Zeker!quote:
Dat kan natuurlijk ook gewoon aan de zender liggenquote:
Dat weet je niet zeker... Alles kan.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kut, zoveel is zeker.
Goh afgelopen maanden onder een steen geleefd?quote:
Hij zegt +1, terwijl er 2 vrouwen bij zijn gekomenquote:Op maandag 1 juni 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goh afgelopen maanden onder een steen geleefd?
Jij snapt mijn +1 post niet helemaalquote:Op maandag 1 juni 2015 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zegt +1, terwijl er 2 vrouwen bij zijn gekomen
Ah, op die manier.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij snapt mijn +1 post niet helemaal
Maar dat geeft niks
lees zelf beter, zimmehquote:Op maandag 1 juni 2015 13:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Wees dan eens duidelijker!
Lamme Fransquote:
Hai wolfjequote:
Haiquote:
quote:
Enschede leuke stad? Ik vond't maar een droevige bedoeningquote:Op maandag 1 juni 2015 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren wezen winkelen in Duitsland Enschede. Leuk stad.
5 dagen ook weer he!quote:Op maandag 1 juni 2015 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds RabRadio in de nieuwe programmering opnemen![]()
.
Wij vonden het wel gezellig. Maar wij (mijn moeder en ik) komen er al zolang wij op deze aarde rondlopen. Dus het zal deels ook wel nostalgie zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Enschede leuke stad? Ik vond't maar een droevige bedoening
Compleet horizontaalkapotgeprogrammeerd.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
5 dagen ook weer he!
Ik hoop op een vrijdagmiddagfruitmachine
Zeg Roel. Wil jij niet je eigen programma? Je kunt vast elke week wel 2 uur vullen met opmerkingen wat er allemaal mis is met 3FM en de wereld.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Compleet horizontaalkapotgeprogrammeerd.
Yep en Stenders had geloof ik op donderdag ook wat Radio 2 activiteiten achter de schermen. Wie weet komen ze gewoon weer terug op KX met de freakolympics op de vrijdagavond.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's al een tijdje, maar dat lag volgens mij vooral aan Fred's activiteiten bij sterren.nl. Onze herder in zware tijden zit daar blijkbaar gewoon ma. t/m do.
Maar goed, die twee zoeken elkaar vast wel weer ergens op.
FTFYquote:Op maandag 1 juni 2015 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik luisterde eigenlijk al bijna nooit meer naar 3fm, maar nu waarschijnlijk echt nooit meer.
Op 3voor12 was ik al afgeknapt, Stenders z'n muziekprogramma's prefereer ik zwaar boven zijn lollige programma's en SR zonder Ekdom is natuurlijk is gewoon geen reet aan.
Neuh, dankjequote:Op maandag 1 juni 2015 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg Roel. Wil jij niet je eigen programma? Je kunt vast elke week wel 2 uur vullen met opmerkingen wat er allemaal mis is met 3FM en de wereld.
Ik maak wel een jinglequote:
THNXquote:
Ik ben beschikbaar.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, dankje. Een muzikaal opvoedprogramma met Sersjee lijkt me passender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |