Ja, tis niks dat je niet eerder hebt gezien hequote:Op woensdag 3 juni 2015 22:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het prachtig, maar dat had je wel kunnen verwachten
Whihi. Denk het wel. Ikea hèquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:20 schreef Lamb29 het volgende:
Mooi! Hebben we nou dezelfde kraan, blad en wasbak? 😁😍
Oh! Dat heb ik even gemist. Kastenwand is niet zo boeiend hoor, het zijn 2 hoge kasten naast elkaar waarvan 1 met inbouwoven. Maar ik zal er een foto van maken als ik weer tijd heb.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:08 schreef laziness het volgende:
Rapunzel![]()
Ik ben nog steeds benieuwd naar de kastenwand in je keuken![]()
Maar je woont er nog jaaaren. Lekker in stapjes de boel opbouwen.
http://www.robotstofzuigerstore.nl/quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:16 schreef innepin het volgende:
Ik mag zeker niet klagen over het enorme vloeroppervlak dat ik nu ineens moet stofzuigen hè?
Ik heb geeneens geld voor gordijnen, laat staan voor een robotstofzuigerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://www.robotstofzuigerstore.nl/
Leuk, gauw!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:56 schreef Lamb29 het volgende:
Ziet er goed uit!
Wanneer gaan we keer samen de stad in?
Wil ik wel jaquote:Op maandag 8 juni 2015 23:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Mooie keuken.
Ook leuk bankje voor je raam.
Ben benieuwd hoe lang die placemat onder het bakje van de katten of hondenvoer blijft liggen om je vloer schoon te houden
Geen idee om ook eenzelfde kleur rode prullenbak te nemen die matcht met de koelkast? Of wordt dat té rood.
[ afbeelding ]
Ik ben zo blij met die van ons! 15 meter woonkamer stofzuigen was echt niet grappigquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb geeneens geld voor gordijnen, laat staan voor een robotstofzuiger![]()
Maar ik geef toe dat dat precies was wat ik dacht toen ik vanmiddag bezig was met stofzuigen
Ohja! Ik heb een topicquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:01 schreef laziness het volgende:
Zeg inne, is het al verder af en heb je foto's? Ben erg benieuwd hoe het er nu uit ziet!
Vaak wel, maar deze niet. Heb met een beamer potloodlijntjes gezet. Dat helpt overigens niet zo veel als je zou denken, met zoveel details en donkere stukken. Een hoop van de invulling van het dorp is losse pols, of kijken naar het plaatje en dan "iets dat erop lijkt" schilderen. Maar met zo'n Rapunzelfiguur is het wel heel fijn om de beamer te gebruiken zodat je in elk geval de verhoudingen goed hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:38 schreef _Dizzy_ het volgende:
Wow, mooi zeg!
Doe je die muurschildering zo uit je losse pols?
Vind het wel heel knap! Ziet er echt heel leuk uit zo!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Vaak wel, maar deze niet. Heb met een beamer potloodlijntjes gezet. Dat helpt overigens niet zo veel als je zou denken, met zoveel details en donkere stukken. Een hoop van de invulling van het dorp is losse pols, of kijken naar het plaatje en dan "iets dat erop lijkt" schilderen. Maar met zo'n Rapunzelfiguur is het wel heel fijn om de beamer te gebruiken zodat je in elk geval de verhoudingen goed hebt
Thankyouverymuch!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:40 schreef _Dizzy_ het volgende:
[..]
Vind het wel heel knap! Ziet er echt heel leuk uit zo!
Waaromquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:03 schreef laziness het volgende:
Die gordijnenwel mooi
![]()
En je rapunzel, goed gedaan Inne!
Omdat ze huge zijn! Ik was alweer vergeten hoe hoog het was.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarombij 'die gordijnen'?
en thx![]()
![]()
Ik ben jaloers op je burgerlijkheid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Is that the best you've got, old man?
Hoezo? Jij hebt toch ook een kantoorbaan en kattenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je burgerlijkheid..
Ja hèquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:44 schreef Puala het volgende:
Nice!![]()
En wat lekker die 2 meiden zo aan tafel in die grote kamer
Haha ja vier en een halve meter is nogal een uitdaging om gordijnen voor te kopen ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Omdat ze huge zijn! Ik was alweer vergeten hoe hoog het was.
Ik vond onze 2,65m al flink
Je kan altijd even marktplaats in de gaten houden. Ik heb een robuste dure massieve houten eettafel voor 30 euro op de kop getikt laatst. Echt zo'n hele grote gezinstafelquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja hè![]()
De tafel is nog steeds lelijkMaar het geld is op, dus mja, whatchagonnado?
In ons oude huis gebruikten we de tafel niet zo veel eigenlijk. Zeker niet als familie-zitplek ofzo. Maar hier wel, hier past dat, hier werkt het heel natuurlijk, en dat is zo fijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |