Dat zou kunnen ja, maar voor die tijd verzeep je je olie, gaat de isolatie van de kabels en zo rond je motor er aan (smelten) enzovoorts. Ik vind trouwens oververhit rubber wel lekker ruiken (misschien omdat me dat aan de Rotterdamse metro herinnert?).quote:
Ik heb ooit eens een autoongeluk meegemaakt wat met een beetje pech fataal had kunnen zijn dus alles wat die autos betreft doet mij in paniek raken. Hard rijden vind ik niet leuk, maar stank al helemaal nietquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:35 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar voor die tijd verzeep je je olie, gaat de isolatie van de kabels en zo rond je motor er aan (smelten) enzovoorts. Ik vind trouwens oververhit rubber wel lekker ruiken (misschien omdat me dat aan de Rotterdamse metro herinnert?).
uuhm nee waren we niet van plan maar frapant genoeg brand de zekering van de ventilator enorm vaak door. Een maand geleden 5 gehaald nu al 3 op. Of we vervangen hem te snel dat kan ook.. Draden hangen zo los als maar zijn kan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
zoek andere zekering bijv radio of een andere overbodig, gebruik dat tijdelijk voor de radiator.
Anders moet je maar stukje gaan rijden.. Tenzij je toch een nieuwe motor erin willen plaatsen.. gewoon doorrijden en hopen dat je haalt.
Niet de moeite waard, onderkant is vorig jaar voor 600 eur gelast. Dan weet jij genoeg.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed bier ja.
Maar goed, TS moet gewoon die ventilator laten vervangen. Lijkt me een logische stap als je auto oververhit raakt en je weet wat de oorzaak is.
Ja, dat jij beter een nieuwe auto aan kunt gaan schaffen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:14 schreef Bunnii het volgende:
[..]
Niet de moeite waard, onderkant is vorig jaar voor 600 eur gelast. Dan weet jij genoeg.
iquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dat jij beter een nieuwe auto aan kunt gaan schaffen.
ZIJ ja ik heb niet eens een rijbewijs haha. We zijn al aan het sparen ;-)quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dat jij beter een nieuwe auto aan kunt gaan schaffen.
Weet ik maar ik ga geen geld en moeite steken in een auto die einde van het jaar (NOV) no way door de apk komt. Er word niet weer voor 600 gelast: nu kopen wij een nieuwequote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
vervang radiator en draden alvast nu..
JE kan 2e hands van sloop zo halen..
En een fan van de sloop en een handige Harry?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:18 schreef Bunnii het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ga geen geld en moeite steken in een auto die einde van het jaar (NOV) no way door de apk komt. Er word niet weer voor 600 gelast: nu kopen wij een nieuwe
Ok, je vriendin in dit geval. Dat werd me uit de OP niet helemaal duidelijk, niet goed gelezen blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:17 schreef Bunnii het volgende:
[..]
i
[..]
ZIJ ja ik heb niet eens een rijbewijs haha. We zijn al aan het sparen ;-)
Voor die luttele kilometertjes die ze rijd. Rijd anderhalve km naar haar werk. Kan ze ook wel fietsen. Ze heeft dat ding vooral voor dagjes uit.. Tja en het geld zit er even niet aan om nu al een nieuwe te kopen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:19 schreef bondage het volgende:
[..]
En een fan van de sloop en een handige Harry?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:22 schreef Fleauris het volgende:
Dan zou ik het geld van de verzekering en wegenbelasting je maar vast besparen en nu schorsen en bij een sloper brengen, krijg je er in ieder geval nog een paar tientjes voor.
equote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:22 schreef Fleauris het volgende:
Dan zou ik het geld van de verzekering en wegenbelasting je maar vast besparen en nu schorsen en bij een sloper brengen, krijg je er in ieder geval nog een paar tientjes voor.
Heb ik ook al gezegd ja, maar mevrouw is eigenwijs en doet niet graag boodschappen door de stromende regen. Zucht. Maakt niet uit, in november ligt er een leuk centje klaar voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:22 schreef Fleauris het volgende:
Via MP is er 325 geboden haha. Is meer als die gekost heeft (nog meer haha)quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:22 schreef Fleauris het volgende:
motorisch is hij helemaal in orde. Alleen de onderkant en die kut ventilator. Rijd verder als een tiet en verder als 140 op de snelweg nog nooit getest. Maar dat trekt die ouwe bruin wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, een auto voor minder dan 325 euro kun je natuurlijk ook niet veel van verwachten...
Tja, misschien een oude auto met weinig kilometers op de teller. Op een gegeven moment gaat het roesten, al helemaal als de auto vaak wordt blootgesteld aan de elementen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:33 schreef Bunnii het volgende:
[..]
motorisch is hij helemaal in orde. Alleen de onderkant en die kut ventilator. Rijd verder als een tiet en verder als 140 op de snelweg nog nooit getest. Maar dat trekt die ouwe bruin wel.
Niet veilig vind ik een groot woord. Je moet gewoon die zekeringen op voorraad hebben en goed luisteren of hij aan gaat bij het starten. ze zal zich er echt niet ineens mee dood rijden hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:29 schreef Fleauris het volgende:
Tsja, ik zou niet graag in een auto blijven rijden die niet veilig is en niet meer door de APK heen komt, voor rond de 500 euro kan je wellicht een auto krijgen die nog wel een tijdje zonder grote problemen/kosten meegaat.
is een automaatje dus maar 5 cijfers. Kan 14K zijn maar ook 214kquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, misschien een oude auto met weinig kilometers op de teller. Op een gegeven moment gaat het roesten, al helemaal als de auto vaak wordt blootgesteld aan de elementen.
Als de boel in de fik vliegt praat je denk ik wel anders. Als je ruikt dat er iets aan het verbranden is dan lijkt me dat echt geen goed teken. Als de isolatie van draden smelt en dit tegen de massa komt heb je kortsluiting met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:37 schreef Bunnii het volgende:
[..]
Niet veilig vind ik een groot woord. Je moet gewoon die zekeringen op voorraad hebben en goed luisteren of hij aan gaat bij het starten. ze zal zich er echt niet ineens mee dood rijden hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |