Dan maak je toch gewoon een random accountje waar je wat foto's op dumpt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik wil ook tinderen maar dan moet je Facebook hebben. En die shit wil/heb ik dus niet.
Ga lekker janken, mietje.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:27 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik vind het beledigend tegen de vele Europese volkeren die in Europa leven. Dit gaat naar mijn mening zelfs verder dan discriminatie omdat het Oost-Europeanen zijn, je erkent hen nu niet eens voor wat ze zijn.
Zelf ben ik een Zuid-Nederla
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
Niet iedereen valt op Aziaten. Andersom kan je als Westerse man/vrouw wel heel makkelijk een Aziaat krijgen. Daarom geilen zoveel nerds op ze.
Je kunt beter je pijltje daar neerzetten, je telefoon even een half uurtje wegleggen. Als je dan begint met swipen heb je minstens 5 minuten lang bij elke swipe een matchquote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 18:44 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Je kunt beter je pijltje daar neerzetten, je telefoon even een half uurtje wegleggen. Als je dan begint met swipen heb je minstens 5 minuten lang bij elke swipe een match
ik heb nog geen 1 hitquote:Op maandag 20 juli 2015 18:44 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Je kunt beter je pijltje daar neerzetten, je telefoon even een half uurtje wegleggen. Als je dan begint met swipen heb je minstens 5 minuten lang bij elke swipe een match
Ik ken ik het echt dus niemand die op zielige negertjes vakantie gaat. Maar op tinder lijkt het alsof een derde van de meisjes dat een keer gedaan moet hebben ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2015 11:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Altijd hè. En een foto met een paar negertjes zodat we kunnen zien wat een wereldverbeteraars het zijn. En een foto met vriendinnen zodat we weten dat ze vriendinnen heeft.
Of jij ziet er echt heeel arm uitquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:41 schreef fespo het volgende:
het zal wel aan mij liggen.
ik krijg idd veel likes (50-100) uit Manilla, maar
de meeste beginnen geen gesprek.
of komen niet verder dan hi hru where u from.
of haken af al ze weten dat je niet in Asia bent.
verruit de meeste lijken gewoon (rijke) locals die het leuk vinden om een praatje te maken, danwel willen meeten of gewoon nieuwsgierig zijn hoe ze in de markt liggen.
yup zo van, daar ga ik geen moeite voor doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Of jij ziet er echt heeel arm uit
Misschien kan je ze filteren op inkomenquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:56 schreef fespo het volgende:
[..]
yup zo van, daar ga ik geen moeite voor doen.
Flink aan het zeevissen geweest in Azië dus, ik zie het alquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:56 schreef Drinky het volgende:
Na 5 maanden in Azie en omstreken ben ik enigszins deskundig op het gebied van Aziaten.
Thailand : chicks over het algemeen niet bijzonder lekker, als ze dat wel zijn is het een ladyboy. Daarnaast zijn ze(zoals op veel plekken in azie) alleen uit op je geld.
Laos: Same Same but different
Vietnam: een van de lekkerste Z.O Aziatische chicks. Goede tieten, soms in voor een neukertje maar vaak ook voor langere relaties.
Cambdia: Meh, trekt mij totaal niet (nomsayin')
Singapore: heerlijk lekkere vrouwen net een goed lichaam en een knap koppie. Zijn best in voor wat lol en herbenoemt zozeer een relatie nodig aangezien ze waarschijnlijk een stuk rijker zijn dan jij.
Maleisië: beetje punjabi, maar zitten alsnog een hoop lekkere meiden tussen. Moslimland wel dus weinig echt af te neuken zonder je in rare bochten te wringen.
Filipijnen: mooie chicks, goede beheersing van Engels vaak, alleen ook weer op zoek naar iemand met geld om hun situatie daar te ontsnappen.
Japan: lekkere chicks, maar tenzij je ielig, blond en ene onzekere nerd bent niks te vinden. Voor Fok!kers een waar paradijs dus. Ben je enigszins gespierd of heb je een baard, of zie je er al een beetje te mannelijk uit heb je er totaal niks te zoeken. Ziek land, ik begrijp wel waarom het aan het vergrijzen is.
Dan nog de subcategorieën
Backpackers: gewillige sletjes die het met jan en alleman doen. Als je even zonder zit een makkelijke optie, maar ik zou er niet rauw naar binnen gaan.
Expats: vaak de beste optie. Goed uitziende, zelfstandige vrouwen die vaak wel in zijn voor een pleziertje. Ze hebben een eigen appartement wat ook erg handig uitkomt en ze kunnen je rondleiden door de stad.
Gebruik deze informatie zoals je dat wil.
Tjonge Drinky, hoeveel vissen heb je in die vijf maanden wel niet gevangen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:56 schreef Drinky het volgende:
Na 5 maanden in Azie en omstreken ben ik enigszins deskundig op het gebied van Aziaten.
Thailand : chicks over het algemeen niet bijzonder lekker, als ze dat wel zijn is het een ladyboy. Daarnaast zijn ze(zoals op veel plekken in azie) alleen uit op je geld.
Laos: Same Same but different
Vietnam: een van de lekkerste Z.O Aziatische chicks. Goede tieten, soms in voor een neukertje maar vaak ook voor langere relaties.
Cambdia: Meh, trekt mij totaal niet (nomsayin')
Singapore: heerlijk lekkere vrouwen net een goed lichaam en een knap koppie. Zijn best in voor wat lol en herbenoemt zozeer een relatie nodig aangezien ze waarschijnlijk een stuk rijker zijn dan jij.
Maleisië: beetje punjabi, maar zitten alsnog een hoop lekkere meiden tussen. Moslimland wel dus weinig echt af te neuken zonder je in rare bochten te wringen.
Filipijnen: mooie chicks, goede beheersing van Engels vaak, alleen ook weer op zoek naar iemand met geld om hun situatie daar te ontsnappen.
Japan: lekkere chicks, maar tenzij je ielig, blond en ene onzekere nerd bent niks te vinden. Voor Fok!kers een waar paradijs dus. Ben je enigszins gespierd of heb je een baard, of zie je er al een beetje te mannelijk uit heb je er totaal niks te zoeken. Ziek land, ik begrijp wel waarom het aan het vergrijzen is.
Dan nog de subcategorieën
Backpackers: gewillige sletjes die het met jan en alleman doen. Als je even zonder zit een makkelijke optie, maar ik zou er niet rauw naar binnen gaan.
Expats: vaak de beste optie. Goed uitziende, zelfstandige vrouwen die vaak wel in zijn voor een pleziertje. Ze hebben een eigen appartement wat ook erg handig uitkomt en ze kunnen je rondleiden door de stad.
Gebruik deze informatie zoals je dat wil.
een bescheiden hoeveelheid. Je moet natuurlijk wel van de lokale cultuur proeven.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tjonge Drinky, hoeveel vissen heb je in die vijf maanden wel niet gevangen?
WTF waarom doet ze dat joh, echt dat snap ik niet!!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:25 schreef Jaapvaak het volgende:
Voorbeeld van een doorsnee gesprek met een tinder-NL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en toen verwijderde ze me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |