Maar dan slaap je erop en is het weer weg, toch? Ik laat het altijd gewoon opdrogen maar mijn haar gaat uiteindelijk altijd op een bepaalde manier zitten na het wassen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:14 schreef Polenbatser het volgende:
Je hoeft toch geen natuurlijke scheiding te hebben? Als je na het wassen je haar goed doet en zo laat opdrogen blijft het toch zitten? Bij mij wel in elk geval.
Alleen mooie meisjes komen weg met dit soort kapsels. Lelijke meisjes krijgen extra strafpunten als ze zo erbij lopen. Dat je het ff weet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:12 schreef Megara het volgende:
Ik wil een sidecut! Alleen mijn haar heeft geen natuurlijke zijscheiding, laat staan eentje die hiervoor diep genoeg naar de zijkant zit. Ik heb een vormpje uitgetekend in mijn haar en de rest in een strakke staart de goede kant op gebonden - kan je op die manier je haar een andere kant op dwingen?
En ja ik weet dat je het lelijk/vies/zonde etc. kunt vinden dus dat hoef je niet meer te melden, het groeit wel aan en ik wil het toch een keer proberen.
[ afbeelding ]
Nou ja, zonder sidecut zullen ze je dan ook niet mooi gaan vindenquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Alleen mooie meisjes komen weg met dit soort kapsels. Lelijke meisjes krijgen extra strafpunten als ze zo erbij lopen. Dat je het ff weet.
Misschien is het raadzaam wat foto's te plaatsen ter beoordeling.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:22 schreef Megara het volgende:
[..]
Nou ja, zonder sidecut zullen ze je dan ook niet mooi gaan vindenIk vind mijn gezicht zo beter uitkomen dan met mijn haren gewoon los.
Serieus, pas gewoon op. Straks loop je met een verpeste kop rond.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:22 schreef Megara het volgende:
[..]
Nou ja, zonder sidecut zullen ze je dan ook niet mooi gaan vindenIk vind mijn gezicht zo beter uitkomen dan met mijn haren gewoon los.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Serieus, pas gewoon op. Straks loop je met een verpeste kop rond.
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:31 schreef Megara het volgende:
Dan knip je toch gewoon alles kort als het niets is? En je kunt hem altijd nog onder je haar verstoppen en dan valt het niet op.
[..]
Ha! Misschien als ik het gedaan heb dat ik het plaats. Ik heb een telefoonfoto voor mezelf gemaakt zodat ik de vorm van de zijkant kon beoordelen, zal ik die plaatsen voor het idee?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien is het raadzaam wat foto's te plaatsen ter beoordeling.
Het groeit wel weer aan...quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Serieus, pas gewoon op. Straks loop je met een verpeste kop rond.
Best eventjes per DM. Je wil niet dat alle FOK!kers jou te zien krijgen. Ik ben legit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:35 schreef Megara het volgende:
[..]
Ha! Misschien als ik het gedaan heb dat ik het plaats. Ik heb een telefoonfoto voor mezelf gemaakt zodat ik de vorm van de zijkant kon beoordelen, zal ik die plaatsen voor het idee?
Ze snijden/knippen gewoon een lijn in je haar, dan valt het sowieso de andere kant op.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:35 schreef Megara het volgende:
[..]
Ha! Misschien als ik het gedaan heb dat ik het plaats. Ik heb een telefoonfoto voor mezelf gemaakt zodat ik de vorm van de zijkant kon beoordelen, zal ik die plaatsen voor het idee?
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Best eventjes per DM. Je wil niet dat alle FOK!kers jou te zien krijgen. Ik ben legit.
Doe maar. Dan krijg je de mening van meerdere personen. Heb je meer aan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:35 schreef Megara het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn broertje. Maar hij mocht het scheren als ik het over een paar dagen nog een goed idee vind, ik denk dat het ook een beetje aan de rest van je uiterlijk ligt.quote:
Wat zit je me te cockblocken manquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Best eventjes per DM. Je wil niet dat alle FOK!kers jou te zien krijgen. Ik ben legit.
Zou sidecutten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef Megara het volgende:
[..]Het is toch geen mooie fapbare foto, hier, wacht:
[ afbeelding ]
Vet, denk dat ik het gewoon doe danquote:
Niets te verliezen, behalve een halve meter haar. Wel resultaten posten natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |