abonnement Unibet Coolblue
pi_153160308


Welkom in het GTA V PC topic!

http://pcgamingwiki.com/wiki/Grand_Theft_Auto_V


Hoe join ik de crew?

Door een invite request te sturen via de crew pagina.
Laat in het topic even je social club naam weten of stuur een DM naar de crew leader.
We accepteren geen mensen meer waarvan we niet weten wie ze op het forum zijn.

De Leden

https://docs.google.com/s(...)qIJCdGDnYWe4/pubhtml

De Crew

Iedereen is welkom, zolang je maar de PC versie hebt (flauw zeg) en je je af en toe in het GTA PC topic laat zien.
Niet crewkillen, gezeik wordt niet op prijs gesteld.
Suggesties zijn altijd welkom.
Tijdens racen elkaar niet expres van de weg rammen.
Gezelligheid is hier altijd het belangrijkste! :)

Screenshots
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste auto's om te stelen en verkopen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheats
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban

Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!

Voor mensen die de voorkeur geven aan Teamspeak heeft ClapClapYourHands een server draaien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Jolly_Reaper op 02-06-2015 10:32:42 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153160366
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:56 schreef redboyke het volgende:

[..]

yipie ya yeeh

[..]

gewoon vroeger deed je 10 jaar met een os en nu komt er precies elk jaar iets nieuws uit.

[..]

overstappen naar een nieuw os heeft toch altijd problemen dat iets niet goed meer werkt.
voorbeeld mijn oude alienware laptop werd officieel niet ondersteund op 8.1 aangezien die met win 7 kwam en heb die toch geupdate naar windows 8 en toen bleek wifi drivers niet te werken dus heb ik die van windows 7 gebruikt en werkt eigenlijk alles vlekkeloos zelfs dat menutje dat je krijgt als je FN knoppen indrukt op laptops wat je meestal dan kwijt bent.
win95
win98
win me/2000
win xp

4 binnen 10 jaar :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153160430
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:56 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Zou niet moeten uitmaken, maar als het een behoorlijk eindje is zou ik het gewoon proberen. Tenzij je 20 magnetron's en radio's naast je kabels hebt staan...
Het is over een afstand van ~60cm :D _O- staat vlakbij wel een subwoofer te pompen en er zwerft nog een externe HDD rond in de buurt van het modem.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Pff, hooguit een IETS betere ping, als in 0,01%. :P
YAY, alle kleine beetjes helpen. _O_ :')

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:56 schreef redboyke het volgende:

[..]

overstappen naar een nieuw os heeft toch altijd problemen dat iets niet goed meer werkt.
voorbeeld mijn oude alienware laptop werd officieel niet ondersteund op 8.1 aangezien die met win 7 kwam en heb die toch geupdate naar windows 8 en toen bleek wifi drivers niet te werken dus heb ik die van windows 7 gebruikt en werkt eigenlijk alles vlekkeloos zelfs dat menutje dat je krijgt als je FN knoppen indrukt op laptops wat je meestal dan kwijt bent.
Mjah bedoelde meer wb het betalen, maar zag daarna dat het een tijdelijke aanbieding is en dat je dat bedoelde met nadien volle pot betalen. ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153160453
Nou, m'n Windows 7 moet nog maar even mee gaan want ik ga niet Windows 10 zitten beta testen voor die lui. :P
Ik had trouwens begrepen dat Windows 10 alleen het eerste jaar dat je het gebruikt gratis is. Heb ik dat verkeerd begrepen of klopt dit?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153160515
Er komt hier pas een nieuwe windows als er een nieuwe pc komt. :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153160538
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nou, m'n Windows 7 moet nog maar even mee gaan want ik ga niet Windows 10 zitten beta testen voor die lui. :P
Ik had trouwens begrepen dat Windows 10 alleen het eerste jaar dat je het gebruikt gratis is. Heb ik dat verkeerd begrepen of klopt dit?
nee klopt niet. je kunt het 1e jaar gratis upgraden.
Zoals te lezen in de imgur van boike. het is geen evaluation versie.

Ik stap trouwens gelijk over. altijd gedaan. Paar bugs misschien maar nooit grote problemen.

We spelen gta ook niet pas na update xx toch :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153160597
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

nee klopt niet. je kunt het 1e jaar gratis upgraden.
Zoals te lezen in de imgur van boike. het is geen evaluation versie.

Ik stap trouwens gelijk over. altijd gedaan. Paar bugs misschien maar nooit grote problemen.

We spelen gta ook niet pas na update xx toch :)
GTA niet maar vaak wacht ik wel even voor ik een spel koop. The Witcher 3 bijvoorbeeld. Ik koop hem lekker als ie afgeprijsd is en alle bugs er uit zijn gesloopt. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153160637
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

GTA niet maar vaak wacht ik wel even voor ik een spel koop. The Witcher 3 bijvoorbeeld. Ik koop hem lekker als ie afgeprijsd is en alle bugs er uit zijn gesloopt. :P
is een keuze...gelukkig zijn er mensen die gelijk kopen zodat de bugs boven komen drijven ;)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153160686
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:08 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

is een keuze...gelukkig zijn er mensen die gelijk kopen zodat de bugs boven komen drijven ;)
Ik ben heel blij met die mensen. ;)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 1 juni 2015 @ 17:13:18 #10
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153160757
Maargoed ik wacht iid nog even af ivm kinderziektes etc. Maar jongens jonges Direct X 12 _O_ _O_ _O_ _O_
  Redactie Games maandag 1 juni 2015 @ 17:13:52 #11
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153160778
Ach, dan draai je toch eerst een virtuele versie van Windows 10. Dan kun je em in ieder geval testen. Tegen de tijd dat 10.x kun je het wel eens echt gaan installeren..

Of nog makkelijker, je reserveert em maar installeer je em niet.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_153160837
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:08 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

is een keuze...gelukkig zijn er mensen die gelijk kopen zodat de bugs boven komen drijven ;)
ik ben zo iemand dat het direct koopt en vervolgens nog een jaar in de steam library laat liggen
en dan speelt. ik was met de eerste bezig maar toen kwam GTA uit en ja mijn liefde voor gta is gewoon groter dan the witcher. en heb the witcher 3 gekregen van een lieve fokker _O_
pi_153160843
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, dan draai je toch eerst een virtuele versie van Windows 10. Dan kun je em in ieder geval testen. Tegen de tijd dat 10.x kun je het wel eens echt gaan installeren..

Of nog makkelijker, je reserveert em maar installeer je em niet.
of je dualboot
Ich hock in meinem Bonker
  Redactie Games maandag 1 juni 2015 @ 17:17:49 #14
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153160898
Kan ook, maar ik vind 3 OS'en voorlopig genoeg.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_153160903
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan ook, maar ik vind 3 OS'en voorlopig genoeg.. :')
haha ook weer zo :)
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 1 juni 2015 @ 17:19:00 #16
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153160919
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:15 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik ben zo iemand dat het direct koopt en vervolgens nog een jaar in de steam library laat liggen
en dan speelt. ik was met de eerste bezig maar toen kwam GTA uit en ja mijn liefde voor gta is gewoon groter dan the witcher. en heb the witcher 3 gekregen van een lieve fokker _O_
Oh man zeg maar vaarwel tegen je vrienden, trap je vriendin het huis uit. The Witcher 3 VREET tijd. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_153160939
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:19 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Oh man zeg maar vaarwel tegen je vrienden, trap je vriendin het huis uit. The Witcher 3 VREET tijd. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
:D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153160944
DirectX 12 *G* @TT
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Redactie Games maandag 1 juni 2015 @ 17:20:47 #19
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153160947
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:19 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Oh man zeg maar vaarwel tegen je vrienden, trap je vriendin het huis uit. The Witcher 3 VREET tijd. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_153160950
Niet dat GTA V dat zal ondersteunen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 1 juni 2015 @ 17:22:29 #21
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153160984
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:20 schreef Rezania het volgende:
DirectX 12 *G* @TT
Hey Rez, iedere keer als ik je UI zie wil ik weer Skyrim spelen _O-

Het is verdomme goed dat ik geen millie ben. Ik zou echt de hele dag niks anders doen dan gamen en zwaar tillen. _O-
pi_153161028
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:22 schreef JaqenHghar het volgende:
Het is verdomme goed dat ik geen millie ben. Ik zou echt de hele dag niks anders doen dan gamen en zwaar tillen. _O-
:?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Millie
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 1 juni 2015 @ 17:24:34 #23
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153161037
quote:
quote:
1. Extremely sensual; sexually appealing and exciting; can get any guy she wants; flirty; knows how to have fun
"gamen" ;)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153161050
a milli a milli a milli a milli
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')