abonnement Unibet Coolblue
pi_153694267
-Alle parkmomenten zaten al in de trailers. Zoveel stelde het niet voor :r
-Dat neefje dat constant zijn lul achterna liep. :r
-Constant die genetische dino, half in beeld brengen. :r
  zaterdag 20 juni 2015 @ 16:39:38 #177
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_153695109
Vanavond eindelijk!
  zaterdag 20 juni 2015 @ 20:03:36 #178
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_153699537
22 jaar later lopen er genetisch gemanipuleerde dino's rond en dat is volgens velen niet goed. Als ze door hadden geborduurd op waar het 22 jaar geleden gestopt is, was het ook niet goed, want dat was al eens gedaan.. en dus niet vernieuwend?

Ik vond hem goed! :Y
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 20 juni 2015 @ 21:30:59 #179
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_153701915
Eindelijk gezien! Fucking A!
  zaterdag 20 juni 2015 @ 21:57:29 #180
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_153702546
Dat gevecht op het eind was echt een turn off van jewelste :') Tot op dat punt kon ik de film wel waarderen en de minpuntjes negeren, maar toen... :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:18:52 #181
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_153703083
Nog zo'n verhaaltechnische issue:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, deze film had zoveel minder slecht kunnen zijn als ze het realisme beter in het oog hadden gehouden.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_153703872
Nu deel 1 even terugkijken.
  zondag 21 juni 2015 @ 09:27:52 #183
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_153710565
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
realisme
Het is een film over een dinosauruspretpark.
pi_153710872
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 09:27 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Het is een film over een dinosauruspretpark.
Dan nog, de zaken die beschreven worden in de film kunnen dan alsnog realistisch worden overgebracht, zodat het verhaaltechnisch klopt qua logica en zo.
pi_153711030
Ik mistte vooral de gesprekken van Jurassic Park eigenlijk. het gesprek tussen JP-baasmeneer en die archeoloogvrouw, waarin hij z'n ijs zit op te eten omdat het aan het smelten is, en verteld over z'n eerste attractie (Flea circus). Zij verteld 'm dan dat Jurassic Park nogsteeds het Flea circus is, een illusie. De rust en diepgang in die scene, en de oprechte emoties. Dat klopte gewoon.

Jurassic World was zoals door anderen al gezegd meer een popcornfestijn met minstens elke 5 minuten een achtervolging of explosie. Er was niet echt genoeg rust om aan goede characterdevelopment te doen omdat ze blijkbaar zo bang waren dat scene zonder actie "saai" zou worden.
  zondag 21 juni 2015 @ 10:44:28 #186
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_153711593
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 09:27 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Het is een film over een dinosauruspretpark.
Binnen dat thema kun je alsnog een logisch verhaal creeëren. Ik vind het altijd zo makkelijk om maar direct nul eisen te stellen aan een film omdat het draait om iets wat vooralsnog niet kan.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 21 juni 2015 @ 11:13:25 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_153712054
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Binnen dat thema kun je alsnog een logisch verhaal creeëren. Ik vind het altijd zo makkelijk om maar direct nul eisen te stellen aan een film omdat het draait om iets wat vooralsnog niet kan.
De boeken slaagden daar beter in dan de films. Ironisch genoeg heeft Crighton zelf aan de eerste twee films meegewerkt en daarmee zijn eigen visie deels onderuit gehaald.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 21 juni 2015 @ 11:53:03 #188
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_153712881
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Nog zo'n verhaaltechnische issue:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, deze film had zoveel minder slecht kunnen zijn als ze het realisme beter in het oog hadden gehouden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_153713115
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Binnen dat thema kun je alsnog een logisch verhaal creeëren. Ik vind het altijd zo makkelijk om maar direct nul eisen te stellen aan een film omdat het draait om iets wat vooralsnog niet kan.
Vooralsnog? :D
pi_153713381
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:05 schreef Bot13 het volgende:
Ik mistte vooral de gesprekken van Jurassic Park eigenlijk. het gesprek tussen JP-baasmeneer en die archeoloogvrouw, waarin hij z'n ijs zit op te eten omdat het aan het smelten is, en verteld over z'n eerste attractie (Flea circus). Zij verteld 'm dan dat Jurassic Park nogsteeds het Flea circus is, een illusie. De rust en diepgang in die scene, en de oprechte emoties. Dat klopte gewoon.

Jurassic World was zoals door anderen al gezegd meer een popcornfestijn met minstens elke 5 minuten een achtervolging of explosie. Er was niet echt genoeg rust om aan goede characterdevelopment te doen omdat ze blijkbaar zo bang waren dat scene zonder actie "saai" zou worden.
De dialoog is inderdaad ook wat JP zo bijzonder maakte, plus de dino's natuurlijk en Muldoon _O_ _O_ _O_ ;(

Deze scene is ook fenomenaal
pi_153713424
Als die apotosaurus overigens animatronics was dan had het de film goed gedaan als dat meer was gebruikt want dat vond ik de enige scène waar een Dino 'echt' leek en had zo direct meer impact.

Wat ik vooral miste in de film was gevoel van spanning, het was meer een opeenstapeling van scènes dan dat je echt er in raakt zoals met originele Jurassic Park.

En de vele trailers hebben teveel laten zien, als je die nog niet gekeken hebt en je weet al wel dat je m gaat kijken dan kan je die beter niet kijken.

Wel vermakelijke film verder, maar zat meer in
  zondag 21 juni 2015 @ 12:25:08 #192
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_153713710
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Vooralsnog? :D
Zeg nooit nooit ;)
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 21 juni 2015 @ 12:30:06 #193
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_153713871
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, daar had ik niet aan gedacht :)
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_153714105
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit ;)
Zou niet weten hoe want DNA blijft geen miljoenen jaren goed :P

Wel kunnen ze mss true-to-life robot dinosauriërs maken met geavanceerde AI enzo ooit. Maar genetisch materiaal gebruiken om echte weer in de wereld te brengen blijft fictie helaas :P
  zondag 21 juni 2015 @ 13:21:27 #195
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_153715120
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:40 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zou niet weten hoe want DNA blijft geen miljoenen jaren goed :P

Wel kunnen ze mss true-to-life robot dinosauriërs maken met geavanceerde AI enzo ooit. Maar genetisch materiaal gebruiken om echte weer in de wereld te brengen blijft fictie helaas :P
gewoon een paar meenemen tijdens een tijdreis, simpel.
Wie dit leest is hek.
  zondag 21 juni 2015 @ 14:50:52 #196
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_153717652
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 15:01 schreef Syntos het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Waar haal je uit dat dit een kerstfilm is, vanwege een pak sneeuw? En wat zou het uit maken? Al hadden ze een kerstboom in de huiskamer dan hoeft het niet meer te betekenen dat het een vakantieperiode is waardoor de kinderen naar Isla Nublar kunnen.
Vanwege de kerstmuziek als ze naar het vliegveld gaan misschien?
Don't let my username fool you...
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 17:16:54 #197
138438 crew  Pizzakoppo
pi_153721736
Ook net naar de film geweest en ik moet zeggen dat ik ondanks het feit dat ik echt een mega fan ben van Jurassic Park toch de verwachtingen niet al te hoog had na aanleiding van de trailers. Maar het viel echt alleszins mee. Ik vond het een vette film met veel actie en overall gewoon enorm vermakelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153723192
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ook net naar de film geweest en ik moet zeggen dat ik ondanks het feit dat ik echt een mega fan ben van Jurassic Park toch de verwachtingen niet al te hoog had na aanleiding van de trailers. Maar het viel echt alleszins mee. Ik vond het een vette film met veel actie en overall gewoon enorm vermakelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het skelet van de Spino werd door de T-Rex verbrijzeld vlak voor het gevecht, oftewel een dikke fuck you richting JPIII _O-
  zondag 21 juni 2015 @ 18:28:32 #199
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_153723572
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:40 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zou niet weten hoe want DNA blijft geen miljoenen jaren goed :P

Wel kunnen ze mss true-to-life robot dinosauriërs maken met geavanceerde AI enzo ooit. Maar genetisch materiaal gebruiken om echte weer in de wereld te brengen blijft fictie helaas :P
Ze waren dacht ik bezig om DNA van vogels te modificeren en bepaalde genen te (in)activeren om ze zodoende meer op hun verre voorouders te laten lijken. Pas geleden las ik nog dat wetenschappers erin geslaagd zijn om kippenembryo's met een reptielenbek met tanden te creeëren. De mogelijkheden zijn natuurlijk heel beperkt, maar misschien kan er met die invalshoek nog wel meer worden bereikt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 21 juni 2015 @ 18:46:42 #200
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_153723970
Lekker popcornfestijn, prima hoor.

Drinking game: shotje elke keer als je een Mercedes logo ziet. Succes gegarandeerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')