Lennart Johanssonquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:12 schreef L3gend het volgende:
Op Unibet kan je Poetin als nieuwe FIFA president betten![]()
![]()
![]()
https://nl.unibet.com/betting#/event/1002683856
[ afbeelding ]
Die is toch al dood?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lennart Johansson
Die is toch in de 90 onderhand
Doen ze elke dag, die koeienletters, ook als er geen echt nieuws is. De Bild is nog een stuk erger dan de Telegraaf en het AD.quote:
Dit opvatten als Blatter/de FIFA willen verdedigen...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:07 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal FIFA-leden. Klopt niet wat jij en die dopeur-verdediger zeggen.
Typisch dat er toch nog mensen zijn die zo wanhopig Blatter/de Fifa willen verdedigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:VincentOkker twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 20:26:51BREAKING: FBI start nu ook onderzoek naar Sepp Blatter, zo meldt ABC #FIFA reageer retweet
De soap gaat nog even doorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:28 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:VincentOkker twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 20:26:51BREAKING: FBI start nu ook onderzoek naar Sepp Blatter, zo meldt ABC #FIFA reageer retweet
Ik trek maar even een pilsje open.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Waarom? Laten we nou eerst even rustig de bonden reageren en overleggen. Dan gaan er weer wat mensen zich verkiesbaar stellen en campagne voeren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:44 schreef Slobeend het volgende:
Maar tot december zit Blatter er nog dusKan dat congres niet wat sneller bijeenkomen?
Eerst moet achter de schermen nog even geregeld worden dat de nieuwe man goed geïntegreerd kan worden in het corrupte systeem. Beetje smeergeld hier, beetje omkoping daar, stromannetje als hoofd van de Zimbabwaanse voetbalbond, je kent het wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:44 schreef Slobeend het volgende:
Maar tot december zit Blatter er nog dusKan dat congres niet wat sneller bijeenkomen?
Als Blatter nu ook onder onderzoek staat, is het nog maar de vraag of de beste man December gaat redden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:44 schreef Slobeend het volgende:
Keniaantje hier, Namibiaantje daar.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerst moet achter de schermen nog even geregeld worden dat de nieuwe man goed geïntegreerd kan worden in het corrupte systeem. Beetje smeergeld hier, beetje omkoping daar, stromannetje als hoofd van de Zimbabwaanse voetbalbond, je kent het wel.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 21:13:14Update - Former footballer David Ginola has confirmed that he intends to stand in new #FIFA presidential election reageer retweet
Speldquote:Blatter wil meer tijd voor omkopen van zijn gezin
'Ik heb wat goed te maken'
FIFA-voorzitter Sepp Blatter wil meer tijd besteden aan het omkopen van zijn gezin. De 79-jarige Zwitser trekt zich daarom terug als voorzitter van de wereldvoetbalbond. “De afgelopen jaren heb ik me dag en nacht ingezet voor corruptie in het voetbal. Het omkopen van mijn gezin is er te vaak bij ingeschoten. Het wordt nu tijd om dat goed te maken.”
Naar verwachting maakt Blatter morgen bekend dat zijn vrouw het WK van 2026 gaat organiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |