Oh okay thanks.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:44 schreef liedetector het volgende:
als sp1 is ingebakken scheelt het je een update gewoon... en ntfs is logisch... t is geen windows 98
...Wat bedoel precies, ik heb geen disc ik heb alleen een activatie code dus ik moet het wel via USB doen, en daarvoor is rufus uitermate geschiktquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:13 schreef oheng het volgende:
Holy shit zijn jullie met rufus aan de slag hier? Als je met power iso ff een image maakt van een originele disk ben je in 1 keer klaar.
Kan niemand ff een iso uploaden?
ok windows staat erop, alleen helaas ''this copy of windows is not genuine'' -.- maar goed... is het normaal op standaard op windows te komen (na instal) op800x600 resolutie? wel aangepast naar de max nu,1920x1080 maar ok. nu nog alle drivers installeren via de stick en kijken wat ik aan die illegale versie van windows kan doen, vind dat namelijk best irritant wil alles gewoon legaal maar ok... nog iets dat ik moet doen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:51 schreef liedetector het volgende:
oheng leest iets maar leest niet alles...lekker laten gaan....en met boot optie bedoel ikde F2 of F10 of F11 whatever voor je moederbord geld om vanaf je USB op te starten
oh naja, als dat boot ding bijna klaar is, ok dan. Met rufus lukjt het ook wel, maar het is veel meer werk. Mocht het niet lukken, dan maak ik wel ff een iso van een originele Windows 7 SP1 disk voor je.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:16 schreef Jefixed het volgende:
[..]
...Wat bedoel precies, ik heb geen disc ik heb alleen een activatie code dus ik moet het wel via USB doen, en daarvoor is rufus uitermate geschikt
google even de eerete 10 letters/cijfers van die code...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:56 schreef Jefixed het volgende:
[..]
ok windows staat erop, alleen helaas ''this copy of windows is not genuine'' -.- maar goed... is het normaal op standaard op windows te komen (na instal) op800x600 resolutie? wel aangepast naar de max nu,1920x1080 maar ok. nu nog alle drivers installeren via de stick en kijken wat ik aan die illegale versie van windows kan doen, vind dat namelijk best irritant wil alles gewoon legaal maar ok... nog iets dat ik moet doen?
Tering man....je kan ook ff de moeite nemen het topic te lezen voor je van alles gaat roepen!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:16 schreef oheng het volgende:
google even de eerete 10 letters/cijfers van die code...
Staat die code op internet? Dan is hij illegaal.
volgens mij heb ik die iso al gemaakt en misschien zelfs wel online staan. Dan was het een kwestie van downloaden en branden; klaar.quote:
En wat ga je met een .iso doen zonder DVDspeler???? nou???? op een USB zetten met rufus toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:18 schreef oheng het volgende:
volgens mij heb ik die iso al gemaakt en misschien zelfs wel online staan. Dan was het een kwestie van downloaden en branden; klaar.
nee, teveel moeite.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:17 schreef liedetector het volgende:
o
[..]
Tering man....je kan ook ff de moeite nemen het topic te lezen voor je van alles gaat roepen!
dat had je ook meteen op een normale manier kunnen zeggen. Je komt nu over als een schuimbekkende idioot.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
Roep dan niks in de holle ruimte!
klok en klepel enzo!
Ik had Microsoft vandaag gebeld en zij zeiden dat mijn key gewoon een Home premium Retail is, die nog niet eerder is gebruikt. Volgens hen is hij dus niet illegaal, maar wij weten wel beter :-) Hoe ga ik dit oplossen, gewoon een nieuwe code kopen op een betrouwbare website?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:02 schreef liedetector het volgende:
nog geen videodriver he,dus normaal..... kortom eerst MB driver en al je andere hardware, eventueel een loader eroverheen.... en je bent dus getilt met je key....dus dat oplossen, dan virusscanner en windows updates,etc
Die snuiter aan de telefoon zei dat ik het samen met de webshop moet regelen, omdat de webshops sogenaamd ook keys kunnen aanmaken en verkopen... Staat dus niet in hun database, grappige mensen zijn het ook he :-)... Alleen een nieuwe key voor W7 (Legaal) kost ook al snel 90 euro, is het dan niet slimmer om een 8.1 key te kopen? Kan ik ook gewoon upgraden vanaf 7 naar 8.1 toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:39 schreef liedetector het volgende:
als zei dat zeggen, kunnen ze je dan niet gewoon helpen om het op te lossen ook?
Heb daar verder niet echt veel verstand van, is dat niet schadelijk voor m'n PC dan? En als ik dat doe, en upgrade naar 10 ben ik dan gewoon gelijk als iedereen die van 7 naar 10 gaat, terwijl zij wel een legale key hebben?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:46 schreef liedetector het volgende:
ik zou lekker een loader gebruiken en dan gratis naar 10 (legaal) eind juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |