09:54 - Ik sta klaar om opgehaald te worden door degene met wie ik ga.quote:Fylax komt voor het eerst na maanden weer buiten en dat is natuurlijk hartstikke speciaal! Wat deze dag nog specialer maakt is dat hij vandaag zijn grote idool ziet. Reden genoeg voor een liveblog dus. Fylax post wat hij doet, waar hij dat doet etc.
quote:Op zondag 31 mei 2015 01:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
En aan je moeder maar zeggen dat je niet kon plassen![]()
Ja kap nou maar met dat gezeik post is een paar pics heb ik zo ook wat te rukkenquote:
Van Fylax, of Ariane?quote:Op zondag 31 mei 2015 01:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja kap nou maar met dat gezeik post is een paar pics heb ik zo ook wat te rukken
heb een album met 75 picsquote:Op zondag 31 mei 2015 01:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja kap nou maar met dat gezeik post is een paar pics heb ik zo ook wat te rukken
quote:Op zondag 31 mei 2015 01:30 schreef Geerd het volgende:
Ik moet bekennen we vonden je allemaal gay omdat je der heen ging en nu vragen we om pics.
Snap je nu hoe je misbruikt wordt door fok?
Zie de radiatoren daar achter, zodat de warmte van de radiatoren niet helemaal achter blijft plakkenquote:
Wauwquote:Op zondag 31 mei 2015 01:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zie de radiatoren daar achter, zodat de warmte van de radiatoren niet helemaal achter blijft plakken
Geen idee hoor !!quote:Op zondag 31 mei 2015 01:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
WauwLeuk wistjedatje voor vandaag ook weer binnen, thanks !!!
Leek me logischquote:Op zondag 31 mei 2015 01:35 schreef noodgang het volgende:
[..]laten we er van uit gaan dat het zo is
quote:Op zondag 31 mei 2015 01:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lokquote, omdat ik Fylax iets heel belangrijks moet vragen.
Fylax, wat is jouw mening over dropmatjes?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:49 schreef Fylax het volgende:
En hier de foto's:
http://imgur.com/a/oDrJo#0
quote:Op zondag 31 mei 2015 01:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zijn bewegende foto's, waar ijn de stilstaande foto's?
quote:Op zondag 31 mei 2015 01:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zijn bewegende foto's, waar zijn de stilstaande foto's?
Kijk wat er onderaan staat.quote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 31 mei 2015 01:47 schreef noodgang het volgende:
Geen foto's om een goed paint topic te beginnen, beetje slechte kwaliteit
Praat ze dan?quote:Op zondag 31 mei 2015 01:48 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens ben ik van mening dat Ariana Grande maar slecht doet articuleren.
Beetje kreunen en random toontjes uitkramen over een (zeer royaal gevulde) backingtrack. Vinden die kinderen geweldig..quote:Op zondag 31 mei 2015 01:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik bedoel tijdens het zingen. Ze wauwelt maar wat
Dat heet playbackenquote:Op zondag 31 mei 2015 01:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik bedoel tijdens het zingen. Ze wauwelt maar wat
He party boy sukka sukka 5 dolla !!!quote:Op zondag 31 mei 2015 01:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Beetje kreunen en random toontjes uitkramen. Vinden die kinderen geweldig..
Daar gaat het niet om, gewoon 4 picsquote:Op zondag 31 mei 2015 01:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Naja het is ooit in een studio opgenomen. En zelfs dan vind ik d'r maar wat wauwelen
Dat bedoel ik,quote:Op zondag 31 mei 2015 01:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zonder voorkennis afgaande op een foto zou ik 14 ook hebben geloofd ja
14, 18, 22, ik zou d'r doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zonder voorkennis afgaande op een foto zou ik 14 ook hebben geloofd ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |