abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154544195
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:08 schreef Jaapvaak het volgende:
Ligt inderdaad aan mij. Zij deed er alles aan het gesprek zo leuk en boeiend mogelijk te houden, maar na weken proberen gaf ze het op. Ik trek hier leer uit..
Ah dus je wordt leerlooier?
pi_154550614
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:25 schreef Jaapvaak het volgende:
Voorbeeld van een doorsnee gesprek met een tinder-NL

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en toen verwijderde ze me
Waarom begin je dan meteen over negers :')
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:40:05 #203
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_154551737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:02 schreef ulq het volgende:

[..]

Waarom begin je dan meteen over negers :')
Je kan het inderdaad het beste pas na een paar dagen over negers gaan hebben.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_154563287
for ever alone ;(

pi_154563427
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:56 schreef Drinky het volgende:

Japan: lekkere chicks, maar tenzij je ielig, blond en ene onzekere nerd bent niks te vinden.
Heb een tijdje in Japan gewerkt en herken dit helemaal niet, je moet wel zelf initiatief nemen wellicht schorte het daar bij je aan.

Zelfs gedate met een meid waar ik niet mee kon praten, mijn Japans te matig en zij sprak geen enkele andere taal. Was wel een topdate.
pi_154563783
quote:
Na 5 maanden in Azie en omstreken ben ik enigszins deskundig op het gebied van Aziaten.

Thailand : chicks over het algemeen niet bijzonder lekker, als ze dat wel zijn is het een ladyboy. Daarnaast zijn ze(zoals op veel plekken in azie) alleen uit op je geld.
Laos: Same Same but different
Vietnam: een van de lekkerste Z.O Aziatische chicks. Goede tieten, soms in voor een neukertje maar vaak ook voor langere relaties.
Cambdia: Meh, trekt mij totaal niet (nomsayin')
Singapore: heerlijk lekkere vrouwen net een goed lichaam en een knap koppie. Zijn best in voor wat lol en herbenoemt zozeer een relatie nodig aangezien ze waarschijnlijk een stuk rijker zijn dan jij.
Maleisië: beetje punjabi, maar zitten alsnog een hoop lekkere meiden tussen. Moslimland wel dus weinig echt af te neuken zonder je in rare bochten te wringen.
Filipijnen: mooie chicks, goede beheersing van Engels vaak, alleen ook weer op zoek naar iemand met geld om hun situatie daar te ontsnappen.
Japan: lekkere chicks, maar tenzij je ielig, blond en ene onzekere nerd bent niks te vinden. Voor Fok!kers een waar paradijs dus. Ben je enigszins gespierd of heb je een baard, of zie je er al een beetje te mannelijk uit heb je er totaal niks te zoeken. Ziek land, ik begrijp wel waarom het aan het vergrijzen is.

Dan nog de subcategorieën
Backpackers: gewillige sletjes die het met jan en alleman doen. Als je even zonder zit een makkelijke optie, maar ik zou er niet rauw naar binnen gaan.
Expats: vaak de beste optie. Goed uitziende, zelfstandige vrouwen die vaak wel in zijn voor een pleziertje. Ze hebben een eigen appartement wat ook erg handig uitkomt en ze kunnen je rondleiden door de stad.

Gebruik deze informatie zoals je dat wil.
Deskundig :') :') :') :') :') :')
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:22:33 #207
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_154563924
quote:
Na 5 maanden in Azie en omstreken ben ik enigszins deskundig op het gebied van Aziaten.

Thailand : chicks over het algemeen niet bijzonder lekker, als ze dat wel zijn is het een ladyboy. Daarnaast zijn ze(zoals op veel plekken in azie) alleen uit op je geld.
Laos: Same Same but different
Vietnam: een van de lekkerste Z.O Aziatische chicks. Goede tieten, soms in voor een neukertje maar vaak ook voor langere relaties.
Cambdia: Meh, trekt mij totaal niet (nomsayin')
Singapore: heerlijk lekkere vrouwen net een goed lichaam en een knap koppie. Zijn best in voor wat lol en herbenoemt zozeer een relatie nodig aangezien ze waarschijnlijk een stuk rijker zijn dan jij.
Maleisië: beetje punjabi, maar zitten alsnog een hoop lekkere meiden tussen. Moslimland wel dus weinig echt af te neuken zonder je in rare bochten te wringen.
Filipijnen: mooie chicks, goede beheersing van Engels vaak, alleen ook weer op zoek naar iemand met geld om hun situatie daar te ontsnappen.
Japan: lekkere chicks, maar tenzij je ielig, blond en ene onzekere nerd bent niks te vinden. Voor Fok!kers een waar paradijs dus. Ben je enigszins gespierd of heb je een baard, of zie je er al een beetje te mannelijk uit heb je er totaal niks te zoeken. Ziek land, ik begrijp wel waarom het aan het vergrijzen is.

Dan nog de subcategorieën
Backpackers: gewillige sletjes die het met jan en alleman doen. Als je even zonder zit een makkelijke optie, maar ik zou er niet rauw naar binnen gaan.
Expats: vaak de beste optie. Goed uitziende, zelfstandige vrouwen die vaak wel in zijn voor een pleziertje. Ze hebben een eigen appartement wat ook erg handig uitkomt en ze kunnen je rondleiden door de stad.

Gebruik deze informatie zoals je dat wil.
En door zo'n ladyboy kun je je best af laten zuigen in een steegje.

Voor de zekerheid zeg je na afloop nog ff 'nohomo' dan is er helemaal niks aan 't handje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_154565895
quote:
15s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:58 schreef fespo het volgende:
for ever alone ;(

[ afbeelding ]
Jij bent haar 450'ste tinder projectje, Is toch logisch dat ze een beetje verward is :')
pi_154571650
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als dit het niveau van Tinder is.... :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_154571957
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gvd 0.0 social skills _O-

En dan heb ik het over jou en niet die meid.
pi_154572348
Ik geloof dat ik wel op tinder thuis hoor qua social skills :')
pi_154572607
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:55 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Gvd 0.0 social skills _O-

En dan heb ik het over jou en niet die meid.
Echt he, en dan later klagen dat ze niks kunnen krijgen omdat alle Nederlandse vrouwen arrogant zijn etc. :{w
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:14:28 #213
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_154573861
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb een tijdje in Japan gewerkt en herken dit helemaal niet, je moet wel zelf initiatief nemen wellicht schorte het daar bij je aan.

Zelfs gedate met een meid waar ik niet mee kon praten, mijn Japans te matig en zij sprak geen enkele andere taal. Was wel een topdate.
als man met baard heb je er in ieder geval niks te zoeken. Op Tinder hooguit 4 matches in 2 weken en in het uitgaansleven of gewoon in normale omgang zijn ze er ook niet zo van. De meeste Japanse chicks vallen of op "vrouwelijke" mannen, of op typisch blonde, blanke Europeanen. Dat is geen aanname, bij navraag wist het overgrote deel mij dit te vertellen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_154589067
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:14 schreef Drinky het volgende:

[..]

als man met baard heb je er in ieder geval niks te zoeken. Op Tinder hooguit 4 matches in 2 weken en in het uitgaansleven of gewoon in normale omgang zijn ze er ook niet zo van. De meeste Japanse chicks vallen of op "vrouwelijke" mannen, of op typisch blonde, blanke Europeanen. Dat is geen aanname, bij navraag wist het overgrote deel mij dit te vertellen.
Complete kolder, baard zou kunnen maar dat ze op "vrouwelijke" mannen vallen is grote onzin. Je zelf na 5 maanden Azie een expert gaan noemen is ook wel grappig.

Heb 2 x een half jaar in Japan gewerkt en had ondanks dat ik er niet vrouwelijk uitzie of blond ben geen enkele moeite om dates te scoren. Dit was overigens wel ver voor het tinder tijdperk
  vrijdag 24 juli 2015 @ 10:04:30 #215
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154590251
Gewoon hot or not gebruiken
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_154590260
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:04 schreef 1marcelfilms het volgende:
Gewoon hot or not gebruiken
Ben je een slet of zo
  vrijdag 24 juli 2015 @ 10:06:10 #217
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154590272
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:05 schreef Chai het volgende:
Ben je een slet of zo
je moeder wel
vroeger was alles beter
pi_154590351
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:06 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

je moeder wel
Oh shit nu ben ik beledigd. :'(

Nee dat is ze niet, je bent verkeerd geïnformeerd. ;) Ze is een seksueel zelfstandig onderneemster. Dat is iets anders.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 10:11:57 #219
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154590360
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Oh shit nu ben ik beledigd. :'(

Nee dat is ze niet, je bent verkeerd geïnformeerd. ;) Ze is een seksueel zelfstandig onderneemster. Dat is iets anders.
okee sorry dan
vroeger was alles beter
  vrijdag 24 juli 2015 @ 10:24:34 #220
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_154590599
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 08:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Complete kolder, baard zou kunnen maar dat ze op "vrouwelijke" mannen vallen is grote onzin. Je zelf na 5 maanden Azie een expert gaan noemen is ook wel grappig.

Heb 2 x een half jaar in Japan gewerkt en had ondanks dat ik er niet vrouwelijk uitzie of blond ben geen enkele moeite om dates te scoren. Dit was overigens wel ver voor het tinder tijdperk
ik weet niet of je in dat jaar ook een beetje hebt opgelet, maar de lekkerste chicks daar lopen rond met voor ons verwijfde mannen. Dat houdt dus in mannen die o.a. make-up dragen en er een of andere wazige haarstijl op nahouden. Dat valt ook goed terug te zien in hun "liefde te huur" industrie. Het gaat er vooral om dat je er als man niet te mannelijk overkomt. Dus niet breed of gespierd, geen macho gedrag.

Maarja, het is verder sowieso een vreemd land waar het barst van de snacks, ladies/gentleman bars, maid bars enz.

Ik heb overigens in mijn periode ieder land lang genoeg bezocht voor een aantal vrouwelijke contacten, waarschijnlijk meer dan de gemiddelde fokker in 5 jaar zal doen. Meer dan genoeg om per land een redelijk beeld te vormen in ieder geval.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_154590679
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:24 schreef Drinky het volgende:

[..]

ik weet niet of je in dat jaar ook een beetje hebt opgelet, maar de lekkerste chicks daar lopen rond met voor ons verwijfde mannen. Dat houdt dus in mannen die o.a. make-up dragen en er een of andere wazige haarstijl op nahouden. Dat valt ook goed terug te zien in hun "liefde te huur" industrie. Het gaat er vooral om dat je er als man niet te mannelijk overkomt. Dus niet breed of gespierd, geen macho gedrag.
Ja dat zei je al, weet niet hoe je bij die onzin komt maar goed met mijn ruim 6 jaar ervaring in die landen (en nu ruim 5 jaar een relatie met een Taiwanese) kan ik natuurlijk niet op tegen 5 maanden backpacken :')

quote:
Maarja, het is verder sowieso een vreemd land waar het barst van de snacks, ladies/gentleman bars, maid bars enz.
Vreemd land ja maar ik krijg nu niet echt het idee dat jij er echt goed hebt rondgekeken

quote:
Ik heb overigens in mijn periode ieder land lang genoeg bezocht voor een aantal vrouwelijke contacten, waarschijnlijk meer dan de gemiddelde fokker in 5 jaar zal doen. Meer dan genoeg om per land een redelijk beeld te vormen in ieder geval.
Dat redelijk beeld blijkt nu niet echt uit je reacties :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2015 10:30:37 ]
  vrijdag 24 juli 2015 @ 14:25:32 #222
437880 hoekandit
gele paprika
pi_154596656
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 08:14 schreef Sheldon. het volgende:

Klacht: mensen die dit kansloos vinden, terwijl het veel kutter is om hier in NL te gaan tinderen met al die arrogante festivalkutten met hun grote hoeden op en hoogmoedige gedrag.
Om even terug te komen op de OP, onterechte klacht. Gewoon met de botte bijl.. :D :D

pi_154597542
Wat was haar antwoord nou daarop?
pi_154597672
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:25 schreef hoekandit het volgende:

[..]

Om even terug te komen op de OP, onterechte klacht. Gewoon met de botte bijl.. :D :D

[ afbeelding ]
Marleen is lekkahhhhh :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')