Doe eens linken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:19 schreef Baconbus het volgende:
Beetje pijn in m'n zijkanten. Dit is tuh grappug.
niets? Dus datvdie comments kunnen door die acties is puur toeval? Maar goed hoeren krijgen held dus hahahaha ik ga nog wat doneren uitvde naam van een familielid want hahahahs zo leukquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:20 schreef isax het volgende:
[..]
wie zegt dat ze om die meisjes lachen?
ze lachen om zo'n comment, die heeft niets met die actie te maken.
die hebben toch niets met die meisjes te maken. er staat nergens hihaho laub moet gaan neuken als een meisje in india want hihihihi ze doet niets.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
niets? Dus datvdie comments kunnen door die acties is puur toeval? Maar goed hoeren krijgen held dus hahahaha ik ga nog wat doneren uitvde naam van een familielid want hahahahs zo leuk
Ooh wacht ik heb al gedoneerd, ik ga gewoon een kinderhoertje neuken
heb je soms zelf ook grappig gedoneerd?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:24 schreef isax het volgende:
[..]
die hebben toch niets met die meisjes te maken. er staat nergens hihaho laub moet gaan neuken als een meisje in india want hihihihi ze doet niets.
Welnee in de zak van de werknemers, loon en pensioen boven allesquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:26 schreef isax het volgende:
als 20 cossers zo'n bericht stuurt voor 2.50 kunnen ze al een meisje bevrijden.
en worden er weer 10 voor opgeslotenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:26 schreef isax het volgende:
als 20 cossers zo'n bericht stuurt voor 2.50 kunnen ze al een meisje bevrijden.
iemand storten 1000 euries en joezi wil er mee trouwenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus een grap maken kost 2,50? Dure grap!
nou heb buikpijn ervan zo gelachen heb ikquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we wel even kunnen lachen. Daar gaat het om toch.
Dat zal Liesje dan wel zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:29 schreef isax het volgende:
[..]
iemand storten 1000 euries en joezi wil er mee trouwen
abceetje voor Joezi's huwelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |