Jij wilt afvallen en gaat dan zelf spek halen?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wilde dus wat bbq spek kopen zodat ik de bbq aan kon zetten en dat vanavond kon oppeuzelen.
Wat denk je? Alles leeg, geen Smokey spek noch gemarineerde in een bakje.
Ik naar een andere lidil twee km verder niks! Niks zeg ik je, dit terwijl de Bombay curry marinade heerlijk is.
Uiteindelijk maar gezinsmenu friet gehaald.
al die marinades zijn goor, manquote:Op zondag 7 juni 2015 18:53 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij wilt afvallen en gaat dan zelf spek halen?Haal dan beter gemarineerde kipfilet ofzo. Je kan ook lekker en gezond bbq-en.
of erger: TS heeft een gezinnetjequote:Op zondag 7 juni 2015 18:56 schreef Simterklaas het volgende:
TS heeft in zijn eentje een gezinsmenu opgegeten
#viesdik
En heeft dan alsnog het gezinsmenu helemaal alleen opgegeten voor de ogen van zijn kwijlend en verhongerend gezinnetjequote:
Ik heb niet eens een gezin gehad man. Als ze het zandpad nog eerder hadden weg gehaald had ik niet eens seks gehad.quote:
Bijna alles wat niet te vet is.quote:
Oh dat is wel een goeie tip geen vettige dingen op de bbq, bedankt man ik ga ermee aan de slag.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Bijna alles wat niet te vet is.
Tonijnsteaks zijn echt lekker van de bbq.
Nu vind ik spek sowieso heel nasty. Dat vind ik echt alleen lekker met pannenkoeken of een uitsmijter.
vlees vd Lidl willen eten is vragen om problemen. Derhalve slechte klaagquote:Op zondag 7 juni 2015 19:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goeie tip geen vettige dingen op de bbq, bedankt man ik ga ermee aan de slag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |