ 11:31:15 #32
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_153770304
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:28 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Dit. De Nederlanders zijn goed, maar niet subliem. Ze hebben domweg minder talent dan deze 4 en dat is beslist geen schande. Heel misschien dat een van hen een klein kansje maakt over een paar jaar, als Froome en Contador met pensioen zijn, Nibali geschorst is, en Quintana een soort Betancurtje doet ofzo.
Froome talent toedichten. :D Gees won bijna de Vuelta toen die jongen nog aan het zigzaggen was.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:31:47 #33
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_153770316
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Froome talent toedichten. :D Gees won bijna de Vuelta toen die jongen nog aan het zigzaggen was.
Ja nou weet ik veel, die had toen Ebolatyfus ofzo :P

Maar goed, toegegeven, Gesink had intrinsiek misschien wel evenveel talent als de wereldtoppers van nu, maar hij heeft zoveel tegenslag gehad dat het er nooit is uitgekomen, en het is sterk de vraag of dat ooit nog gebeurt...
pi_153771192
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Het gebeurt niet vaak dat we 4 vrijwel gelijkwaardige grote favorieten hebben. Wordt vast een heerlijke Tour. Ik denk dat Contador wel het minste kans maakt van de 4 vanwege de zware Giro in de benen, waarin hij bovendien wel goed was maar niet oppermachtig. Voor de rest ben ik er nog niet uit...
Al dachten we dat vorig jaar ook, en toen struikelde Froome al van zijn fiets voordat ie nog maar één kassei gezien had, en even later vloog Contador uit de bocht.

Nu zie ik Contador in de laatste week wel afhaken eigenlijk, en dan maar hopen dat de andere drie kanshebbers heel blijven (al hoop ik niet dat Froome wint).
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:05:26 #35
317370 Spies
They're gonna find us
pi_153773794
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:34 schreef Fretwork het volgende:
Tijdrit van Quintana (en Movistar) lijkt me niet sterk genoeg, verwacht toch Froome
Mwa, Movistar rijdt doorgaans hele goede ploegentijdritten en in de tijdrit in Utrecht ga je de tour niet verliezen vermoed ik. Ik zet nog steeds mijn geld op Quintana. :Y
pi_153783027
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Froome gaat weer op zijn bek in de kasseien. Hij zei dat hij nu al tegen die etappe op zag :')
Nope. Froomegod _O_
pi_153786613
Denk dat het tussen Froome en Quintana gaat voor eindwinst, met de kasseienrit als grootste vraagteken, kans is best groot dat Froome daar weer over het asfalt stuitert..
pi_153787591
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:58 schreef Marcoss het volgende:
kans is best groot dat Froome daar weer over het asfalt stuitert..
Als het droog is, is die kans 90%. Bij nat weer 100%.
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:06:43 #39
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_153800426
Valverde natuurlijk _O_
  maandag 13 juli 2015 @ 16:08:27 #40
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_154301627
Ik hoop dat het spannend gaat worden de komende twee weken. Vooralsnog is het in ieder geval niet gedaan.

Froome lijkt in alle opzichten superieur en heeft de beste papieren. Hij kan nu gaan verdedigen. Of zou hij ook willen aanvallen?

Quintana heeft gedaan wat hij moest doen in de eerste week: zoveel mogelijk schade beperken. Degelijke proloog gereden en uitstekende ploegentijdrit. Verder lijkt hij goed gefocust. Hij mag nu gaan laten zien of hij inderdaad de beste klimmer is. Eerst de achterstand goedmaken en vervolgens een voorsprong gaan nemen.

Contador staat er nog steeds prima voor maar geeft nog geen blijk van een geweldige vorm. Die Giro zou hem parten kunnen spelen.

Nibali heeft al een aardig tikje gehad en heeft een redelijke achterstand. Ik betwijfel of hij die kan goedmaken.

Van Garderen lijkt dan toch de grote outsider. Staat er natuurlijk heel goed voor momenteel en als hij kan volgen in de bergen dan heeft 'ie kans op een podiumplek. Maar ik moet het nog zien.

Ik hoop op een vroeg aanvallende Quintana die gaat testen hoe lang Froome hem kan volgen en hopelijk blijft dat tot in de laatste week dicht bij elkaar. En wellicht kan Contador nog profiteren als lachende derde.

Tot dusverre in ieder geval een erg boeiende tour. ^O^
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')