Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:46 schreef Tally het volgende:
Thanks
Nu zelf maar eens goed gaan zoeken
O en we hebben al 2 reacties gehad op de briefjesNiet de reacties die we hoopte (wij gaan hier niet weg) maar hej mensen lezen ze dus wel!
gadver! Dat deden er gisteren ook twee voor mijn neus. Ranzige duitsersquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:30 schreef Samzz het volgende:
Zal mij benieuwen wanneer de Duitse hype cola en bier gemengd naar NL overwaait en hoe het dan gaat heten.
Nou, doe ik ook niet echt (alleen vrijdag avond). Maar het bedrijf waar ik werk heeft ook een bar en als de Duitsers vakantie hebben wordt Schmutziches als een idioot verkocht. En dat is pas iets van het laatste jaar, blijkbaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat jij achter een bar werkte
Maar denk niet dat het overslaat naar Nederland(ers). Kan lekker zijn, maar das bier ook en daar word je bezopen van.
Ik kan ook leven zonder die combi, maar heel ranzig is het niet, vind ikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
gadver! Dat deden er gisteren ook twee voor mijn neus. Ranzige duitsers
Mazoutquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook leven zonder die combi, maar heel ranzig is het niet, vind ik.
Ik zit nog aan de cola, maar dat heeft meer te maken met die 30 baantjes die ik vanmiddag nog wil zwemmen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:01 schreef Belsezar het volgende:
Praten over bier, vrijdagmiddag zoals het hoort te zijn!
Ik pak er nog eentje en ga weer richting tuinstoel
Zwemmen, moet ik ook eens gaan doen. Ik was altijd al een waterrat en ik vind het nog steeds leukquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de cola, maar dat heeft meer te maken met die 30 baantjes die ik vanmiddag nog wil zwemmen.
Ik ben sinds april weer bezig, maar nog te onregelmatig. Nu de lente/zomer eindelijk zover is, voorspel ik echter >1km per dag zolang mijn agenda het toelaat. Zoals het er nu uitziet alleen as. woensdag niet. Gisteren dus 1,5km gedaan, maar denk niet dat dat er twee dagen achter elkaar in zitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zwemmen, moet ik ook eens gaan doen. Ik was altijd al een waterrat en ik vind het nog steeds leuk
Och tis niet druk nu dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker tussen de plakkende en zwetende mensen?
Dat snap ik. Wat kut zeg. Ookal is het maar een ding.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Kut, heb net m'n eerste schade gereden, lekker tegen de auto van de buurmanben echt even flink over de zeik nu.
Vooral dat ik de auto van de buren geraakt heb, niet een paaltje ofzo. Stond er weer zo'n outlul achter mijn vak geparkeerd zodat ik hem er alleen maar achteruit in kon krijgen. En het zijn al smalle plaatsen, en de buurman heeft zo'n brede auto die uit het vak puilt. Allemaal smoesjes, ik zat te kijken of de neus van m'n auto niet tegen de wildparkeerder ging.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik. Wat kut zeg. Ookal is het maar een ding.
Even afkloppen maar tot nu toe heb ik alleen schade gemaakt door dingen te raken die van de gemeente waren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral dat ik de auto van de buren geraakt heb, niet een paaltje ofzo. Stond er weer zo'n outlul achter mijn vak geparkeerd zodat ik hem er alleen maar achteruit in kon krijgen. En het zijn al smalle plaatsen, en de buurman heeft zo'n brede auto die uit het vak puilt. Allemaal smoesjes, ik zat te kijken of de neus van m'n auto niet tegen de wildparkeerder ging.
Welkom bij de club van schaderijders dan maarquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Kut, heb net m'n eerste schade gereden, lekker tegen de auto van de buurmanben echt even flink over de zeik nu.
Daar heb je verzekering voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er toch even flink beroerd van. Ben benieuwd wat gaat kosten. Denk dat ik m'n reis naar Japan nog een jaartje uit moet stellen naar 2017.
Nier verzekerd dus?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er toch even flink beroerd van. Ben benieuwd wat gaat kosten. Denk dat ik m'n reis naar Japan nog een jaartje uit moet stellen naar 2017.
Misschien dat je premie wat omhog gaat, was bij mij wel het geval.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar toch. Er al toch wel iets betaald moeten worden
Klinkt ook bekend. Ben er toen ook wel even een tijdje chago van geweestquote:
Herkenbaar gevoel in zo'n gevalquote:
Is ook een soort shandyquote:
Mja, misschien niet het slimste idee als je al misselijk bent, maar de rosé lijkt te kalmeren of zoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is ook een soort shandy
Het is uitermate prima roseweer
Da's dan iig ietsquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, misschien niet het slimste idee als je al misselijk bent, maar de rosé lijkt te kalmeren of zo.
En het onweert. Niks lekker weer...
Dat vind ik sowiesoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's dan iig iets
Hier nu ook bijna. Nah ja, gewoon denken dat elke weertype roseweer is
Ik vind het heerlijk. Nu de wind voordat het zo losbarst.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso.
I jus don't like the thunderstorm.
Ik wil ook een stevige onweersbui! Duurt alleen nog wel even voor het hier is, als het hier uberhaupt komt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Nu de wind voordat het zo losbarst.
Ik ruik de natte straten enzo al![]()
Regen vind ik helemaal prima, wind idem... Maar de flitsenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Nu de wind voordat het zo losbarst.
Ik ruik de natte straten enzo al![]()
Ik kijk net, en hier pakken we net een randje mee over een half uur. Tenzij het binnen die tijd al is opgelostquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil ook een stevige onweersbui! Duurt alleen nog wel even voor het hier is, als het hier uberhaupt komt.
En de donder?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Regen vind ik helemaal prima, wind idem... Maar de flitsen.
Mja, dat is ook niet mijn favoriete onderdeel, maar gewoon geluid hard en je merkt er niet zo veel van.quote:
Hoe reageerde de hond?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is ook niet mijn favoriete onderdeel, maar gewoon geluid hard en je merkt er niet zo veel van.
Die zit uit het raam te kijken. Het dondert ook niet heel hard. Vraag me af of er meer komt of dat het hierbij blijft.quote:
Het lijkt wel wat op te lossen. Hoor de vogeltjes hier alweer fluiten na de regen van net.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zit uit het raam te kijken. Het dondert ook niet heel hard. Vraag me af of er meer komt of dat het hierbij blijft.
Hier regent het nog... En het wordt donkerder.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt wel wat op te lossen. Hoor de vogeltjes hier alweer fluiten na de regen van net.
Waarschijnlijk als ik net op de fiets zit vanavond.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil ook een stevige onweersbui! Duurt alleen nog wel even voor het hier is, als het hier uberhaupt komt.
Ga je met de autoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik net op de fiets zit vanavond.
Ah joh, gewoon weer instappen en rijden. Nu weet je waar je volgende keer op moet letten bij het inparkeren. Ik merk wel dat ik op de rotonde hier bij huis waar ik achterop een grote terreinwagen ben gereden iets meer oplet dan voor die tijdquote:
Watjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:30 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb zin in McDonalds, maar mijn auto staat de hele dag al in de volle zon
Nooit geweest, vroeger wel regelmatig in het restaurant, maar nooit in de sauna. Vind de uitstraling ook niks. Die lelijke gebouwtjes die ze rondom de villa hebben gezetquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Watje. Hup, die sauna in.
Las ook dat De Hölterhof weer geopend gaat worden. Nice.
Joh, dat terrein is echt beeldschoon.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nooit geweest, vroeger wel regelmatig in het restaurant, maar nooit in de sauna. Vind de uitstraling ook niks. Die lelijke gebouwtjes die ze rondom de villa hebben gezet
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:
Het is in de oude luister hersteld... Het is oorspronkelijk gebouwd als een Engels landhuis en dat is het nog steeds...?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik vind dat het alle uitstraling van een oude buitenplaats van de textielheren heeft verloren. Stuk Enschedese geschiedenis vernaggeld. Had liever gehad dat een of andere rijke stinkerd het had gekocht en het in oude luister had hersteld, net als 't Hoge Boekel.
Met een zwembad op de plek van het grasveld en een zooi lelijke gebouwtjes (naar mijn mening) er omheen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is in de oude luister hersteld... Het is oorspronkelijk gebouwd als een Engels landhuis en dat is het nog steeds...?
Op de NL buienradar ziet het er al een heel stuk minder dramatisch uit in Belgiëquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:51 schreef DrMarten het volgende:
http://europa.buienradar.nl/radar-verwachting
Ben benieuwd of we hier iets meekrijgen van de bui die nu België van de kaart veegt
Nogal wiedes als het uitgebaat wordt als wellness-center. De gebouwen eromheen zijn ook allemaal Engelse stijl en de hoofdingang heeft er altijd al gestaan, al was dat eerst een woonhuis.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met een zwembad op de plek van het grasveld en een zooi lelijke gebouwtjes (naar mijn mening) er omheen.
I will. Mijn tante is helemaal kapot. Meh.quote:
Heftig hoor. Sterktequote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:47 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, vriend van m'n tante overleden aan een hartaanval.
Thanks... Komt nogal tegelijk, hij dood, opa in 't ziekenhuis. Mehquote:
Ik een Amarettoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks... Komt nogal tegelijk, hij dood, opa in 't ziekenhuis. Meh.
Ik pak nog een glas wijn.
Sterkte jijquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks... Komt nogal tegelijk, hij dood, opa in 't ziekenhuis. Meh.
Ik pak nog een glas wijn.
De mijne staat niet geplandquote:
Wat is dáár te doen dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond even heen en weer naar Haarlem.
Same here!quote:
teller op 150 en blazen maar?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben helemaal trots op mezelf, helemaal naar Haarlem gereden
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:19 schreef KomtTijd... het volgende:
je hebt toch niet 2 van die opgeschilderde streepjes nu?
En dan te bedenken dat zij met fatsoenlijke wenkbrauwen best nog wel een knappe vrouw zou kunnen zijn. Maar ja, dat zal er wel niet in zittenquote:
Met de nadruk op ZOU, maar ik betwijfel het.quote:Op maandag 8 juni 2015 07:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat zij met fatsoenlijke wenkbrauwen best nog wel een knappe vrouw zou kunnen zijn. Maar ja, dat zal er wel niet in zitten.
Zaterdag en zondag hele dag buiten geweest dus hier ook wel lekker kleurtje gekregen.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen bruine handen. De rest is gezond rossigheb me zowaar ingesmeerd, alleen m'n hals is een beetje verkleurd.
quote:Op maandag 8 juni 2015 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik had al een kleurtje door Egypte, maar het is nu wat langer bruin. Gaat nog wel bruiner worden, heb nu al 4 dagen achter elkaar 1,5km gezwommen en dat wil ik volhouden. Ben alleen bang dat de onderkant dan niet zo bruin wordt (lees: voorkant).
Dat heeft effect, van een stoel afspringen werkt meestal minder goed als je dood wil.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:05 schreef Renesite het volgende:
Werkdorpje in het nieuws wegens een springer van een flat af!!
Dat 8 jarige meisje?quote:Op maandag 8 juni 2015 09:05 schreef Renesite het volgende:
Werkdorpje in het nieuws wegens een springer van een flat af!!
Sinds wanneer doet FOK! een reclameactie op Facebookquote:FOK!
Gesponsord.
De grootste online community van Nederland. Nieuws, sport, films, games, reviews en LOL!
Kan met niet voorstellen dat een meisje van 8 sprint als in een einde aan het leven willen maken springt.quote:
Of het meisje heeft echt een klotenleven gehad of zo..quote:Op maandag 8 juni 2015 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan met niet voorstellen dat een meisje van 8 sprint als in een einde aan het leven willen maken springt.
Of het was een ongeluk... Hoewel ik ook wel denk dat er kinderen zijn die niet meer willen leven.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of het meisje heeft echt een klotenleven gehad of zo..
Respect. Extra wit.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet bruin, wel 4 seizoenen game of thrones weggekeken.
Dat dus.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of het was een ongeluk... Hoewel ik ook wel denk dat er kinderen zijn die niet meer willen leven.
Moet er ook nog even aan wennen dat het niet maatschappelijk geaccepteerd wordt als er kindertjes van gebouwen af vallen.quote:
Kwestie van een paar jaar. Daar went men nog wel aan. In GoT is het heel normaal.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet er ook nog even aan wennen dat het niet maatschappelijk geaccepteerd wordt als er kindertjes van gebouwen af vallen.
Zo gaaf als Hardhome kan ie nooit worden. Maar ben benieuwd. No spoilers please.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond aflevering 9 kijken (tot nu toe de aflevering waar een belangrijk persoon dood gaat), zin in
Mwah, meestal duurt het wel een paar dagen voor ze op de HOT komen.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:00 schreef Q. het volgende:
Ik moet ook even 9Gag vermijden vandaag want die staat op een dag als vandaag vol spoiler-memes.
Ik zit heel hard te denken, maar het is lastig te voorspellen, omdat ze zo afwijken van de boekenquote:Op maandag 8 juni 2015 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo gaaf als Hardhome kan ie nooit worden. Maar ben benieuwd. No spoilers please.
Ja, het gaat nu hard met de afwijkingen, ze kiezen nu echt hun eigen pad. Niet dat ik de boeken heb gelezen maar toch.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit heel hard te denken, maar het is lastig te voorspellen, omdat ze zo afwijken van de boeken
George RR Martin heeft zich ook niet bemoeid met s05, hij's te druk met boek 6 afmaken voor s06.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu hard met de afwijkingen, ze kiezen nu echt hun eigen pad. Niet dat ik de boeken heb gelezen maar toch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamen!quote:Op maandag 8 juni 2015 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Regen! Regen! Regen!
Kan je heerlijk .... film kijken.
Orange is the new blackquote:Op maandag 8 juni 2015 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Regen! Regen! Regen!
Kan je heerlijk .... film kijken.
Ja ik ook, maar omdat ik al meerderen over een aflevering heb gehoord, lijkt het wel alsof er dus een nieuwe is .. die ik blijkbaar niet verwacht hadquote:Op maandag 8 juni 2015 12:18 schreef DrMarten het volgende:
Ik hou nooit bij wanneer de seizoensafaluiting is. Dat merk ik wel als er op de standaard dag geen download meer klaar staat
Heb ff gekeken, er zijn 10 afleveringen per seizoen, dus volgende week de laatste.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar omdat ik al meerderen over een aflevering heb gehoord, lijkt het wel alsof er dus een nieuwe is .. die ik blijkbaar niet verwacht had
Iets minder drinkenquote:Op maandag 8 juni 2015 12:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb ff gekeken, er zijn 10 afleveringen per seizoen, dus volgende week de laatste.
Heb alleen helemaal niet het idee dat ik er al 8 gezien heb dit seizoen.
Volgens mij heb ik nog geen last van Korsakoffquote:
Ben je levensmoe?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:29 schreef DrMarten het volgende:
Nu maar eens uitstappen in het winderschone Almelo
Officieel wel, in praktijk is ze nogal wisselvallig (en vindt de leidinggevende dat ook)quote:
Dan lijkt een contractverlenging mij al niet heel waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Officieel wel, in praktijk is ze nogal wisselvallig (en vindt de leidinggevende dat ook)
Manager weet dat er wel wat speelt in haar leven
Lijkt me ook sterk...quote:Op maandag 8 juni 2015 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan lijkt een contractverlenging mij al niet heel waarschijnlijk.
Hebben ze het afgelopen week over gehad, dus dat is zekerquote:Op maandag 8 juni 2015 13:39 schreef Q. het volgende:
Dan is het misschien beter om het wel te melden, als er een aanwijsbare oorzaak is is er nl ook wat aan te doen.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Bedrijfsleven. Zolang er niets getekend is is er niets zeker. Misschien zeggen ze dat gewoon om haar rustig te houden. Bedrijven liegen als het ze uitkomt. Doen ze echt niet moeilijk over.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hebben ze het afgelopen week over gehad, dus dat is zeker
Klopt, maar is het niet zo dat als je het niet tijdig meldt aan de werknemer, dat het contract stilzwijgend verlengd wordt wettelijk gezien?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Bedrijfsleven. Zolang er niets getekend is is er niets zeker. Misschien zeggen ze dat gewoon om haar rustig te houden. Bedrijven liegen als het ze uitkomt. Doen ze echt niet moeilijk over.
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar is het niet zo dat als je het niet tijdig meldt aan de werknemer, dat het contract stilzwijgend verlengd wordt wettelijk gezien?
Nee, das pas als je contract verlopen is en je nog steeds dezelfde werkzaamheden uitvoert (en betaald krijgt).quote:Op maandag 8 juni 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar is het niet zo dat als je het niet tijdig meldt aan de werknemer, dat het contract stilzwijgend verlengd wordt wettelijk gezien?
Hmm, toch net wat andere regeling dusquote:Op maandag 8 juni 2015 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, das pas als je contract verlopen is en je nog steeds dezelfde werkzaamheden uitvoert (en betaald krijgt).
Je hebt wel recht op wachtgeld (t.h.v. max. 1 maandsalaris) als je werkgever je niet minimaal een maand vooraf op de hoogte stelt dat hij je contract niet wil verlengen.
Gaat echt lekker daar he?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:31 schreef Q. het volgende:
De zin voor deze week is wel weer op. Donderdag de hele dag een 'cultuursessie' ivm de reorganisatie. Ik zie net het programma. Ik moet huilen.
Hoe gaat het solliciteren?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:31 schreef Q. het volgende:
De zin voor deze week is wel weer op. Donderdag de hele dag een 'cultuursessie' ivm de reorganisatie. Ik zie net het programma. Ik moet huilen.
Ja, daarom ben ik momenteel ook niet aan het solliciteren.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe gaat het solliciteren?
En verwacht je bij een andere organisatie wat beters?
Volgens mij hetzelfde liedje bij de vorige werkgever.
Van blowen schijn je honger te krijgenquote:Op maandag 8 juni 2015 15:32 schreef Juup© het volgende:
Nu moet ik medicatie innemen waarbij ik wat moet eten, maar ik heb helemaal geen trek of honger
Doe ik niet aan.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van blowen schijn je honger te krijgen
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Je moet wat over hebben voor je gezondheid
Misschien het roer om. Een leuke Camping in zuid tirolquote:Op maandag 8 juni 2015 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik momenteel ook niet aan het solliciteren.
Lijkt me een leuke aflevering van "Ik vertrek"quote:Op maandag 8 juni 2015 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien het roer om. Een leuke Camping in zuid tirol
Q is stiekem toch incognito aan het solliciterenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:03 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een sollicitatiemail binnen van dhr. Jan Qyroz
Die heet heul geen Janquote:Op maandag 8 juni 2015 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Q is stiekem toch incognito aan het solliciteren
Die wil ik ook gaan kijkenquote:Op maandag 8 juni 2015 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Oe, en ik moet Sense8 nog downloaden. Nieuwe SF serie van de Wachowski's.
De download wordt alleen steeds tragerquote:Op maandag 8 juni 2015 19:00 schreef Q. het volgende:
Dat GoT wordt ook met elke aflevering toffer. Damn.
Netflixquote:Op maandag 8 juni 2015 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe series, want alles is in stop
Alles wat daar is kan ik ook downloaden.quote:
Altijd goed natuurlijkquote:Kan ik met dit medicijn autorijden, alcohol drinken en alles eten of drinken?
Alles eten, alcohol drinken en autorijden?
Bij dit middel zijn hiervoor geen beperkingen.
Heb ik nooit wat aan gevonden.quote:
Oh ja absoluut!quote:
Toen heb ik een half uur moeten ploeterenquote:Op maandag 8 juni 2015 20:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mee, en toen is de wind gedraaid zodat jij hem terug ook mee had?
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen heb ik een half uur moeten ploeteren. Nou ja, Boris vond het weer heerlijk op het stand, daar doen we het voor (ik stiekem ook wel
).
Ik heb net alles in de vaatwasser gezet voor zover ik kon, de rest hoop ik morgen te kunnen doen.quote:
Ik heb geen vaatwasser. Maar ik heb ook maar zo weinig afwas dat een vaatwasser gewoon echt zot zou zijnquote:Op maandag 8 juni 2015 20:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb net alles in de vaatwasser gezet voor zover ik kon, de rest hoop ik morgen te kunnen doen.
ik eigenlijk ook, maar ik ben lui.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser. Maar ik heb ook maar zo weinig afwas dat een vaatwasser gewoon echt zot zou zijn.
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:42 schreef Cue_ het volgende:
Zou niet speciaal een vaatwasser kopen, maar nu hij gewoon in t huis zit vind ik t wel donders fijn
Nooit last van eig. Maar ik lik mn borden ook eerst gewoon goed afquote:Op maandag 8 juni 2015 20:45 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Nadeel van een vaatwasser niet b.v. om de dag gebruiken, is dat het bizar kan gaan meuren als je hem dan weer eens open doet
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit last van eig. Maar ik lik mn borden ook eerst gewoon goed af
Samzz heeft Boris nu, die kan eerst alles aflikken voordat zij het gaat afwassen, scheelt weer tijdquote:Op maandag 8 juni 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit last van eig. Maar ik lik mn borden ook eerst gewoon goed af
Oh jakkesquote:Op maandag 8 juni 2015 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Samzz heeft Boris nu, die kan eerst alles aflikken voordat zij het gaat afwassen, scheelt weer tijd
Dat snap ikquote:
Ik heb net een blik bruine bonensoep weggewerktquote:Op maandag 8 juni 2015 20:35 schreef Juup© het volgende:
Zo meteen maar eens een door mezelf op smaak gemaakte (voor zover mogelijk) Unox traditionele tomatensoep nuttigen
Ik ben ook alleen en zou dat ding voor geen goud meer willen missenquote:Op maandag 8 juni 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser. Maar ik heb ook maar zo weinig afwas dat een vaatwasser gewoon echt zot zou zijn.
Als ik er één zou hebben zou ik 'm ook niet weg doen. Maar ik heb per dag misschien 2 borden, een lepel en mes, vork en een paar pannen afwas... Daar ga ik echt geen vaatwasser voor kopenquote:Op maandag 8 juni 2015 20:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen en zou dat ding voor geen goud meer willen missen
Maar ik ben ook notoir lui als het op huishouden neerkomt
Ik had graag bij jou komen dinerenquote:Op maandag 8 juni 2015 20:56 schreef Samzz het volgende:
Ik had vandaag spinazie, courgette, champignon en rode ui opgebakken met een kaassausje.
Ahwquote:Op maandag 8 juni 2015 20:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had graag bij jou komen dinerenIk had ook willen koken, maar door omstandigheden heb ik maar 1 arm beschikbaar dus ging het niet lukken.
Ik ook. Daarom heb ik een vaatwasser.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben zo'n luie draak die dan pas gaat afwassen als het hele aanrecht vol staat of als ik een kopje af moet wassen om een kop thee te kunnen drinken
Als je bij ons niet uitkeek hing de hond ook in de vaatwasser als je die aan het inladen wasquote:
spinazie met watermeloen en blauwe kaasquote:Op maandag 8 juni 2015 20:56 schreef Samzz het volgende:
Ik had vandaag spinazie, courgette, champignon en rode ui opgebakken met een kaassausje.
Rauwe bladspinazie neem ik aan dan? Klinkt wel goedquote:Op maandag 8 juni 2015 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
spinazie met watermeloen en blauwe kaas
Nu staat er afwas omdat ik de vaatwasser nog leeg moet ruimenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik een vaatwasser.
Ik ruim nu de vaatwasser uit tijdens het koken, dus als ik niet thuis eet of iets kant-en-klaars heb, dan loopt dat ook weer in de soep. Zo lui ben ikquote:Op maandag 8 juni 2015 21:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik deed de vaat altijd als ik aan het koken wasWerkte top!
Totdat ik een paar dagen makkelijk ging eten en niet ging koken
Tweelingzielquote:Op maandag 8 juni 2015 21:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu staat er afwas omdat ik de vaatwasser nog leeg moet ruimen
Komt morgen wel als ik ga koken.
Ja, zal het even opzoeken. Had vorige week ook zoiets met mango gemaakt.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rauwe bladspinazie neem ik aan dan? Klinkt wel goed.
Tegenwoordig ruimt m'n schoonmaakster de vaatwasser uitquote:Op maandag 8 juni 2015 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ruim nu de vaatwasser uit tijdens het koken, dus als ik niet thuis eet of iets kant-en-klaars heb, dan loopt dat ook weer in de soep. Zo lui ben ik
Oké jij wint.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig ruimt m'n schoonmaakster de vaatwasser uit
LOLquote:Op maandag 8 juni 2015 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n puinhoop kan ik echt niet tegen, dus gelijk in de vaatwasser met de rommel.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben zo'n luie draak die dan pas gaat afwassen als het hele aanrecht vol staat of als ik een kopje af moet wassen om een kop thee te kunnen drinken
Klinkt goedquote:Op maandag 8 juni 2015 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zal het even opzoeken. Had vorige week ook zoiets met mango gemaakt.
Dit had ik vorige week gemaakt
http://www.openovereten.n(...)o-kip-en-geitenkaas/
En dit is met de watermeloen
http://pinchofyum.com/balsamic-watermelon-chicken-salad
Decadentquote:Op maandag 8 juni 2015 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja was gewoon toevallige timing in het begin, want draai 1x in de week een vaat. Tja als zij er dan net is, dan ruimt ze hem uit. Kan ik weinig aan doenquote:
Whovian is l33tsp34k voor "Dr. Who fan"? Dan ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja absoluut!
Ik wou dat ik seizoen 3 nog een keer mocht kijken zonder de kennis van nu *koude rillingen*
Ben je wel een Whovian?
niet leet, gewoon hoe de Who fans zichzelf noemen. Maar mooiquote:Op maandag 8 juni 2015 21:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Whovian is l33tsp34k voor "Dr. Who fan"? Dan ja.
Ik mis HWquote:
De trailer zag er wel een heel stuk moderner uit dan het 4 jaar oude Skyrim hoor. Gaat vast best zwaar worden.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:13 schreef Belsezar het volgende:
Oe, Fallout 4 gaat op de skyrim engine lopen las ik net! Mooi, dan ik hem ook spelen
Mijn CPU kan het nog wel aan en de GPU ook, het zal om het geheugen gaan bij mij denk ik. Ik hoop dat 4 het trekt.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:20 schreef Q. het volgende:
[..]
De trailer zag er wel een heel stuk moderner uit dan het 4 jaar oude Skyrim hoor. Gaat vast best zwaar worden.
Heb je helemaal nog niks gezien van dit seizoen of alleen deze aflevering?quote:
Skyrim heb ik al 300x uitgespeeld.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn CPU kan het nog wel aan en de GPU ook, het zal om het geheugen gaan bij mij denk ik. Ik hoop dat 4 het trekt.
EDIT: en ik moet Skyrim ook nog uitspelen
Ik moet eerst een PS4 voor ik weer nieuwe spellen ga kopen, maar ik wil ook een huis kopen... prioriteitenquote:Op maandag 8 juni 2015 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Skyrim heb ik al 300x uitgespeeld.
Nu bezig met Witcher 3, echt supergaaf. Bijna net zo goed als Skyrim.
Ik wacht tot het seizoen is afgelopenquote:
Nog helemaal niks. Ga beginnen zodra ik Bloodline af heb maar dat is traaaaag.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je helemaal nog niks gezien van dit seizoen of alleen deze aflevering?
Verstandigquote:Op maandag 8 juni 2015 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik binnenkort nieuwe sloten.
Heb jij ook die tic dat je bij skyrim en fallout games elke plek op de kaart bezocht wilt hebben?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Skyrim heb ik al 300x uitgespeeld.
Nu bezig met Witcher 3, echt supergaaf. Bijna net zo goed als Skyrim.
PS4 is belangrijker. Die past in je bestaande huis.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet eerst een PS4 voor ik weer nieuwe spellen ga kopen, maar ik wil ook een huis kopen... prioriteiten
Yep. En dat heb ik gedaan. Ook met de Dragonborn DLC en Dawnguard DLC. Ook alle quests gedaan ongeveer.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb jij ook die tic dat je bij skyrim en fallout games elke plek op de kaart bezocht wilt hebben?
Holy crap, ik heb nog een flink karwei te doen dusquote:Op maandag 8 juni 2015 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. En dat heb ik gedaan. Ook met de Dragonborn DLC en Dawnguard DLC. Ook alle quests gedaan ongeveer.
Ik heb de main storyline van Skyrim al minimaal 5x uitgespeeld denk ik. Keer of 3 op de PC en 2x op de PS3. Denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Holy crap, ik heb nog een flink karwei te doen dus
Ik was zo blij toen ik mijn ebony armor allemaal bij elkaar hadquote:Op maandag 8 juni 2015 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de main storyline van Skyrim al minimaal 5x uitgespeeld denk ik. Keer of 3 op de PC en 2x op de PS3. Denk ik.Als ie op de PS4 was uitgekomen had ik die ook nog gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |