abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154389044
Ging goed, al had ik m'n banden even moeten oppompen geloof ik want die waren bekant leeg, niet gek na een jaar :').
pi_154389057
Oh en natuurlijk dat ik na 2 minuten een beetje snel fietsen bijna neerval van het buiten adem zijn _O- conditie van -100
pi_154389146
Fijn dat het goed ging *O*
En haha dat was wel slim geweest ja :')
Die conditie moet je gewoon weer rustig opbouwen :)
pi_154389255
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:44 schreef Sylvana het volgende:
Fijn dat het goed ging *O*
En haha dat was wel slim geweest ja :')
Die conditie moet je gewoon weer rustig opbouwen :)
Ja, ben ook vies dik geworden ;(
  donderdag 16 juli 2015 @ 18:59:24 #155
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_154393845
quote:
9s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, ben ook vies dik geworden ;(
viesdik O+
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_154455144
Vandaag de hele dag een dag weggeweest, inclusief in totaal zo'n 40 minuten fietsen (op half lege banden, handig)
Voelt toch meteen weer heel erg kwetsbaar allemaal. Geen pijn of zo maar rondom de littekens zitten momenteel letterlijk deuken in mn bil :') waar de wondverlegging gedaan is. Echt kut.

Ook echt 0,0 conditie meer. Viel vanochtend bijna van mn stokje na die 20 min fietsen van het hyperventileren :')

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2015 02:18:36 ]
pi_154455680
Ik heb nog steeds last van mun reet als ik zelfs maar 20 minuten fiets op een speciaal super zacht zadel. Het zal altijd gevoelig blijven denk ik. De pijn is nie erg maar nog steeds die angst dat het openscheurt en dat na 14 maanden...
pi_154455818
Kan me dat voorstellen. Geloof dat ik een jaar lang niks zou durven. :X
pi_154455828
Yep T. Herkenbaar. Die angst blijft :') zeker met die gekke deuken erbij. Bluh.
@Isegrim soms moet je wel helaas, bussen rijden hier maar tot half 12
pi_154455880
Ik snap het. En ben ook blij dat je eruit gaat. En die conditie komt heus weer terug. :Y
pi_154460389
Fietsen is bij mij het enige wat goed gaat. Zelfs als de wondjes open zijn. Maar het zit dan ook vrij ver naar boven bij mij. En ik ben altijd blijven fietsen, dus dat scheelt qua conditie.

Morgen naar de chirurg. Uiteraard zit alles mooi dicht nu. :') Dat is echt altijd zo als ik daar kom. Terwijl er het grootste deel van de tijd gewoon een gat zit waar vocht uit lekt, maargoed.

Fijn dat je weer een beetje kunt opbouwen, Toto. Ik hoop dat het alleen maar beter gaat nu.
pi_154460448
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:41 schreef Toto69 het volgende:
Oh en natuurlijk dat ik na 2 minuten een beetje snel fietsen bijna neerval van het buiten adem zijn _O- conditie van -100
is je HB afgelopen tijd wel eens gecontroleerd?
pi_154487493
Aangezien ik hier al 3 jaar lief en leed deel, kan ik dit hier ook wel vragen i.p.v. er een topic over aan te maken. Hopelijk zijn er hier mensen die mij kunnen adviseren.

De situatie is als volgt: ik wil zo snel mogelijk uit huis. Dat is voor alle partijen beter, aangezien dit geen doen meer is en ik inmiddels alleen nog op m'n slaapkamer mag zijn.

Goed, da's de situatie. Maar het probleem is, hoe ga ik dat ooit voor elkaar krijgen? Ten eerste heb ik niet veel geld, wat natuurlijk niet heel gek is aangezien ik de afgelopen jaren weinig heb KUNNEN doen. Ten tweede is werk vinden een groot probleem; ik kan lang niet alles, fysiek niet. Waar mijn kwaliteiten liggen, ik zou zeggen Engels vertaalwerk/schrijven/klantenservice. Afijn, da's het werkgedeelte. En dan nog woonruimte. Hoe ga ik dat in godsnaam vinden, met weinig geld en dus nog geen werk? Waar maakt me weinig uit, zuid of midden Nederland vind ik ook prima, als ik hier maar heel gauw weg kan.

