Volgens mij gaat dat prima.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vraagje, is het mogelijk om os-prober ook na de installatie van arch uit te voeren om zo windows in grub erbij te zetten?
Hehe. En veel bitwise operations zeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:14 schreef devzero het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/DeCSS#/media/File:DeCSS.PNG
C in al haar glorie
Daar heeft iemand vele uren op zitten optimalizeren. Formule uitschrijven, in stukjes hakken en dan die stukjes in zo min mogelijk tijdelijke variabelen zetten. Nu maar hopen dat er niet meer gedebugged hoeft te wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe. En veel bitwise operations zeg.
1 | t6=(((((((t3>>3)^t3)>>1)^t3)>>8)^t3)>>5)&0xff; |
Ja, zoiets zou ik echt moeten uitschrijven voordat ik het fatsoenlijk kan begrijpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar heeft iemand vele uren op zitten optimalizeren. Formule uitschrijven, in stukjes hakken en dan die stukjes in zo min mogelijk tijdelijke variabelen zetten. Nu maar hopen dat er niet meer gedebugged hoeft te worden
[ code verwijderd ]
De 1st keer dat je in de loop komt, kun je nog zien wat er gebeurt want t3 is een klein getal (berekend van een char), maar dan komt t3=(t3<<8)|t6.
Optimaliseren? Neh joh, gewoon zitten puzzelen om het precies in dat priemgetal te krijgenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar heeft iemand vele uren op zitten optimalizeren. Formule uitschrijven, in stukjes hakken en dan die stukjes in zo min mogelijk tijdelijke variabelen zetten. Nu maar hopen dat er niet meer gedebugged hoeft te worden
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoog tijd dat ze alle wetteksten in GIT gaan managen en openbaar maken.
Mark Rutte die een pull request doet?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Nederland heeft eigenlijk al iets soortgelijks. Wetten zijn natuurlijk sowieso openbaar en op wetten.overheid.nl kun je ook de stand op een bepaalde datum in het verleden of in de toekomst opvragen, of per wet of wetsartikel informatie over de wijzigingsgeschiedenis opvragen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Misschien mis ik wat, maar dat stukje is toch niet zó gek?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef devzero het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
De 1st keer dat je in de loop komt, kun je nog zien wat er gebeurt want t3 is een klein getal (berekend van een char), maar dan komt t3=(t3<<8)|t6.
Ah dat is wel mooi.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:46 schreef Igen het volgende:
En blijkbaar komt er in de zomer een nieuwe versie die ook diffs gaat ondersteunen:
http://koop.overheid.nl/p(...)ijke-informatie-2015
Diffs zijn 1 ding, maar een overzicht van pull requests per persoon en/of partij is nog veel belangrijker.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Nederland heeft eigenlijk al iets soortgelijks. Wetten zijn natuurlijk sowieso openbaar en op wetten.overheid.nl kun je ook de stand op een bepaalde datum in het verleden of in de toekomst opvragen, of per wet of wetsartikel informatie over de wijzigingsgeschiedenis opvragen.
En blijkbaar komt er in de zomer een nieuwe versie die ook diffs gaat ondersteunen:
http://koop.overheid.nl/p(...)ijke-informatie-2015
Eensquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Lijkt mij tof in ieder gevalquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Diffs zijn 1 ding, maar een overzicht van pull requests per persoon en/of partij is nog veel belangrijker.
Gelukkig is de syntax om zelf een unit te schrijven vrij simpel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:15 schreef Posergoth6667 het volgende:
Systemd:
Denial
Anger
Bargaining
Depression
Acceptance
Ik zit nu nog in het Anger stukje... Ik moet op de een of andere manier een .service schrijven voor systemd omdat de software het zelf niet aanlevert en scripts vanuit init.d niet meer aangeroepen worden op Ubuntu Server 15.04. Grrrrrrrr
http://www.hackersdelight.org/basics2.pdfquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe. En veel bitwise operations zeg.
Ja, en mooierquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:25 schreef DanOam het volgende:
[..]
Gelukkig is de syntax om zelf een unit te schrijven vrij simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |