Ohgod dat is ook zo ,nouja dan zit iedereen daar in de rij.. Als de servers het gaan trekken..quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:14 schreef H.Kemper het volgende:
Had net een overleg dus helemaal vergetenVrijdag maar proberen dan...
al is die verkoop uiteraard op hetzelfde tijdstip als de verkoop van Radiohead
Gelukkig was het jaren geleden niet anders, toen ging Tenacious D samen met Radiohead in de verkoop... uurtje tijdsverschil kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohgod dat is ook zo ,nouja dan zit iedereen daar in de rij.. Als de servers het gaan trekken..
Dat was vast ook feest. Weet de frustratie bij Muse nog wel..quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:20 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Gelukkig was het jaren geleden niet anders, toen ging Tenacious D samen met Radiohead in de verkoop... uurtje tijdsverschil kan natuurlijk nietTicketmaster/Livenation/Mojo
Welcome to my worldquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:11 schreef k_man het volgende:
Ik heb dit keer juist bewust een zitplaats gekozen. Ben wel een beetje klaar met het gedrag van veel medebezoekers tegenwoordig - geduw in je rug, mensen die opeens op 1 cm voor je neus komen staan. Eens kijken hoe dit bevalt.
In 140 (Sportpaleis). Jij?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Welcome to my worldWelk vak zit je?
De enige stress die ik zou hebben is het feit dat ze gelijk online gaan met Radiohead..quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:34 schreef beantherio het volgende:
Hoe snel verkopen Placebo-concerten in Ziggeaudomes over het algemeen uit? Wordt het stressen morgen?
Het event van Placebo heeft gelukkig geen last van de wachtrij van Radiohead, enige uitdaging is op hetzelfde moment 2x bestellen. Bij welke bestelling leg je nou de prioriteitquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De enige stress die ik zou hebben is het feit dat ze gelijk online gaan met Radiohead..
Radiohead is zo uitverkocht, dus als je daarheen wilt zou ik daarvoor gaan, heb het vermoeden dat Placebo niet eens uitverkoopt meteen vanochtend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:21 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Het event van Placebo heeft gelukkig geen last van de wachtrij van Radiohead, enige uitdaging is op hetzelfde moment 2x bestellen. Bij welke bestelling leg je nou de prioriteit
Ha mijn ideequote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Radiohead is zo uitverkocht, dus als je daarheen wilt zou ik daarvoor gaan, heb het vermoeden dat Placebo niet eens uitverkoopt meteen vanochtend.
quote:
quote:Het is 10:00 geweest en de verkoop is begonnen! We zijn druk bezig alle aanvragen te verwerken. So stay calm & don't refresh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |