quote:kyro
Op donderdag 4 september 2003 20:46 schreef Underdoggy het volgende:
[afbeelding]
dit krijg ik te zien bij NFS highstakes 2 die ik gister GEKOCHT hebheb nieuwste drivers voor videocard
mijn specs zijn:
AMD Athlon 1700XP
256mb DDR
Win2k SP 3 + DirectX 8.1
Hercules 3d Prophet 4000 + TV out (64mb)(kyro chipset d8 ik)wat kan er in vredesnaam mis zijn dit ziet er niet echt normaal uit :S
quote:
Het komt er dus op neer dat mijn microfoon het in Windows (en Incredimail enz enz) prima doet. Hij doet het echter niet goed als ik Counter-Strike speel (en dus via Counter-Strike wil praten). Ik heb al bij de settings gekeken, geen resultaat. Het vreemde is echter dat ik sinds dat ik terug ben van vakantie het niet meer doet. Ik heb toen niets aan de instellingen gewijzigd.Wat ik nog kan doen is de mic. eens via MSN testen.
De microfoon doet het overigens wel tijdens CS, maar er is dan een zware ruis dus... iemand anders hoort wel DAT ik iets zeg, maar verstaat totaal niet WAT ik zeg (het ligt overigens niet aan de ontvangen want die kon wel gewoon met andere praten)
Ken iemand dit probleem? zoja, wat kan ik er aan doen?
Ik draain win2k pro, heb een amd xp 1500+ op een asus a7va266 moederbord. Via 4in1 drivers geïnstalleerd, catalyst 3.7 en directx 9.0b. Directx diagnostic geeft geen problemen. Alles lijkt perfect te lopen, in andere games )q2 en q3) geen problemen, alleen warcraft3 wil niet.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
quote:Laat maar catalyst 3.7 drivers zijn brak @#%@#%#. Heb 3.6 er maar weer op gegooid
Op zondag 7 september 2003 23:40 schreef _o_ het volgende:
Ik heb vandaag mijn pc opnieuw geïnstalleerd, alleen nu zorgt warcraft3 er steeds voor dat mijn pc helemaal vastloopt. Het is me inmiddels wel gelukt om de patch te downloaden en installeren (1.12), maar ik heb nog niet eens naar battlenet kunnen connecten omdat mijn pc steeds freezed.Ik draain win2k pro, heb een amd xp 1500+ op een asus a7va266 moederbord. Via 4in1 drivers geïnstalleerd, catalyst 3.7 en directx 9.0b. Directx diagnostic geeft geen problemen. Alles lijkt perfect te lopen, in andere games )q2 en q3) geen problemen, alleen warcraft3 wil niet.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
quote:Bedankt! Dat probleem heb ik ook. Tijd voor oude drivers.
Op maandag 8 september 2003 13:41 schreef _o_ het volgende:[..]
Laat maar catalyst 3.7 drivers zijn brak @#%@#%#. Heb 3.6 er maar weer op gegooid
quote:www.westwood.com ?
Op maandag 8 september 2003 15:27 schreef NFA-DK het volgende:
Ik probeer weer een keer Red Alert 1 te installeren.. maar ja, met windows xp krijg je dan een leuke melding dat die niet geschikt is voor je windows versie en de installatie wil dan niet verder. Hoe is dit op te lossen?
quote:
Het komt er dus op neer dat mijn microfoon het in Windows (en Incredimail enz enz) prima doet. Hij doet het echter niet goed als ik Counter-Strike speel (en dus via Counter-Strike wil praten). Ik heb al bij de settings gekeken, geen resultaat. Het vreemde is echter dat ik sinds dat ik terug ben van vakantie het niet meer doet. Ik heb toen niets aan de instellingen gewijzigd.
Wat ik nog kan doen is de mic. eens via MSN testen.De microfoon doet het overigens wel tijdens CS, maar er is dan een zware ruis dus... iemand anders hoort wel DAT ik iets zeg, maar verstaat totaal niet WAT ik zeg (het ligt overigens niet aan de ontvangen want die kon wel gewoon met andere praten)
Ken iemand dit probleem? zoja, wat kan ik er aan doen?
quote:Oke, dan klik je op red alert... dan support en dan ga je terug naar main page.. kortom, erg handig
Op maandag 8 september 2003 15:57 schreef Black-Death het volgende:[..]
Alvast bedankt!
ps heb gedaan wat je zei Strolie75 maar kan het niet vinden. Dus aub een specifieker antwoord als dat kan.:O
Ik heb van de week een oud spelletje uit m'n collectie gevonden.
Genaamd: Hard Truck 2 ![]()
Hij doet het nog, jaaaaaah zelf onder XP. Patches geinstaleerd.. (ik weet nog dat ik ooit met m'n 56k lijn die patch van 11mb heb gedownload)
Maar nu, het regend noooit, en dat was toch wel iets wat ik mooi aan dat spel vond, het maakt het spel namelijk realistischer...
Iemand weet hoe het weer gaat regenen, dus regen en mooi weer zich afwisselenen???
en toen werd ik doorverwezen naar dit topic waar het antwoord zou staan, maar ik kan het niet vinden
iemand een id?
quote:
Op zondag 14 september 2003 13:50 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hej mensen,Ik heb van de week een oud spelletje uit m'n collectie gevonden.
Genaamd: Hard Truck 2
Hij doet het nog, jaaaaaah zelf onder XP. Patches geinstaleerd.. (ik weet nog dat ik ooit met m'n 56k lijn die patch van 11mb heb gedownload)
Maar nu, het regend noooit, en dat was toch wel iets wat ik mooi aan dat spel vond, het maakt het spel namelijk realistischer...
Iemand weet hoe het weer gaat regenen, dus regen en mooi weer zich afwisselenen???
Ik wou weer is Unreal tournament doen,
Eni k heb ene nieuwe computer
(P4, 2,6 GHZ, Radeon 9500 128 mb videokaart)
Nu had ik hem geinstaleerd maar doet het beeld heel raar.
Ik heb op muren en poppetjes zwarte vlekken, en de grond is grijs.
Hier zijn wat screenies 

Ik heb al verschillende resoluties gehad en de nieuweste drivers geinstaleerd
Kan iemand mij helpen?
Als ik in de 1e missie ben en ik loop naar de rus op de gang en ik klik een paar keer om hem te slaan sluit hij af :S
wat kan ik hier aan doen
ik heb een pentium 1.9ghz en ik zit op win xp
quote:a. Heb je catalyst 3.7 drivers?
Op zondag 21 september 2003 19:58 schreef HomerJ het volgende:
Hey,Ik wou weer is Unreal tournament doen,
Eni k heb ene nieuwe computer
(P4, 2,6 GHZ, Radeon 9500 128 mb videokaart)Nu had ik hem geinstaleerd maar doet het beeld heel raar.
Ik heb op muren en poppetjes zwarte vlekken, en de grond is grijs.Hier zijn wat screenies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ik heb al verschillende resoluties gehad en de nieuweste drivers geinstaleerd
Kan iemand mij helpen?
heb vanmiddag neverwinter nights gekocht en heb hem geinstalleerd.
maar als ik configure doe dan stopt hij er mee met de volgende melding:
abnormal program termination
en als ik het spel wil spelen dan komt hij in het menu maar ik zie helemaal niets alleen de muiscursor.
wie kan mij hier mee helpen
mijn pc:
amd athlon 2000 xp
512 ddr
geforce 2 64mb
lijkt me dat hij normaal moet draaien
Probleem is als volgt: gta3 doet het heel langzaam bij mij, als een soort vertraging, en hapert ook. Ik heb de trail bij video opties uitgezet.
Ik heb nieuwe drivers voor mn videokaart gedownload.
En een patch voor gta3 heb ik ook al geinstalleerd
En natuurlijk de search gebruikt
Hier even wat specs:
Ati rage pro 128 mb videokaart
256 mb geheugen
5.1 geluidskaart
Amd 900 mhz
genoeg ruimte op de harde schijf (ongeveer 39,5 va de 40 Gb)
directX 8.1
En wat zeker van belang is: het orginele spel
Wie of wie kan mij helpen?
Minimaal vereist: P2 500 128MB 32MB graphics
Ik heb: P4 2,4 512 MB 256 MB graphics
En het kreng is niet vooruit te branden op 1024.766, ZELFS in het menu.
het inladen duurt een eeuw, en dan zelfs in het menu heb ik iets van 3 fps als ik alleen mijn cursor over het scherm probeer te bewegen.
Spellen als Raven Shield, Splinter Cell, GTA VC geen enkel probleem.
Maar zo'n kutsim is niet aan de gang te krijgen. Iemand tips?
V.
quote:Niemand?
Op zondag 28 september 2003 08:55 schreef Verbal het volgende:
IL-2 SturmovikMinimaal vereist: P2 500 128MB 32MB graphics
Ik heb: P4 2,4 512 MB 256 MB graphics
En het kreng is niet vooruit te branden op 1024.766, ZELFS in het menu.
het inladen duurt een eeuw, en dan zelfs in het menu heb ik iets van 3 fps als ik alleen mijn cursor over het scherm probeer te bewegen.
Spellen als Raven Shield, Splinter Cell, GTA VC geen enkel probleem.
Maar zo'n kutsim is niet aan de gang te krijgen. Iemand tips?
V.
![]()
V.
quote:verlaag de view distance, kost nogal wat om dat weer te geven. En anders koop een nieuwe videokaart, voor een paar tientjes heb je iets VEEL beters...........
Op vrijdag 26 september 2003 17:27 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Probleempje met gta3:Probleem is als volgt: gta3 doet het heel langzaam bij mij, als een soort vertraging, en hapert ook. Ik heb de trail bij video opties uitgezet.
Ik heb nieuwe drivers voor mn videokaart gedownload.
En een patch voor gta3 heb ik ook al geinstalleerd
En natuurlijk de search gebruiktHier even wat specs:
Ati rage pro 128 mb videokaart
256 mb geheugen
5.1 geluidskaart
Amd 900 mhz
genoeg ruimte op de harde schijf (ongeveer 39,5 va de 40 Gb)
directX 8.1En wat zeker van belang is: het orginele spel
Wie of wie kan mij helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |