http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-internetpesters-aangepakt/#!/quote:Peter R. De Vries neemt het internetpesten vanaf 11 mei onder handen in het nieuwe spraakmakende RTL 5-programma Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt. Het is het eerste programma dat de misdaadverslaggever voor RTL 5 presenteert. "Ik wil dit programma maken omdat ik de afgelopen jaren veel uitwassen van internetterreur heb gezien en heb meegemaakt hoe dat levens kan beïnvloeden. Ik wil graag dat de daders worden aangepakt. Slachtoffers krijgen vaak weinig gehoor en dat moet veranderen"
Leg eens uit...quote:Op maandag 1 juni 2015 21:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Niet weten wat een SD of simkaart is...![]()
![]()
![]()
quote:
Een kaar van South Dakota en een kaart van je stad in sims.quote:
Ja maar plaatsen van het filmpje is wat anders, zowel zij als dr ex moeten toestemming geven voor het publiceren.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:16 schreef AhmedJaret het volgende:
even een vraagje is diegene strafbaar eigenlijk die dit heeft geplaatst? ik bedoel het is toch een filmpje die ze zelf toestemming voor heeft gegeven
Nee in Nederland mag dat.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:16 schreef AhmedJaret het volgende:
even een vraagje is diegene strafbaar eigenlijk die dit heeft geplaatst? ik bedoel het is toch een filmpje die ze zelf toestemming voor heeft gegeven
nog 5 minuten na de reclamequote:Op maandag 1 juni 2015 21:17 schreef Voszje het volgende:
Maar even serieus, die aflevering duurt nog een kwartier ofzo? Geen antwoord op de vraag wie het was dus?
Nee, vrees geen confrontatie vanavondquote:Op maandag 1 juni 2015 21:17 schreef Voszje het volgende:
Maar even serieus, die aflevering duurt nog een kwartier ofzo? Geen antwoord op de vraag wie het was dus?
Volg jij het nieuws welquote:Op maandag 1 juni 2015 21:17 schreef Voszje het volgende:
Pijpen is ook maar pijpen.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:16 schreef AhmedJaret het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |