Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:46 schreef Tally het volgende:
Thanks
Nu zelf maar eens goed gaan zoeken
O en we hebben al 2 reacties gehad op de briefjesNiet de reacties die we hoopte (wij gaan hier niet weg) maar hej mensen lezen ze dus wel!
gadver! Dat deden er gisteren ook twee voor mijn neus. Ranzige duitsersquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:30 schreef Samzz het volgende:
Zal mij benieuwen wanneer de Duitse hype cola en bier gemengd naar NL overwaait en hoe het dan gaat heten.
Nou, doe ik ook niet echt (alleen vrijdag avond). Maar het bedrijf waar ik werk heeft ook een bar en als de Duitsers vakantie hebben wordt Schmutziches als een idioot verkocht. En dat is pas iets van het laatste jaar, blijkbaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat jij achter een bar werkte
Maar denk niet dat het overslaat naar Nederland(ers). Kan lekker zijn, maar das bier ook en daar word je bezopen van.
Ik kan ook leven zonder die combi, maar heel ranzig is het niet, vind ikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
gadver! Dat deden er gisteren ook twee voor mijn neus. Ranzige duitsers
Mazoutquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook leven zonder die combi, maar heel ranzig is het niet, vind ik.
Ik zit nog aan de cola, maar dat heeft meer te maken met die 30 baantjes die ik vanmiddag nog wil zwemmen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:01 schreef Belsezar het volgende:
Praten over bier, vrijdagmiddag zoals het hoort te zijn!
Ik pak er nog eentje en ga weer richting tuinstoel
Zwemmen, moet ik ook eens gaan doen. Ik was altijd al een waterrat en ik vind het nog steeds leukquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de cola, maar dat heeft meer te maken met die 30 baantjes die ik vanmiddag nog wil zwemmen.
Ik ben sinds april weer bezig, maar nog te onregelmatig. Nu de lente/zomer eindelijk zover is, voorspel ik echter >1km per dag zolang mijn agenda het toelaat. Zoals het er nu uitziet alleen as. woensdag niet. Gisteren dus 1,5km gedaan, maar denk niet dat dat er twee dagen achter elkaar in zitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zwemmen, moet ik ook eens gaan doen. Ik was altijd al een waterrat en ik vind het nog steeds leuk
Och tis niet druk nu dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker tussen de plakkende en zwetende mensen?
Dat snap ik. Wat kut zeg. Ookal is het maar een ding.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Kut, heb net m'n eerste schade gereden, lekker tegen de auto van de buurmanben echt even flink over de zeik nu.
Vooral dat ik de auto van de buren geraakt heb, niet een paaltje ofzo. Stond er weer zo'n outlul achter mijn vak geparkeerd zodat ik hem er alleen maar achteruit in kon krijgen. En het zijn al smalle plaatsen, en de buurman heeft zo'n brede auto die uit het vak puilt. Allemaal smoesjes, ik zat te kijken of de neus van m'n auto niet tegen de wildparkeerder ging.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik. Wat kut zeg. Ookal is het maar een ding.
Even afkloppen maar tot nu toe heb ik alleen schade gemaakt door dingen te raken die van de gemeente waren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral dat ik de auto van de buren geraakt heb, niet een paaltje ofzo. Stond er weer zo'n outlul achter mijn vak geparkeerd zodat ik hem er alleen maar achteruit in kon krijgen. En het zijn al smalle plaatsen, en de buurman heeft zo'n brede auto die uit het vak puilt. Allemaal smoesjes, ik zat te kijken of de neus van m'n auto niet tegen de wildparkeerder ging.
Welkom bij de club van schaderijders dan maarquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Kut, heb net m'n eerste schade gereden, lekker tegen de auto van de buurmanben echt even flink over de zeik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |