Daar staat een kruisje bij.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:32 schreef Ludd het volgende:
Nu zie ik op het plaatje al dat ze tomaten in de koelkast willen zetten, dat roept bij mij al de nodige twijfels op.
Correct, maar ik vind het qua structuur/bite wel lekker om op mijn brood te eten gecombineerd met oude kaas, of een goede ham.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:03 schreef gargamelnl het volgende:
Waarom ijsbergsla? Smaken verschillen natuurlijk, maar ijsbergsla smaakt toch eigenlijk naar niks?
had ik ook gezien en was er venieuwd naar. proef je de boerenkoolsmaak?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:10 schreef Ludd het volgende:
Offtopic overigens, maar ik had gisteren bij de AH baby-boerenkool gehaald als sla. Had ik nog niet eerder op,maar dat is wel een aanrader. Lekkerder dan veldsla vind ik.
Daar was ik dus ook benieuwd naar, maar je proeft totaal geen boerenkool zoals je dat gewend bent. Maar het is dus wel lekker.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
had ik ook gezien en was er venieuwd naar. proef je de boerenkoolsmaak?
Ik denk dat hij gesneden ijsbergsla bedoeltquote:Op zondag 7 juni 2015 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je het dagelijks eet, hoe lang doe je dan met een ijsbergsla? Ik bedoel, in een plastic zak blijft een verse ijsbergsla zeker een week goed, in een koude koelkast wel twee.
Als je een sla koopt, kijk naar het snijvlak, is dat bruin is de sla niet vers
in de op: 'Ik wil geen voorgesneden groente kopen.'quote:Op zondag 7 juni 2015 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gesneden ijsbergsla bedoelt
Oh oepsquote:Op zondag 7 juni 2015 20:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
in de op: 'Ik wil geen voorgesneden groente kopen.'
ik gok ook maar, misschien snijdt TS steeds een stuk van de slakrop af ipv een blad los te halen en die te snijden?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh oeps![]()
Dan snap ik ook totaal t probleem niet en sluit ik me aan bij Piet
Ongeveer een week. Dan is het nog niet helemaal op, maar het helemaal witte deel vind ik niet zo lekker.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je het dagelijks eet, hoe lang doe je dan met een ijsbergsla?
Ah, ik kijk altijd naar het groene gedeelt, of daar geen plekken opzitten. Maar ik moet dus naar de steel kijken?quote:Als je een sla koopt, kijk naar het snijvlak, is dat bruin is de sla niet vers
Gewoon in een plastic zak in de koelkast bewaren voldoet dan prima, mits je koelkast geen lauwkast isquote:Op maandag 8 juni 2015 18:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ongeveer een week. Dan is het nog niet helemaal op, maar het helemaal witte deel vind ik niet zo lekker.
[..]
Tuurlijk ook naar de rest van de sla kijken, maar het snijvlak laat zie hoe vers hij is. Een sla die daar nog wit is. is dagversquote:Ah, ik kijk altijd naar het groene gedeelt, of daar geen plekken opzitten. Maar ik moet dus naar de steel kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |