Spamhoer gespot.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gewoon overal posten. In FB is een leuke nieuwe SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijkt maar weer dat niets voor altijd is, zelfs niet op een forum. Het Tiscali-forum is inmiddels opgedoekt, ik heb nog een tijdje (tijdens mijn Fok!-dieptepunt) op een besloten forum gezeten, maar dat bestaat ook niet en 40+ is ook niet meer. Het lijkt wel alsof ik overal een spoor van verderf achterlaatquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat op een forum waar je alleen op uitnodiging kon komen. Dat was een erg prettig systeem.
Daar deed ik zelfs nog aan meeten enzo.![]()
Helaas is de oprichter destijds vrij plotseling overleden (met z'n dronken kop in een sloot gevallen. Serieus.) en daarna was het vrij afgelopen met de pret. Erg jammer want ik kwam daar meer dan graag.
[..]
Gelukkig. Ik was al bang dat ik je aan moest gaan melden bij de FA.
Nou nou Deis.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat niets voor altijd is, zelfs niet op een forum. Het Tiscali-forum is inmiddels opgedoekt, ik heb nog een tijdje (tijdens mijn Fok!-dieptepunt) op een besloten forum gezeten, maar dat bestaat ook niet en 40+ is ook niet meer. Het lijkt wel alsof ik overal een spoor van verderf achterlaat
Kun je niet een tijdje gaan posten in UTO? of KLB? Alvast bedankt. Ook namens mijn kinderen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Het blijkt maar weer dat niets voor altijd is, zelfs niet op een forum. Het Tiscali-forum is inmiddels opgedoekt, ik heb nog een tijdje (tijdens mijn Fok!-dieptepunt) op een besloten forum gezeten, maar dat bestaat ook niet en 40+ is ook niet meer. Het lijkt wel alsof ik overal een spoor van verderf achterlaat
Ik ben gewoon een wolf in schaapskleren Soury.quote:
UTO heb ik geprobeerd, maar dat loopt nog steeds en ik ben er niet achter hoe dat nou komt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je niet een tijdje gaan posten in UTO? of KLB? Alvast bedankt. Ook namens mijn kinderen.
Ik een schaap in uhh klerenquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een wolf in schaapskleren Soury.
Die sc is echt kut. Gelebber op elkaar en zo niet ben je azijn. Soms wel grappig op er op in te hakken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
UTO heb ik geprobeerd, maar dat loopt nog steeds en ik ben er niet achter hoe dat nou komt.
Wolfskleren, zo zie je maar, niets is wat het lijkt.quote:
Ik kreeg de indruk dat daar ook best veel geruzie is. Post Jian er trouwens nog?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die sc is echt kut. Gelebber op elkaar en zo niet ben je azijn. Soms wel grappig op er op in te hakken.
Precies.Ik gooi er een smiley tegenaanquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wolfskleren, zo zie je maar, niets is wat het lijkt.
Die heeft een ban. Ik denk dat hij de handoek in de ring heeft gegooid.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat daar ook best veel geruzie is. Post Jian er trouwens nog?
Soury in dr feestpakkiequote:Op donderdag 4 juni 2015 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies.Ik gooi er een smiley tegenaan [ afbeelding ]
Ik wilde je andere muizensmiley er tegenaan gooien, maar kan hem nooit vinden als ik hem nodig heb.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies.Ik gooi er een smiley tegenaan [ afbeelding ]
Zijn er meer ..quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde je andere muizensmiley er tegenaan gooien, maar kan hem nooit vinden als ik hem nodig heb.
Nou nee, deze is wel souryquote:
Die zocht ik nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, deze is wel soury [ afbeelding ]
Wat dan?quote:
Proost, de soury met een glas rode wijn-smiley.quote:
Die heeft nooit bestaanquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Proost, de soury met een glas rode wijn-smiley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |