abonnement Unibet Coolblue
pi_438160
Wat denken jullie?
lekker belangrijk...
pi_438165
50 % kans
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 19:13:27 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_438204
0 % wens
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 2 november 2000 @ 19:14:14 #4
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_438205
Als hij de stukjes van Doordevil heeft gelezen, durft hij denk ik niet meer.
pi_438206
-50% kans
pi_438505
Komt Bart vanavond terug ?

Maar hij was er vorig jaar toch al uitgegaan?

Is zijn geld al op?

Er zit toch al een Bart in, verkleed als Koos.

JA mensen, ook hier KS Relt

pi_438511
Als Bart nog iets van zijn dwarse, eigengereide, stoere imago wil redden wat vorige week al danig is geschonden, dan zou hij zich uiteraard nooit meer voor dit soort dingen moeten laten gebruiken.

Me dunkt dat het toch wel genoeg is geweest als je voor het voltallige BB publiek te kakken bent gezet en je groots aangekondigde verblijf ineens niet doorgaat "omdat er niet genoeg camera's waren".

Als je dan zelf al in de camera te kennen geeft dat dit een wel heel zwak excuus is en zegt "ze willen me er gewoon niet hebben" kan je toch moeilijk een week later doodleuk in camouflagepak met je tent onder de arm weer voor de deur gaan staan wachten of het deze keer wel gaat lukken.

pi_438559
Als die nitwit zich nog een keer durft te vertonen raakt hij echt al zijn credits kwijt.
Was trouwens al tot het 0-punt gedaald bij mij.
  vrijdag 3 november 2000 @ 08:52:48 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_439166
Denk niet dat bart er ooit nog in komt nee, lijkt mij ook niet het slimste wat hij kan doen. Maar waarom is bart tot nul punten gedaald Kika?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_439214
De Bart die nu leeft is 90% anders dan de Bart van vorig jaar!

Van mij mag ie eruit blijven!

pi_439246
bart was bij vips te zien .. daar klaagde hij over de vele media aandacht en als hij dat van te voren had geweten hij niet had meegedaan. waarom ben je dan in vips te zien sukkel .. ook zag ik hem in een ander programma (weet niet meer welke) waar zijn iq getest werd .. ik weet niet hoe hoog hij gescoord had want ik heb direct doorgezapt .. en nu wil hij ook weer het bb huis in

Doeiii Bart

pi_439882
quote:
Op 02 november 2000 21:57 schreef kika het volgende:
Als die nitwit zich nog een keer durft te vertonen raakt hij echt al zijn credits kwijt.
Was trouwens al tot het 0-punt gedaald bij mij.
Ik sluit me bij Jumparound aan en begrijp eerlijk gezegd niet, waarom iedereen op Fok ineens zo anti-Bart is. Die jongen is door Veronica benaderd om mee te werken aan BB2, heeft waarschijnlijk ja gezegd uit loyaliteit tegenover Veronica en omdat hij het een leuk initiatief vond. En dat vonden veel mensen op Fok ook, als ik me nog goed kan herrinneren.....Dat het hele feest vervolgens niet doorging, zegt dan toch niets over Bart, maar eerder over de manier waarop Veronica met Bart is omgegaan! Hij is in die uitzending gewoon gebruikt als publiekstrekker, om mensen naar die 'fantastisch 'spontane' uitzending te trekken waar Ed-het-huis-uit-ging-en-toch-maar-niet. Als ik Bart was zou ik daar flink van balen en me absoluut niet nog een keer laten gebruiken.

Bart blijft vooral Bart, zoals ie ook in het BB huis was en IK vind hem nog steeds een wereldgozer. Zo, Cathelijne heeft gesproken

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 3 november 2000 @ 14:06:36 #13
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_439909
quote:
Op 03 november 2000 13:57 schreef Cathelijne het volgende:
...Hij is in die uitzending gewoon gebruikt als publiekstrekker, om mensen naar die 'fantastisch 'spontane' uitzending te trekken waar Ed-het-huis-uit-ging-en-toch-maar-niet...
Catelijne, ik begrijp dat je de realiteit al het mogelijk geweld aan wil doen om je mening over Bart te behouden, maar dit riekt naar paranoia


Bart gaan vanavond weer gewoon met z'n 'stoere' pakje voor de camera staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Ritalin op 03-11-2000 14:07]

log uit, je bent internetverslaafd.
pi_440955
quote:
Op 03 november 2000 14:06 schreef Ritalin het volgende:
Catelijne, ik begrijp dat je de realiteit al het mogelijk geweld aan wil doen om je mening over Bart te behouden, maar dit riekt naar paranoia
Goh, is het dan écht zo slecht met me gesteld... Tja, al dat werken aan die scriptie heeft mijn hersenen misschien wel aangetast, wie zal 't zeggen. Maar toch vind ik het nog steeds grote onzin dat Bart hier zo de grond in wordt geboord. Wie aan Bart komt he....
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 3 november 2000 @ 20:52:09 #15
2180 Avia
FOK-Member
pi_441128
Ik denk dat Cathelijne gelijk heeft en dat Bart geweigerd heeft om nogmaals voor en door Veronica gebruikt te worden.
Ik denk dat Bart aardig gebaalt heeft van dat aanfluitende optreden en zich zeker daarover uitgesproken heeft tegenover VOO,en dus heeft besloten zich niet meer voor hun karretje te laten spannen.
To Bart or not to Bart!
Bart is ART!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')