quote:Op zondag 7 juni 2015 02:02 schreef rowan634 het volgende:
Rob heeft het voor de 100e keer over zijn wereld
Moet je nagaan wat een werk het is om een uitzending van een half uur er van te makenquote:Op zondag 7 juni 2015 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Probleem is, ik neem 24 uur streams op, maar het editen en terugkijken kost soms 6 uur per dag ....
Dus een domme reactie van die Gina dus.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gaby wilde dat ze stil was of naar beneden ging. Gina was zo druk dat ze gewoon hou je bek snauwde
natuurlijk, kijk het filmpje zelf maarquote:Op zondag 7 juni 2015 02:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dus een domme reactie van die Gina dus.
jaquote:Op zondag 7 juni 2015 02:09 schreef Cheszy het volgende:
[..]![]()
moet er eigenlijk nog tanden op photoshoppen
Dat is toevallig.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:08 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Denk dat Rob de mijne ook krijgt ipv. Waaif
Volgens mij morste hij drank op haar tieten toen hij ze beiden omhelste, Gina riep uit sjerrejeuz!quote:Op zondag 7 juni 2015 02:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Net voor de ruzie leek het wel of Rob aan de tieten zat van Gina of dat hij er wat van zei dat ze er bijna uithingen.En toen leek Gina ineens zenuwachtig te worden.
quote:Op zondag 7 juni 2015 02:08 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Denk dat Rob de mijne ook krijgt ipv. Waaif
quote:Op zondag 7 juni 2015 02:09 schreef Enah het volgende:
[..]
Dat is toevallig.
Ik ga ook van Waaif naar Rob.
wilco en vanessquote:Op zondag 7 juni 2015 02:12 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mark en Gina,kan het nog triester.Gvd wat een nep Tokkiestel
Volgens mij MOETEN ze ruzie maken maar kunnen / willen ze dat helemaal nietquote:
quote:
Nou ja, het is niet echt sterk als je Stef nodig hebt om je te helpen in een ruzie in je relatie...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |