Nee hoor lighting storm doet 3 damage op >3 creaturesquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:26 schreef totalvamp het volgende:
Serieus, soms heb ik het gevoel dat het spel me moedwillig tegenwerkt
Elke lightningstorm doet maar 2 dmg. Ik krijg SP totem 1 op de 20x.
Bijna elke Far Sight geeft me een Reincarnate 2mana kaart.
Ancestral Call pakt altijd laagste cost creature
Heb geen low cost minionsquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:29 schreef Noppie2000 het volgende:
Je probleem is het spelen van far sight en gevruiken van call met low mana minions in je hand
ja shaman in erg rng nuquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee hoor lighting storm doet 3 damage op >3 creatures
Ja sommigen hebben nou eenmaal niet zo veel geluk, de statistiek zegt dat dit ooit wel goed moet komen, maar dit kan net zo goed na je dood zijn.
Daarom met het pech-gen geen shaman spelen.
HIER! EEN BRAWL, EN WIE ZEI HET!?!?!?!?!?!111einz??!?!?!quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:07 schreef vudu9 het volgende:
Nieuwe game mode: Tavern Brawl:
http://eu.battle.net/hear(...)ern-brawl-10-06-2015
Confirmed DjUntzUntz is god.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
HIER! EEN BRAWL, EN WIE ZEI HET!?!?!?!?!?!111einz??!?!?!
Tyrande en Shandris zijn ook wel kandidaten imo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:11 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
;o,
Hunter ; vereesa / alleria, mage = medivh.
ik denk dat ze Tyrande classificeren als priest, maar de mogelijkheid is er.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tyrande en Shandris zijn ook wel kandidaten imo.
Misschien enkele uitzonderingen. Valeera is ook neutral.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Medivh voor mage (Wat wel overduidelijk is, gezien die shoulders) betekent wel dat het dus niet Horde en Alliance tegenhangers worden.
Tof, lijkt me een interessante modequote:Op woensdag 10 juni 2015 18:07 schreef vudu9 het volgende:
Nieuwe game mode: Tavern Brawl.
http://eu.battle.net/hear(...)ern-brawl-10-06-2015
klopt. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat het Kael'thas zou worden...door velen belachelijk gemaakt, maar ik vond dat echt een toffe vent.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Medivh voor mage (Wat wel overduidelijk is, gezien die shoulders) betekent wel dat het dus niet Horde en Alliance tegenhangers worden.
Ga dan Heroes of the Storm spelen. Heerlijke hero om mee te knokken!quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:56 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
klopt. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat het Kael'thas zou worden...door velen belachelijk gemaakt, maar ik vond dat echt een toffe vent.
ik heb 'em. squishy, maar wat kun je daar een dmg mee pullen als ze je met rust laten..insanequote:Op woensdag 10 juni 2015 18:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ga dan Heroes of the Storm spelen. Heerlijke hero om mee te knokken!
ja hij is echt hardquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:58 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik heb 'em. squishy, maar wat kun je daar een dmg mee pullen als ze je met rust laten..insane
Niets, dat vroeg ik me ook al af. Moet wel erg leuk zijn wil je er voor betalen zonder rewards.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Gaat dus wel iets kosten uiteindelijk. Al iets bekend over rewards?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:17 schreef vudu9 het volgende:
"I don't want to imply anything that may be misconstrued. Tavern Brawl is free."
https://twitter.com/CM_Zeriyah/status/608675776204898304
Wel een reward dustwitter:CM_Zeriyah twitterde op woensdag 10-06-2015 om 19:16:07@HS_Maniaco Classic card pack for the first Tavern Brawl win of the week. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |