Jij mag Paul niet zo he?quote:
Al acht jaar hetzelfde. Ben daar goed klaar mee.quote:
Paul had wel wat anders mogen gaan doen inderdaad, maar denk dat hij ook niet echt op een ander slot past. Of ze hadden hem de lunchshow moeten laten doen..quote:Op maandag 1 juni 2015 13:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Al acht jaar hetzelfde. Ben daar goed klaar mee.
Zonde dat ze Hoogie niet naar zijn tijdslot doen.
Ja, jammer dat ze niet vaker samen zijn.quote:
Ja what the FUCK is dat.quote:
Ik heb het ook wel gehad inmiddels ja met Paul.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Al acht jaar hetzelfde. Ben daar goed klaar mee.
Zonde dat ze Hoogie niet naar zijn tijdslot doen.
met afstand de grootste kutmuziek op 3fm ja, tis net niet de top 40.quote:
Paul moeten ze er gewoon uitgooien. Die presenteert al jaren op automatische piloot.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paul had wel wat anders mogen gaan doen inderdaad, maar denk dat hij ook niet echt op een ander slot past. Of ze hadden hem de lunchshow moeten laten doen..
ditquote:Op maandag 1 juni 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Timur en Ramon is om 12 uur luisteren in ieder geval het overwegen nog waard.
Jep. Allemaal aidsmuziek wat je de rest van de week niet meer hoort.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met afstand de grootste kutmuziek op 3fm ja, tis net niet de top 40.
Kunnen ze die muziek eindelijk doorskippen. Want maar 2 uurquote:Op maandag 1 juni 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep. Allemaal aidsmuziek wat je de rest van de week niet meer hoort.
Dat wilbert graag.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gaat nergens over idd
wie verzint zoiets?
Twee uur is nog te veel dus.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
Jep. Allemaal aidsmuziek wat je de rest van de week niet meer hoort.
Twee uur radiostilte dus.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:12 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Kunnen ze die muziek eindelijk doorskippen. Want maar 2 uur
quote:
Dit. Giel is een prima radiomaker. Nieuwe prikkels werken goed bij hemquote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 13:16 schreef hoppeta2 het volgende:
En Rob is ook al niet meer te horen met Fred op KX![]()
![]()
Moet Timur wel terugkomenquote:Op maandag 1 juni 2015 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
timur en ramon is best schijtlol toch?
Uh okequote:Op maandag 1 juni 2015 13:21 schreef Qunix het volgende:
Vanaf 1 augustus doe ik een halve -Hans-. Ik stop met 3FM en zal misschien terugkomen tijdens SR. (90's week is ook al passé).
Jawel johquote:
That's Live met Hoogiequote:
Best een lekker ding hoorquote:Op maandag 1 juni 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Eva... ken haar niet... misschien wel een leuk programma met Giel
Wiequote:
Da's al een tijdje, maar dat lag volgens mij vooral aan Fred's activiteiten bij sterren.nl. Onze herder in zware tijden zit daar blijkbaar gewoon ma. t/m do.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:16 schreef hoppeta2 het volgende:
En Rob is ook al niet meer te horen met Fred op KX![]()
![]()
doeiquote:Op maandag 1 juni 2015 13:21 schreef Qunix het volgende:
Vanaf 1 augustus doe ik een halve -Hans-. Ik stop met 3FM en zal misschien terugkomen tijdens SR. (90's week is ook al passé).
Op Q was ze kut.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Eva... ken haar niet... misschien wel een leuk programma met Giel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |