abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 21:37:18 #276
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_157457697
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Heb je toevallig iets van Google verwijderd? Schijnt hier en daar wat problemen te zijn als je niet de Google Apps hebt (Iets met Google Search oid.)

https://jira.cyanogenmod.(...)ile#issue/BACON-4366
Heb een Factory reset gedaan en gelukkig doet hij het weer zoals het hoort :).
Niks van Google verwijderd overigens.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 11 november 2015 @ 19:13:11 #277
97745 Thorical
finding a way
pi_157475262
Net iets van one plus op mijn scherm gezien iets met kadootje, toetsenbord oid. weg geklikt wat was het en hoe zie ik het weer terug?
pi_157475340
Ik heb al binnen twee dagen een invite gekregen voor de OnePlus X, gewoon via de website. Nu heb ik een aantal vraagjes (dit is mijn eersts smartphone, ik voel me een beetje een oude man):

- Hoe gebruik je de telefoon om muziek te luisteren? Ik gebruik nog altijd een iPod. Is het praktisch om te streamen zonder dat je enorm veel data verbruikt en hoge rekeningen krijgt? Zijn apps als soundcloud, spotify, etc allemaal te installeren op dit model en werken deze online of offline? Wat als je offline wilt luisteren, moet je dan een programma installeren vergelijkbaar met iTunes?

- Heeft iemand ervaringen met dit specifieke model? Het zou vergelijkbaar moeten zijn met de OnePlus Two, maar iets minder krachtig.

Dank voor jullie hulp :)
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_157476355
Ik heb geen ervaring met de OPX (weinig mensen tot nu toe denk ik, niet veel mensen hebben 'm). Ik heb wel een Oneplus One waar ik veel muziek op luister.

Ik gebruik altijd Spotify. Als je een abonnement op Spotify Premium neemt (10e p/mnd) kun je zo veel muziek streamen als je wilt. Ook kun je de muziek offline beschikbaar maken, dus daar heb je geen aparte app voor nodig. Er zijn telefoonabonnementen waar je een Spotify abo bijkrijgt, dan kost het je ook geen data om de muziek te streamen geloof ik (Zie Hi. Dat heb ik niet > ik maak muziek die ik leuk vind offline beschikbaar als ik WiFi heb. Op Spotify.com meer informatie

De OPX is best krachtig voor de prijs, dus ik ga er vanuit dat je alles kunt installeren.

Behalve Spotify kun je ook gewoon je eigen muziek op de OPX zetten, daar zul je geen apart programma voor nodig hebben, als je de muziek als MP3 op je computer hebt staan. Dan kun je ze gewoon beluisteren via Google Play. Google Play biedt zelf ook een Spotify-achtige dienst aan tegenwoordig, maar daar weet ik niets van.
pi_157496698
GL18-3508-ABFB-AC29

Als iemand een OnePlus 2 wil
pi_157498929
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:51 schreef enilnomrow het volgende:
...
Dank voor je uitgebreide antwoord. Ik heb de OnePlus X inmiddels besteld. Qua prijs, specs, design, formaat, enz komt dit het dichtst bij wat ik in gedachten had.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_157505474
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:58 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Als je een lange pagina scrollt, gaat dit dan soepel of blijft deze hangen?

Ik had pas geleden een horizontale balk waar m'n touchscreen niet meer werkte.
Op het moment van die post had ik daar geen last van. Tegenwoordig wel, een band van ongeveer 2 cm precies in het midden van het scherm waar het touchescreen niet meer werkt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_157508927
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 01:09 schreef dralion13 het volgende:

[..]

Op het moment van die post had ik daar geen last van. Tegenwoordig wel, een band van ongeveer 2 cm precies in het midden van het scherm waar het touchescreen niet meer werkt.
ff contact opnemen met de klantenservice van oneplus dan. Ik heb inmiddels een nieuwe telefoon binnengekregen.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:53:40 #284
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_157509475
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:22 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Dank voor je uitgebreide antwoord. Ik heb de OnePlus X inmiddels besteld. Qua prijs, specs, design, formaat, enz komt dit het dichtst bij wat ik in gedachten had.
Heb de OPX net binnen. Prima dingetje.
Mooi design, dun, goede features (vooral kleine dingetjes zoals instelbare LED-kleuren voor verschillende notificaties, veel gestures om camera/LED-licht/muziek te bedienen zonder het scherm aan te hoeven zetten). Batterij gaat ruim een volle dag mee zonder energiebesparing aan en Oxygen werkt ook best aardig. Geluid valt me niet tegen voor een monospeaker. Wacht nu nog op een 32GB SD-kaartje voor een tientje via dx.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_157512886
Ik heb een OnePlus 2 invite, iemand die hem wilt hebben? :)
pi_157573413
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Heb de OPX net binnen. Prima dingetje.
Mooi design, dun, goede features (vooral kleine dingetjes zoals instelbare LED-kleuren voor verschillende notificaties, veel gestures om camera/LED-licht/muziek te bedienen zonder het scherm aan te hoeven zetten). Batterij gaat ruim een volle dag mee zonder energiebesparing aan en Oxygen werkt ook best aardig. Geluid valt me niet tegen voor een monospeaker. Wacht nu nog op een 32GB SD-kaartje voor een tientje via dx.
Hoe bevallen de hardware toetsen? Ik heb het idee dat omdat ze zo laag zitten en niet verlicht zijn ze niet heel prettig werken.
  zondag 15 november 2015 @ 19:07:52 #287
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_157574541
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 18:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Hoe bevallen de hardware toetsen? Ik heb het idee dat omdat ze zo laag zitten en niet verlicht zijn ze niet heel prettig werken.
Ik had hiervoor een HTC One (M7) en daar waren twee onverlichte hardware toetsen, dus daar weinig problemen mee. Mocht ik er op den duur last van krijgen, dan zou ik de software toetsen instellen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_157587553
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Heb de OPX net binnen. Prima dingetje.
Mooi design, dun, goede features (vooral kleine dingetjes zoals instelbare LED-kleuren voor verschillende notificaties, veel gestures om camera/LED-licht/muziek te bedienen zonder het scherm aan te hoeven zetten). Batterij gaat ruim een volle dag mee zonder energiebesparing aan en Oxygen werkt ook best aardig. Geluid valt me niet tegen voor een monospeaker. Wacht nu nog op een 32GB SD-kaartje voor een tientje via dx.
Hoe lang duurde het voordat 'ie binnenkwam? Blijkbaar was je er vlug bij met bestellen, aangezien de OPX amper uit is.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zondag 15 november 2015 @ 23:29:49 #289
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_157587760
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 23:22 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Hoe lang duurde het voordat 'ie binnenkwam? Blijkbaar was je er vlug bij met bestellen, aangezien de OPX amper uit is.
Order donderdag 5 november opgegeven, via PayPal. Maandag 11 november bevestiging dat hij China had verlaten, woensdag 14 november rond een uur of 16:00 de telefoon in huis.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_157588488
Dan was je er idd vroeg bij, 5 november is toch de dag dat de ONX is gepresenteerd?

Hoe bevalt 'ie na een aantal dagen?
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  maandag 16 november 2015 @ 00:09:38 #291
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_157588764
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 23:56 schreef Schadenfreude het volgende:
Dan was je er idd vroeg bij, 5 november is toch de dag dat de ONX is gepresenteerd?

Hoe bevalt 'ie na een aantal dagen?
Was er aardig vroeg bij inderdaad, maar had ook niet gedacht dat hij binnen 9 dagen op de deurmat zou liggen. Had horrorverhalen gehoord van de OPO en OP2. Hij bevalt prima, meestal zit ik aan de 4 uur screen time, bellen is goed, geluid is redelijk, camera nog maar weinig gebruikt, ik stel niet al te hoge eisen aan m'n telefoon :P.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_157588941
Nee, ik stel ook geen hoge eisen. Mijn richtlijn was eigenlijk mijn iPod touch, dun, strak ontwerp zonder toeters en bellen, klein genoeg om met een hand te bedienen. Enige nadeel is dat je met een iPod niet kunt bellen, dus uiteindelijk toch maar op zoek gegaan naar een vervanger van mijn prehistorische telefoon met toetsen en toen op de ONX gestuit. Hij ziet er prettig uit, ook qua ergonomie en verder hoef ik ook niet meer dan een beetje bellen, muziek luisteren, mail lezen, digitale tickets bewaren, enz. Geen schokkende dingen.
Goed om te horen dat je er tevreden over bent, vooral ook over de accu.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_157594076
Iemand toevallig nog een invite beschikbaar voor een 2??
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_157604908
Verschilt de oneplus x nou heel erg van de 1/2? Ik heb een invite en ik wil wel een nieuwe telefoon :P
  maandag 16 november 2015 @ 21:20:11 #295
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_157609719
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:40 schreef d4v1d het volgende:
Verschilt de oneplus x nou heel erg van de 1/2? Ik heb een invite en ik wil wel een nieuwe telefoon :P
Lijkt het meest op de 1 in een dunne behuizing en de alert slider van de 2. Maar dan voor ¤269,-
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_157615115
nvm
pi_157618007
DIG / OnePlus X #1 - Veel telefoon voor weinig geld

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2015 09:43:52 ]
pi_157653181
Niet handiger om dit topic om te dopen tot OnePlus Topic ipv specifiek OnePlus One?
pi_157653222
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:31 schreef tharonny het volgende:
Niet handiger om dit topic om te dopen tot OnePlus Topic ipv specifiek OnePlus One?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Volgens mij is er geen OnePlus Two topic, wel? Wellicht deze reeks omdopen tot 't OnePlus topic?
Maar 't mocht niet ;(
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157697219
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

[..]

Maar 't mocht niet ;(
Ah had jou reactie gemist. Nouja dan niet he :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')