Dus, hopelijk is het een beetje duidelijk en kan men mij adviseren. Ja ik google zelf ook mee, maar ik kom er even niet uit allemaal.
pi_154487681
Wat rot zeg dat het thuis zo gaat ;(
Wil/kun je echt zelfstandig wonen of is een begeleid project ook een optie? Vriendin van me gaat dat vanaf augustus hier in de stad doen. Heeft wel gewoon dr eigen huis, dus geen huisgenoten. Maar is wel goedkoper dan zelfstandig. Maar geen idee of je dat wilt en daar voor in aanmerking komt.
Sterkte en succes ermee iig, ik zal mn ogen en oren open houden voor je :*
  † In Memoriam † maandag 20 juli 2015 @ 14:52:53 #165
43556 miss_dynastie
pi_154487804
Heb je enige inschrijfduur bij een woningbouw? Zo niet, dan zou ik op zoek naar een kamer.
pi_154487955
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:48 schreef Sylvana het volgende:
Wat rot zeg dat het thuis zo gaat ;(
Wil/kun je echt zelfstandig wonen of is een begeleid project ook een optie? Vriendin van me gaat dat vanaf augustus hier in de stad doen. Heeft wel gewoon dr eigen huis, dus geen huisgenoten. Maar is wel goedkoper dan zelfstandig. Maar geen idee of je dat wilt en daar voor in aanmerking komt.
Sterkte en succes ermee iig, ik zal mn ogen en oren open houden voor je :*
Bedankt voor je reactie. Ik kan op zich best zelfstandig wonen denk ik, een studiootje/kamer voldoet ook al lijkt me. In Portugal lukte het me ook prima, dus daar ben ik niet zo bang voor. Thanks :)
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je enige inschrijfduur bij een woningbouw? Zo niet, dan zou ik op zoek naar een kamer.
Nee heb ik niet, en ja ik denk dat een kamer/studiootje ook de beste optie is, alleen zelfs dat is al lastig genoeg helaas, zeker omdat ik ook nog niet studeer, en dus nog geen werk heb. Flexibel ben ik wel, het maak niet veel uit of het nou in Gelderland/Brabant/Utrecht of zo is.
  † In Memoriam † maandag 20 juli 2015 @ 15:22:42 #167
43556 miss_dynastie
pi_154488497
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Ik kan op zich best zelfstandig wonen denk ik, een studiootje/kamer voldoet ook al lijkt me. In Portugal lukte het me ook prima, dus daar ben ik niet zo bang voor. Thanks :)

[..]

Nee heb ik niet, en ja ik denk dat een kamer/studiootje ook de beste optie is, alleen zelfs dat is al lastig genoeg helaas, zeker omdat ik ook nog niet studeer, en dus nog geen werk heb. Flexibel ben ik wel, het maak niet veel uit of het nou in Gelderland/Brabant/Utrecht of zo is.
Maar heb je genoeg om een maand vaste lasten te betalen? Zo niet, dan is dat je eerste taak. En daarna kun je uitzien naar een kamer.

Het is me niet duidelijk wat je van je ouders nog kan verwachten, maar dat moet je ook even op een rij hebben; zijn ze bereid je te helpen?
pi_154488885
Jeetje, waarom gaat dat nu ineens zo mis dan? Of broeide dat al langer?

Pfff lastige situatie. Zonder geld en zonder baan wordt dat wel verrekte lastig. :X
pi_154488940
Maatschappelijk werk bellen. Weer.
pi_154489081
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar heb je genoeg om een maand vaste lasten te betalen? Zo niet, dan is dat je eerste taak. En daarna kun je uitzien naar een kamer.

Het is me niet duidelijk wat je van je ouders nog kan verwachten, maar dat moet je ook even op een rij hebben; zijn ze bereid je te helpen?
Voor een maand nog wel ja.

Nee, die zijn niet bereid te helpen.
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:38 schreef Isegrim het volgende:
Jeetje, waarom gaat dat nu ineens zo mis dan? Of broeide dat al langer?

Pfff lastige situatie. Zonder geld en zonder baan wordt dat wel verrekte lastig. :X
Al jaren op en af. Ik ging ook niet voor niks op mn 18e naar Portugal natuurlijk. Had ook zo z'n redenen.

Jep. Besef ik me ook. Ik heb wel wat geld maar niet veel.
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Maatschappelijk werk bellen. Weer.
Wat kunnen zij precies doen voor me?
Nee dit is geen: uh waarom zou ik bellen
Maar meer: wat kunnen ze?
pi_154489122
Je in de breedste zin helpen. Kijken naar de thuissituatie, of daar wat te verbeteren valt om de periode tot je uit huis gaat te overbruggen, je aanmelden bij verschillende instanties, enz enz. Ze hebben de functie dat ze samen met jou kunnen kijken wat mogelijk is.

Ergo, ze kunnen je vragen beantwoorden.
pi_154489130
En dit heb ik in het afgelopen jaar nou zo vaak voorgesteld dat dit de laatste keer is.
pi_154489174
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Je in de breedste zin helpen. Kijken naar de thuissituatie, of daar wat te verbeteren valt om de periode tot je uit huis gaat te overbruggen, je aanmelden bij verschillende instanties, enz enz. Ze hebben de functie dat ze samen met jou kunnen kijken wat mogelijk is.

Ergo, ze kunnen je vragen beantwoorden.
^O^
pi_154489267
Ze zijn niet bereid je te helpen? :{ WTF.
pi_154489364
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:51 schreef Isegrim het volgende:
Ze zijn niet bereid je te helpen? :{ WTF.
Nope :P ik heb niet echt zin om hier alles neer te plempen maar we zijn weer op een diepvriespunt beland. Mja als ik gewoon uit huis kan dan zal het misschien ooit wel weer heel iets normaler worden. En zo niet, ja, dan maar niet hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')