Froome gaat weer op zijn bek in de kasseien. Hij zei dat hij nu al tegen die etappe op zagquote:Op maandag 8 juni 2015 18:26 schreef Syntix het volgende:
Froome is veruit de grootste favorietDie gaat de rest echt kapot rijden dit jaar, om ze terug te pakken voor vorig jaar. Ik denk dat Nairo uiteindelijk te kort komt en dat ook Nibali het niet aan kan. Bertje gaat janken, want die wordt kapot gemaakt door Team "eindbazen" Sky.
Er is gewoon geen enkele Nederlander goed genoeg om de tour te winnen al was hij gemotiveerd tot het bot.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:51 schreef Godshand het volgende:
El Pistolero, Alberto Contador Velasco.
Geen Nederlander gaat de Tour winnen dit jaar. Waarom niet?
-te weinig motivatie. Ze spelen altijd zeer voorzichtig, inclusief ploegleiders. "Misschien een top 10 notering wel haalbaar".
Dit. De Nederlanders zijn goed, maar niet subliem. Ze hebben domweg minder talent dan deze 4 en dat is beslist geen schande. Heel misschien dat een van hen een klein kansje maakt over een paar jaar, als Froome en Contador met pensioen zijn, Nibali geschorst is, en Quintana een soort Betancurtje doet ofzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Er is gewoon geen enkele Nederlander goed genoeg om de tour te winnen al was hij gemotiveerd tot het bot.
Verder ga ik voor Quintana op 1, Froome op 2 (overleeft kassei etappe wel als het droog is), Contador op 3.
Froome talent toedichten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit. De Nederlanders zijn goed, maar niet subliem. Ze hebben domweg minder talent dan deze 4 en dat is beslist geen schande. Heel misschien dat een van hen een klein kansje maakt over een paar jaar, als Froome en Contador met pensioen zijn, Nibali geschorst is, en Quintana een soort Betancurtje doet ofzo.
Ja nou weet ik veel, die had toen Ebolatyfus ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Froome talent toedichten.Gees won bijna de Vuelta toen die jongen nog aan het zigzaggen was.
Al dachten we dat vorig jaar ook, en toen struikelde Froome al van zijn fiets voordat ie nog maar één kassei gezien had, en even later vloog Contador uit de bocht.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Het gebeurt niet vaak dat we 4 vrijwel gelijkwaardige grote favorieten hebben. Wordt vast een heerlijke Tour. Ik denk dat Contador wel het minste kans maakt van de 4 vanwege de zware Giro in de benen, waarin hij bovendien wel goed was maar niet oppermachtig. Voor de rest ben ik er nog niet uit...
Mwa, Movistar rijdt doorgaans hele goede ploegentijdritten en in de tijdrit in Utrecht ga je de tour niet verliezen vermoed ik. Ik zet nog steeds mijn geld op Quintana.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:34 schreef Fretwork het volgende:
Tijdrit van Quintana (en Movistar) lijkt me niet sterk genoeg, verwacht toch Froome
Nope. Froomegodquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Froome gaat weer op zijn bek in de kasseien. Hij zei dat hij nu al tegen die etappe op zag
Als het droog is, is die kans 90%. Bij nat weer 100%.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:58 schreef Marcoss het volgende:
kans is best groot dat Froome daar weer over het asfalt stuitert..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |