Wanneer wordt de opstelling definitief bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:17 schreef FritzWepper het volgende:
Vanavond dus tegen de VS
Vermoedelijke opstelling Oranje:
Cillessen
Janmaat - Bruma - Martins Indi - Blind
Clasie - Van Persie - Wijnaldum
Narsingh - Huntelaar - Depay
HUP HUP RUST
Ohja die nieuwe zag ik in de winkel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor cola en sjippies met stokbroodsmaak
Misschien wat voor PSV, die zoeken toch een nieuwe vleugelspeler?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:18 schreef Comprehendam het volgende:
Al dat gezeik over Depay hier... ongelooflijk. Die jongen speelt geweldig em creëert bijna alle mogelijkheden.
Zijn gewoon jellyquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:18 schreef Comprehendam het volgende:
Al dat gezeik over Depay hier... ongelooflijk. Die jongen speelt geweldig em creëert bijna alle mogelijkheden.
Ik denk vooral Liverpool fans die jaloers zijn op Man. Utd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn gewoon jellyGewoon niet meer op reageren.
Niet dan die van Zlatanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:
We zitten dus de komende 10 jaar met een speler die denkt dat hij de opvolger is van Ronaldo maar er vrij weinig van kan en ook nog eens een neus heeft nog langer dan die van Pinokkio
Lays Bolognese en Coca Cola vandaag.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor cola en sjippies met stokbroodsmaak
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohja die nieuwe zag ik in de winkel.
Smaakt ie?
Zlatan heeft geen irritante neus. Die van Depay vraagt erom om een stomp op te geven eerlijk gezegdquote:
Thanks, die ga ik dan ook niet kopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee
Ik heb spijt van de aankoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |