Ik ben geen maagd meer nee. Omdat ik als nerd wel realistisch ben.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:18 schreef Piels het volgende:
En TS is geen maagd meer? ik geloof het bijna
zie mijn 2de post (boven jouw post)quote:Op zondag 7 juni 2015 12:19 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd meer nee. Omdat ik als nerd wel realistisch ben.
En denk jij ooit een vriendin te krijgen?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:20 schreef Erno-BE het volgende:
Universitair opgeleid: heeft wel de voorkeur
Niet roken: graag
Maat 36: maat maakt me niet zo heel veel uit zolang ze maar niet buitenproportioneel dik/dun is
Geen bril: de juiste bril is juist sexy
Voorkeur aan nerdzaken: liever niet
Geen tattoos/piercings: volledig mee eens
Huiselijk: liever geen type dat 24/7 feest, maar wel iemand diue af en toe van een feestje houdt
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:21 schreef Noriega het volgende:
[..]
En denk jij ooit een vriendin te krijgen?
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:16 schreef Erno-BE het volgende:
Liever geen wijf, dan een lelijk/dom wijf. Onterechte klacht dus
Ik wil gewoon geen kort pittig kapsel, of iemand die in de beginfase van die cultuur zit.quote:
Dan ga je toch niet naar de kapper? Of moet je, van je mama?quote:
Nog tien jaar droogstaan en je plaatst zelfs die vrouwen op een voetstukje.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen kort pittig kapsel, of iemand die in de beginfase van die cultuur zit.
Een vrouw met een kort pittig kapsel bedoel ikquote:Op zondag 7 juni 2015 12:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet naar de kapper? Of moet je, van je mama?
Wat je niet kent, mis je ook niet. Ik heb geen behoefte aan seks. En verder wil ik een kwalitatief hoogstaande vrouw of anders geen vrouw. All or nothing.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:32 schreef Noriega het volgende:
[..]
Nog tien jaar droogstaan en je plaatst zelfs die vrouwen op een voetstukje.
Alsof je het over een tafel hebt.quote:
Dat gaat hem dus niet worden zo.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat je niet kent, mis je ook niet. Ik heb geen behoefte aan seks. En verder wil ik een kwalitatief hoogstaande vrouw of anders geen vrouw. All or nothing.
Ik zou liever als maagd sterven dan dat ik het met een mbo'ster of kort pittig kapsel moet doenquote:Op zondag 7 juni 2015 12:36 schreef Noriega het volgende:
[..]
Dat gaat hem dus niet worden zo.
Maar ik denk dat die lat vanzelf wel lager komt te liggen als de nood hoger is geworden.
Ik geloof er geen flikker van weet je dat?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:37 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zou liever als maagd sterven dan dat ik het met een mbo'ster of kort pittig kapsel moet doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |