Die had ik een stuk of 50 staan van afgelopen nacht. Blijkbaar pollt het systeem wanneer je aan de beurt bent voor je upgrade. Had wat netter gestaan als het daar niet in de lijst voorkwam.quote:
Ik vermoed het, zo te zien geeft een "wuauclt.exe /updatenow" kortstondig aan dat er onverklaarbare fouten zijn gevonden, puik wel. Beetje jammerlijk gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die had ik een stuk of 50 staan van afgelopen nacht. Blijkbaar pollt het systeem wanneer je aan de beurt bent voor je upgrade. Had wat netter gestaan als het daar niet in de lijst voorkwam.
Ja die optie heb ik ook een aantal keren geprobeerd, uiteindelijk gewoon die migratietool gebruikt. geen zin om te wachtenquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vermoed het, zo te zien geeft een "wuauclt.exe /updatenow" kortstondig aan dat er onverklaarbare fouten zijn gevonden, puik wel. Beetje jammerlijk gedaan
Edit: Als je het over de duvel hebt, daar is ' ie.
mijn eerste gok zou zijn om eerst naar play.google.com te gaan en kijken wat windows dan zegtquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:13 schreef Jigzoz het volgende:
Iemand al uitgevogeld hoe je Android-apps kunt installeren? Dat zou nu mogelijk moeten zijn...
Nope... Werkt niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
mijn eerste gok zou zijn om eerst naar play.google.com te gaan en kijken wat windows dan zegt
bij de tijd geen vlaggetje voorbij zien komen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik las op i-net dat je icoontje moet zien aan de rechter kant, maar die zie ik helemaal niet. Terwijl ik wel win8.1 heb ..Of kan het zijn dat het pas later in beeld komt?!
Wel een legale versie?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik las op i-net dat je icoontje moet zien aan de rechter kant, maar die zie ik helemaal niet. Terwijl ik wel win8.1 heb ..Of kan het zijn dat het pas later in beeld komt?!
quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de tijd geen vlaggetje voorbij zien komen?
Daarnaast zou ik gewoon eens kijken of je de windows update kan doen.
Dat komt vooral omdat Microsoft het zelf aangekondigd had, maar hoe het nu precies moet?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nope... Werkt niet.
Hm. Destijds was NRC ervan overtuigd dat het mogelijk zou zijn. Leek me nogal een grote stap voorwaarts.
Ah... Ik snap 'm... Developpers moeten dat regelen, maar het is veel simpeler geworden. Zelf iOS- of Android-zooi installeren kan dus niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat Microsoft het zelf aangekondigd had, maar hoe het nu precies moet?
http://www.theverge.com/2(...)oid-ios-apps-bridges
Nee geloof het niet, let daar ook niet altijd opquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de tijd geen vlaggetje voorbij zien komen?
Daarnaast zou ik gewoon eens kijken of je de windows update kan doen.
Heb een legale versie ja, op deze laptop zat al windows 8.1quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:32 schreef embedguy het volgende:
[..]
Wel een legale versie?
En verder:
[..]
iso downloaden, wachten is voor beta'squote:Op woensdag 29 juli 2015 11:44 schreef Xetran het volgende:
Hm. Ik mag nog niet upgraden blijkbaar. Ik moet op mijn beurt wachten.
Eindelijk na 2,5 uur klaar eerste indruk is goed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
ben inmiddels al meer dan een half uur verder.
wow. ik deed er, incl. download, krap een half uur over...quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:52 schreef hoas het volgende:
[..]
Eindelijk na 2,5 uur klaar eerste indruk is goed.
Teringquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:52 schreef hoas het volgende:
[..]
Eindelijk na 2,5 uur klaar eerste indruk is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |