Dat is dan instant karma.quote:Zwaardvis spietst visser die hem harpoeneerde
Kapitein Randy Llanes liet in Hawaï zijn oog vallen op een zwaardvis van bijna 2 meter en ongeveer 18 kilo en dat werd hem uiteindelijk fataal. De wraak van de geharpoeneerde zwaardvis was vreselijk hard voor de 47-jarige ervaren visser.
Randy Llanes uit Kailua-Kona was al meer dan 25 jaar visser. Hij was zijn geliefkoosde bezigheid aan het oefenen in de haven van Honokohau in Hawaï, toen hij plots de zwaardvis zag. Hij sprong meteen het water in en harpoeneerde de zwaardvis. Llanes wou zijn buit vervolgens inhalen maar de lijn bleef hangen achter een boei en zo zwom het dier plots recht op de visser af. Het scherpe zwaard van ongeveer 1 meter lang doorboorde Llanes.
Het levenloze lichaam van de lokaal populaire visser-kapitein werd door omstanders uit het water gehaald. Later werd hij in het ziekenhuis doodverklaard.
Ik eet zwaardvis, erg lekker, kun je ook gewoon bij de Makro kopen en ongetwijfeld bij de betere viswinkel.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Wie eet er nou een broodje zwaardvis
Ah, dan ga ik ook eens langs de viswinkel. Dan is die man niet voor niks dood gegaan.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik eet zwaardvis, erg lekker, kun je ook gewoon bij de Makro kopen en ongetwijfeld bij de betere viswinkel.
Zwaardvissen harpoeneren als zijn geliefkoosde bezigheid.quote:Hij was zijn geliefkoosde bezigheid aan het oefenen in de haven van Honokohau in Hawaï
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |