Die lesbische van een paar afleveringen terug? Of over wie heb je het?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:13 schreef SSJKliko het volgende:
Haha die zangeres die ging zingen, best aardige stem maar ze zong drie regels van de tekst totaal verkeerd en haar uitspraak was soms echt beroerdik schaamde me een beetje als zangeres.
Dat klinkt juist helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 06:16 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk gaan ze in een volgend seizoen van first dates een beetje het origineel achterna en komt er ook een leuke host met liefdesteksten en interactie tussen hem en de gasten en ook met de serveersters en de gasten. Maakte het programma (in engeland) wel weer een stuk leuker imo.
Heb je 't wel eens gezien?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt juist helemaal niet leuk.
Heb je een link van een aflevering waarin het gebeurt? Want op youtube staan volgens mij veel afleveringen van de Engelse versie.quote:
Ja, die.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die lesbische van een paar afleveringen terug? Of over wie heb je het?
Heb je in ieder geval iets om je aan vast te houdenquote:
Ik niet. Ik hou wel van zo'n lekkere dikke.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:38 schreef eriksd het volgende:
Lekker met zijn allen Maud bashen he, stelletje koningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |