hoi ygrittequote:
Utopianen afzeiken over de rug van kinderhoertjesquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hej! Nog schokwekkende dingen gebeurd hier?
ja best wel leuke ze doneren massaal om bewoners en cossers te pestenquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
vroeger werd je gewoon kapot hard gebanned als je andere sites ging lastig vallen vanuit fok, laat staan een actie als die besmeuren om je wrok te halen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja best wel leuke ze doneren massaal om bewoners en cossers te pesten![]()
Joezi en Liesje gaan trouwen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... waarom verbaasd mij dat nou weer net niks!quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Utopianen afzeiken over de rug van kinderhoertjes
omdat je gewend bent met kleuters te werkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... waarom verbaasd mij dat nou weer net niks!
Ja dat zal het zijn. Die zitten allemaal ook nog in de fase dat ze net niet allemaal weten wat je wel en niet moet zeggen en zoeken ook vaak de grenzen op. Soms bij het onbetamelijke af.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat je gewend bent met kleuters te werken
en lachen ook om drol pies lulquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn. Die zitten allemaal ook nog in de fase dat ze net niet allemaal weten wat je wel en niet moet zeggen en zoeken ook vaak de grenzen op. Soms bij het onbetamelijke af.
En poep... whahahaha poepquote:
pjenusquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En poep... whahahaha poep![]()
Poepescheet... ghehehe hij zei poepescheet!
(lul heb ik gelukkig nog nooit voorbij horen komen)
afvoerputjequote:Op woensdag 3 juni 2015 19:31 schreef Copycat het volgende:
Maar ze staan natuurlijk allemaal in hun recht, want ze hebben ervoor betaald en zeggen gewoon de waarheid.
Ouders weten nooit hoe ze dat moeten benoemenquote:
zeg gewoon penis of piemel dat gedoequote:Op woensdag 3 juni 2015 19:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ouders weten nooit hoe ze dat moeten benoemenDat vind ik altijd top.
Moet je ze horen stamelen als ze willen vertellen dat hun kind 'rode billen' heeft. Krijg je van die plastische omschrijvingen
![]()
Ik heb ook een kind wat het dan over 'zijn slurf' heeft. Eerste keer moest ik even her informeren wat hij daar precies mee bedoelde
Zeker! En als ze nou gewoon doen wat ik zeg, doneer ik wel meer, want zo ben ik!quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:31 schreef Copycat het volgende:
Maar ze staan natuurlijk allemaal in hun recht, want ze hebben ervoor betaald en zeggen gewoon de waarheid.
maar de actie staat er los van...quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeker! En als ze nou gewoon doen wat ik zeg, doneer ik wel meer, want zo ben ik!
vagina is toch niks mis mee?quote:
ventieltjequote:
hahahaquote:
Ga jij dat die ouders ff uitleggenquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga jij dat die ouders ff uitleggenDe meeste kinderen leren dat woord pas als ze sexuele voorlichting krijgen op school.
Mijn buurjongetje kwam een tijdje geleden met buurvrouwwww??? Ikke Jahaaa.... Weet je.... Dus ik voelde de bui al ergens hangen.... Ygritte rijmt ook op clitDus ik heel droog, Ja dat klopt.... Heb hem er nooit weer over gehoord
jouw buurjongen noemt jou ygritte?quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga jij dat die ouders ff uitleggenDe meeste kinderen leren dat woord pas als ze sexuele voorlichting krijgen op school.
Mijn buurjongetje kwam een tijdje geleden met buurvrouwwww??? Ikke Jahaaa.... Weet je.... Dus ik voelde de bui al ergens hangen.... Ygritte rijmt ook op clitDus ik heel droog, Ja dat klopt.... Heb hem er nooit weer over gehoord
i knowquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik legde de linkquote:
Het wordt pas discutabel als je in de gang ineens hoort "Meester Rico, mijn kut doet pijn."quote:
vooruitziende blik van je oudersquote:
Ik moest er ook om lachen toen ik het net bedacht...quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik legde de linkCrafty en mooie bijkomstigheid
Heet iedereen bij jullie Peeeedor?quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:47 schreef PeZu het volgende:
Ik heb mijn ouders naar mijn kinderen vernoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |