abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153129731
TS heeft zich iets laten aansmeren :')

Verkopen, beste job ter wereld.
  zondag 31 mei 2015 @ 16:32:18 #27
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_153129851
Als ze mij aanspreken probeer ik altijd een euro voor het slaaphuis van ze te krijgen.
  zondag 31 mei 2015 @ 16:33:04 #28
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_153129879
Sowieso al dat soort bedrijfjes :')

Opdringerig ook nog. Rot op man :r
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_153133369
Pepperminds :') :') wat een sneu bedrijf, lach ze altijd uit in hun gezicht als weer met zo'n big smile voor me staan met die kut volkskrant.
pi_153134829
Terechte klacht ja. Zijn altijd van die hippe chickies en vlotte jongens ook. Lekker met zn allen uit eten na de werkdag enz. Wat een kutvolk.
  zondag 31 mei 2015 @ 19:07:49 #31
444625 thegoat92
Dat is jouw mening
pi_153135041
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht ja. Zijn altijd van die hippe chickies en vlotte jongens ook. Lekker met zn allen uit eten na de werkdag enz. Wat een kutvolk.
Die mannen zijn indd allemaal hetzelfde: Vlotte babbel, lang, knap en ballerig of gespierd.
En ze vinden het leven erg leuk lijkt het...
Dus dat
  zondag 31 mei 2015 @ 19:28:09 #32
360040 AhmedJaret
ONDERTITEL
pi_153135676
laatst kwam ik zo een drol tegen op straat en zij helemaal zo praten van ja dit je steunt dit en dat project in afrika dus ik zo van "oh wat goed van je dat je dit werk doet, heb je een bank rekening nummer voor mij waar ik kan doneren voor dat project?" en zij zo "nee, dat kan niet je moet via deze formulier die inschrijving zetten anders komt het geld er niet"

dus ik weer zo tegen haar van "huh wat doen jullie met dat geld dat het wel aankomt?" en zei zo stil en toen vroeg ik er nog achterna "oh jullie willen eerst jullie loon daarvan betalen? en die van je baas? en zijn baas? of is dit vrijwilligerswerk?"

domme kut kon niks meer bedenken om te zeggen dus ik liep gewoon weg
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
  zondag 31 mei 2015 @ 20:15:42 #33
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_153137440
TS, wat boeit het wat anderen aan werk doen?

Trouwens, Pepperminds is niks voor mij. Ben communicatief benedengemiddeld. Zakken chips uitdelen wil ik nog wel doen, maar echt mensen lastig vallen niet.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_153137725
Ik vind het erger dat er kennelijk bedrijven zijn zoals het WNF die Pepperminds nodig hebben voor leden.
pi_153137845
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:23 schreef Valentijnsdag het volgende:
Ik vind het erger dat er kennelijk bedrijven zijn zoals het WNF die Pepperminds nodig hebben voor leden.
Ze zullen wel voor extra inkomsten zorgen, en dat is altijd mooi meegenomen voor die kutorganisaties.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_153137913
Ook een tijd gewerkt als student bij een vergelijkbaar bedrijf...

Voordat je weg gaat krijg je letterlijk te horen "laat je niet afschepen, pas na drie keer nee is het nee, we gaan vandaag zo en zoveel mensen inschrijven met z'n allen"

Echt een heel vies bedrijfje die misbruik maakt van de onwetendheid en goedheid van mensen die niet beter weten.

Eigenlijk zou zoiets ook eens een keer in KASSA oid aan het licht moeten worden gesteld, want veel mensen schrijven zich in puur door het zeuren en onder de valse indruk dat ze een goed doel steunen als ze "een paar maandjes willen helpen".. En vervolgens zegt 90% pas na een x aantal jaar op.

En dan zit het provisie systeem ook nog eens heel geraffineerd in elkaar, met allemaal bonussen persoonlijk maar ook als groep. Zodat je als je bijv als groepje 15 mensen inschrijft, je weer extra geld krijgt. Dus op een gegeven moment zijn alle normen en waarden verdwenen en is het alleen maar mensen zoveel mogelijk pushen om maar iemand in te schrijven.
  zondag 31 mei 2015 @ 22:39:22 #37
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_153143620
Ik zeg altijd tegen ze: "Vraag Mark Rutte maar die heb al me geld. gr gr."
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_153144529
Ik heb hetzelfde werk weleens gedaan, maar dan bij een callcenter. Die mensen zitten er puur voor het geld. Serieus, als er geen wetgeving was, dan zouden ze nog veel verder gaan. Wij mochten niet aan bejaarden verkopen, omdat je die zeer makkelijk kan overtuigen en ze hebben vaak ook geen idee wat de gevolgen zijn als ze bv. vastzitten aan een ander abonnement.

In Nederland kan zo'n callcenter dan in de problemen komen.
pi_153144637
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:07 schreef Noriega het volgende:

Gelukkig maar dat ik kan programmeren en zo lekker meer geld met iets nuttigs verdien.
Cool misschien worden we collegas
pi_153145136
Zijn wel altijd de lekker makkelijke sletjes die daar werken. Derhalve onterechte kiacht. Zou het zelf alleen nooit doen :')
Play hard, go pro.
pi_153145162
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 16:27 schreef nightsleeper het volgende:
Het domste zijn wel de mensen die via deze manier een goed doel "steunen". Betaal je vijf euro in de maand, gaat er eerst zestig euro naar Pepperminds toe. Het eerste jaar steun je dus alleen deze mensen. Stop je dus binnen het eerste jaar met "steunen" dan kost je het goede doel alleen maar geld.
Dat is ook zo stom ja. Enige doel waar ik donateur van ben werkt met vrijwilligers die werven op straat. En geef liever gewoon iets aan een collecte oid, die mensen krijgen eens een bosje bloemen maar geen tientje per uur.
pi_153145815
weer zo'n piramide scheme?
pi_153163553
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:49 schreef topdeck het volgende:
weer zo'n piramide scheme?
Nee, bedrijven die vaste maandelijkse donateurs werven voor/in opdracht van goede doelen.

Dus eigenlijk zijn het allemaal studenten en bedrijfsleiders die hun school niet af hebben gemaakt die dan bijv een KWF jas aantrekken en dan zoveel mogelijk mensen op straat proberen in te schrijven om maandelijks een X bedrag naar het goede doel (bijv KWF) te doneren.

En die "aanmeldingen" verkopen ze weer door aan het goede doel, dus die betalen er 60 euro per stuk voor. Op die manier gaat er dus van iemand die zich, bijv op straat aanmeld voor 5 euro per maand het eerste jaar geen cent van naar het doel zelf. Alleen maar naar het bedrijf die achter de werving zit.

Let WEL, bij collectes is dit NIET het geval. Dat mensen dat onderscheid wel even maken, daar lopen wel vrijwilligers voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')