Ik was een beetje onduidelijk denk ik: De twee fans van de behuizing zijn gewoon aangesloten in de poorten SYSFAN 1 en SYSFAN 2, de CPU Koeler is aangesloten op de CPUFAN2 poort, poort 1 zit voor de propeller van de behuizing... Dit kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:33 schreef liedetector het volgende:
cpu fan voor de behuizing? heb je geen casefan aansluitingen dan?
Ik zal zo (als de videokaart) erin zit, wel even een foto maken. Misschien vallen er wat dingen je op... Als je trouwens nog iets te binnen schiet wat ook aangesloten zou moeten worden / iets dat ik vergeten ben... Dan hoor ik het graagquote:
Als je iets vergeten bent merk je dat vanzelf omdat iets het niet doetquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:40 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Ik zal zo (als de videokaart) erin zit, wel even een foto maken. Misschien vallen er wat dingen je op... Als je trouwens nog iets te binnen schiet wat ook aangesloten zou moeten worden / iets dat ik vergeten ben... Dan hoor ik het graag![]()
Oke videocard zit er in, maar wil weer even wat zeker weten...quote:
Die 2x 4 pin is van de cpu denk ik? Of zijn het 6+2 pins allebei?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:24 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Oke videocard zit er in, maar wil weer even wat zeker weten...
Bij het aansluiten is een 4 pins en daarnaast een 3 pins vereist.
Vanaf de voeding heb ik dat aangesloten, is beide 3 pins (optioneel 4 pins, zie foto hieronder)
[ afbeelding ]
beide zitten aan dezelfde kabel vanaf de voeding en zijn dus 3, optioneel 4 pins.
Moet ik deze gewoon aansluiten, één 4 pins en de ander één 3 pins, dat ik dat 2 polige dingentje laat voor wat het is? (zie foto hieronder)
[ afbeelding ]
(mocht je de tekst niet kunnen lezen, links staat: ''Die twee pinnetjes gewoon er bij laten hangen en laten voor wat het is en rechts staat: Deze gewoon gezamenlijk in de 4 pins aansluiting stoppen van de videocard
Ik kreeg bij de videocard ook nog een kabel erbij, lijkt op een samenvoeg kabel: om van een 3 pins een 4 pins aansluiting te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:38 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Die 2x 4 pin is van de cpu denk ik? Of zijn het 6+2 pins allebei?
Dat is gewoon één kabel vanaf de voeding door dat gaatje. Aan die voeding ziten één kabel, die opsplits in twee PCI-E aansluitingen, beide 6 pins, alleen zit er dus nog een 2 pins bij, die je ook kan aansluiten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:52 schreef liedetector het volgende:
Lijkt mij allebei 6+2 dus een als8 aansluiten en andere als 6
Hoe bedoel je dat, ik heb zoals boven beschreven een kabel vanaf de voeding door dat gaatje lopen, en daar nam ik de foto van. Zijn 2 keer een 6 pins kabel, en aan beide PCI-E aansluitingen zit nog een 2 pins aansluiting, die je er naast zou kunnen doen. In mijn geval zou ik dus gewoon één 8 pins moeten aansluiten, en daarnaast een 6 pin, en dan dat extra 2 pins dingentje wat bij die 6 zit gewoon laten hangen voor wat het is... Lijkt mij in ieder geval.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:52 schreef Kw4Kje het volgende:
Die '2 polige dingetje' mag je gewoon laten hangen ja. Alleen op de foto zie ik dat je die waarschijnlijk moet gebruiken voor die 8 pins. Je moet dus nog een 6 pins kabel pakken,
Nice! Denk dat mensen die ook voor de eerste keer een PC gaan bouwen hier heel veel informatie uit kunnen halenquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:54 schreef FredvZ het volgende:
(Beide topics zijn nu ook als reeks te bewonderen)
Jeuh, ben je weer Mod.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:54 schreef FredvZ het volgende:
(Beide topics zijn nu ook als reeks te bewonderen)
Nog niet haha wou toch ff een bevestiging... Wil liever niet dat ik hem aandoe #BOEM#... Hoop ook niet dat dat gaat gebeuren, maar in principe kan ik nu dus de voeding stekker aansluiten in het stopcontact en aanzetten?quote:
Klopt zo, zet maar aan dat ding.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:55 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Nog niet haha wou toch ff een bevestiging... Wil liever niet dat ik hem aandoe #BOEM#... Hoop ook niet dat dat gaat gebeuren, maar in principe kan ik nu dus de voeding stekker aansluiten in het stopcontact en aanzetten?
Gaan we ik doen, ik laat zo weten als m'n huis geëxplodeerd is... Of niet natuurlijk!quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klopt zo, zet maar aan dat ding.
quote:
Maakt het trouwens heel veel uit waar je de HDMI van je beeldscherm in stopt? Heb er 1 op videocard en 1 op moederbord... Zijn toch gewoon aangesloten op elkaar?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klopt zo, zet maar aan dat ding.
Op de videokaart, je kunt ook wel de interne Intel video op moederbord gebruiken maar da's meer om film te draaien.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:04 schreef Jefixed het volgende:
[..]
[..]
Maakt het trouwens heel veel uit waar je de HDMI van je beeldscherm in stopt? Heb er 1 op videocard en 1 op moederbord... Zijn toch gewoon aangesloten op elkaar?
Ah, het leken even 2x4 pins aansluiting op mijn telefoon zoals je het wel eens voor de CPU ziet. Zoals dezequote:Op donderdag 4 juni 2015 13:24 schreef Jefixed het volgende:
[..]
[..]
Dat is gewoon één kabel vanaf de voeding door dat gaatje. Aan die voeding ziten één kabel, die opsplits in twee PCI-E aansluitingen, beide 6 pins, alleen zit er dus nog een 2 pins bij, die je ook kan aansluiten.
@DasJonny de CPU aansluiting zit achter de CPU koeler dus die is niet te zien
Alles op auto zetten en overal vanaf blijven.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:16 schreef Jefixed het volgende:
Het werkt allemaal prima =). Zit nu in het menu van MSI... Kan allemaal dingen doen, word er nog wat aangeraden door jullie?
Ja klopt, camera is echt heel onduidelijk... Super slecht zelfs, Samsung Galaxy S4quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:18 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ah, het leken even 2x4 pins aansluiting op mijn telefoon zoals je het wel eens voor de CPU ziet. Zoals deze [ afbeelding ]
Ja gewoon niets doen dus haha, ik wil nu even Windows 7 gaan installeren, gewoon de de windows die ik nu gebruik van deze PCquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles op auto zetten en overal vanaf blijven.
Mwah, XMP profielen voor het geheugen moet toch wel kunnen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles op auto zetten en overal vanaf blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |