abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153243469
Goedendag,

Hoe denken jullie over hbo opleidingen via bijvoorbeeld de LOI? Er zijn veel vooroordelen daarover b.v. dat de kwaliteit kut is. Maar zelf denk ik dat de opleidingen gewoon voldoen aan de kwaliteitsnorm en dat je genoeg doorzettingsvermogen moet hebben omdat het heel verleidelijk is om het naast je neer te leggen. Bovendien zijn er ook genoeg reguliere hogescholen die ergere issues hebben.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 4 juni 2015 @ 17:04:40 #2
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_153250643
Ik lees daar weinig goede dingen over op het radar-forum
geen.
pi_153252730
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:04 schreef Isis20 het volgende:
Ik lees daar weinig goede dingen over op het radar-forum
Heb je een link?
  donderdag 4 juni 2015 @ 18:50:56 #4
343786 Isis20
pi_153252853
"Ik heb een behoorlijk aantal studies bij de LOI gedaan. Vanaf het begin (niet schrikken, 35 jaar geleden) bleek al dat ze administratief er vaak een zooitje van maken. Dus bereid je voor op veel bellen en mailen. "

"OPROEP AAN EX STUDENTEN LOI
Ik heb een HBO opleiding gevolgd bij het LOI en afgesloten met een examen waarvoor ik ruim ben geslaagd. Dat was 15 december 2014. Eerst kreeg ik een certificaat opgestuurd, dat was een fout van het LOI, dan kan gebeuren, toch..... LOI ging het direct rechtzetten nadat ik een aanvraag formulier voor het examenburo had ingevuld en terug gemaild. Na bellen, ik hoorde maar niets meer bleek dat er een foutje was gemaakt nl ze hadden het formulier niet goed doorgestuurd naar dit examenburo..... 5 februari jl. maar weer een gebeld met het LOI ....... Ja ik zie dat het nog niet goed is maar stelde de medewerkster voor, ik maak er een spoedje, goed??
Nu is het alweer 18 februari en zit aan de telefoon bellend naar het LOI met 8 wachtende voor me om wederom te vragen of het diploma al in de maak is... ben er bang voor!!!!
MIjn vraag is: zijn er meer van deze gevallen of zit Murphy op mijn schouder?"

Niet echt op 1 centrale plek, hier iets https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?t=153793
en verder even via de zoekfunctie van het forum zoeken
geen.
  donderdag 4 juni 2015 @ 18:51:46 #5
343786 Isis20
pi_153252880
Niet te vergeten dat er op alle hogescholen van alles mis gaat natuurlijk
geen.
pi_153257692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:50 schreef Isis20 het volgende:
"Ik heb een behoorlijk aantal studies bij de LOI gedaan. Vanaf het begin (niet schrikken, 35 jaar geleden) bleek al dat ze administratief er vaak een zooitje van maken. Dus bereid je voor op veel bellen en mailen. "

"OPROEP AAN EX STUDENTEN LOI
Ik heb een HBO opleiding gevolgd bij het LOI en afgesloten met een examen waarvoor ik ruim ben geslaagd. Dat was 15 december 2014. Eerst kreeg ik een certificaat opgestuurd, dat was een fout van het LOI, dan kan gebeuren, toch..... LOI ging het direct rechtzetten nadat ik een aanvraag formulier voor het examenburo had ingevuld en terug gemaild. Na bellen, ik hoorde maar niets meer bleek dat er een foutje was gemaakt nl ze hadden het formulier niet goed doorgestuurd naar dit examenburo..... 5 februari jl. maar weer een gebeld met het LOI ....... Ja ik zie dat het nog niet goed is maar stelde de medewerkster voor, ik maak er een spoedje, goed??
Nu is het alweer 18 februari en zit aan de telefoon bellend naar het LOI met 8 wachtende voor me om wederom te vragen of het diploma al in de maak is... ben er bang voor!!!!
MIjn vraag is: zijn er meer van deze gevallen of zit Murphy op mijn schouder?"

Niet echt op 1 centrale plek, hier iets https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?t=153793
en verder even via de zoekfunctie van het forum zoeken
Maar dit heeft meer te maken met de service en administratieve handelingen van de LOI zelf en niet met het niveau van het onderwijs dat ze aanbieden. Dit had ook in het regulieren hbo kunnen gebeuren.
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:46:02 #7
343786 Isis20
pi_153257805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:42 schreef HSG het volgende:

[..]

Maar dit heeft meer te maken met de service en administratieve handelingen van de LOI zelf en niet met het niveau van het onderwijs dat ze aanbieden. Dit had ook in het regulieren hbo kunnen gebeuren.
Dus je hebt via de zoekfunctie op het forum alles doorzocht?
geen.
pi_153258001
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:46 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Dus je hebt via de zoekfunctie op het forum alles doorzocht?
Ja en wat opvalt dat het over klachten/opmerkingen van 2 tot 5 jaar geleden en verder terug gaan. Verder zul je dit soort problemen ook op reguliere hbo scholen vinden.
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:54:03 #9
343786 Isis20
pi_153258077
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:52 schreef HSG het volgende:

[..]

Ja en wat opvalt dat het over klachten/opmerkingen van 2 tot 5 jaar geleden en verder terug gaan. Verder zul je dit soort problemen ook op reguliere hbo scholen vinden.
Nou dan is het goed toch :)
geen.
pi_153259281
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:54 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Nou dan is het goed toch :)
Daar geef ik je gelijk in maar ik vroeg me meer af hoe jullie over instituten als NTI of LOI denken?
  donderdag 4 juni 2015 @ 23:04:23 #11
343786 Isis20
pi_153260560
Ik denk vooral: is voor werkende mensen die geen tijd hebben voor uni of hbo. Of is dat niet wat je bedoelt?
geen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')