Ja, ben ook vies dik gewordenquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:44 schreef Sylvana het volgende:
Fijn dat het goed ging
En haha dat was wel slim geweest ja
Die conditie moet je gewoon weer rustig opbouwen
is je HB afgelopen tijd wel eens gecontroleerd?quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:41 schreef Toto69 het volgende:
Oh en natuurlijk dat ik na 2 minuten een beetje snel fietsen bijna neerval van het buiten adem zijnconditie van -100
Bedankt voor je reactie. Ik kan op zich best zelfstandig wonen denk ik, een studiootje/kamer voldoet ook al lijkt me. In Portugal lukte het me ook prima, dus daar ben ik niet zo bang voor. Thanksquote:Op maandag 20 juli 2015 14:48 schreef Sylvana het volgende:
Wat rot zeg dat het thuis zo gaat
Wil/kun je echt zelfstandig wonen of is een begeleid project ook een optie? Vriendin van me gaat dat vanaf augustus hier in de stad doen. Heeft wel gewoon dr eigen huis, dus geen huisgenoten. Maar is wel goedkoper dan zelfstandig. Maar geen idee of je dat wilt en daar voor in aanmerking komt.
Sterkte en succes ermee iig, ik zal mn ogen en oren open houden voor je
Nee heb ik niet, en ja ik denk dat een kamer/studiootje ook de beste optie is, alleen zelfs dat is al lastig genoeg helaas, zeker omdat ik ook nog niet studeer, en dus nog geen werk heb. Flexibel ben ik wel, het maak niet veel uit of het nou in Gelderland/Brabant/Utrecht of zo is.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je enige inschrijfduur bij een woningbouw? Zo niet, dan zou ik op zoek naar een kamer.
Maar heb je genoeg om een maand vaste lasten te betalen? Zo niet, dan is dat je eerste taak. En daarna kun je uitzien naar een kamer.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Ik kan op zich best zelfstandig wonen denk ik, een studiootje/kamer voldoet ook al lijkt me. In Portugal lukte het me ook prima, dus daar ben ik niet zo bang voor. Thanks
[..]
Nee heb ik niet, en ja ik denk dat een kamer/studiootje ook de beste optie is, alleen zelfs dat is al lastig genoeg helaas, zeker omdat ik ook nog niet studeer, en dus nog geen werk heb. Flexibel ben ik wel, het maak niet veel uit of het nou in Gelderland/Brabant/Utrecht of zo is.
Voor een maand nog wel ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar heb je genoeg om een maand vaste lasten te betalen? Zo niet, dan is dat je eerste taak. En daarna kun je uitzien naar een kamer.
Het is me niet duidelijk wat je van je ouders nog kan verwachten, maar dat moet je ook even op een rij hebben; zijn ze bereid je te helpen?
Al jaren op en af. Ik ging ook niet voor niks op mn 18e naar Portugal natuurlijk. Had ook zo z'n redenen.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:38 schreef Isegrim het volgende:
Jeetje, waarom gaat dat nu ineens zo mis dan? Of broeide dat al langer?
Pfff lastige situatie. Zonder geld en zonder baan wordt dat wel verrekte lastig.
Wat kunnen zij precies doen voor me?quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Je in de breedste zin helpen. Kijken naar de thuissituatie, of daar wat te verbeteren valt om de periode tot je uit huis gaat te overbruggen, je aanmelden bij verschillende instanties, enz enz. Ze hebben de functie dat ze samen met jou kunnen kijken wat mogelijk is.
Ergo, ze kunnen je vragen beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |