Je bent zelf een lelijke auti?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:04 schreef luckass het volgende:
wat een droevigheid man. beetje heen en weer wiegen en mooi staan wezen
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:09 schreef ccs het volgende:
Festivals, ik ben er sterk op tegen in zijn huidige vorm.
Het zijn vieze plekken waar mensen drugs gebruiken, hun huid in de zon verbranden en seks hebben met verschillende mensen zonder het doel nageslacht te produceren.
In ccs's ideale wereld zullen drugs- en alcoholvrije festivals bestaan, waar toezicht wordt gehouden. Een beetje zoals de christelijke jongeren een festival beleven.
Sowieso plezier willen hebbenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:09 schreef ccs het volgende:
Het zijn vieze plekken waar mensen drugs gebruiken, hun huid in de zon verbranden en seks hebben met verschillende mensen zonder het doel nageslacht te produceren.
In ccs's ideale wereld zullen drugs- en alcoholvrije festivals bestaan, waar toezicht wordt gehouden. Een beetje zoals de christelijke jongeren een festival beleven.
http://www.eo.nl/beam/eve(...)serveren/individuen/quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:09 schreef ccs het volgende:
Dat vind ik juist wel een leuke afwisseling.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:32 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind festivals (een vorm van uitgaan) erg kansloos omdat het overdag is. Beetje lame huppelen met zijn alles terwijl de zon nog schijnt???????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
nou dat hoeft voor mij niet
Gelukkig toch nog iemand die het snapt in dit topic.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel een leuke afwisseling.
En dan kom je helemaal verrot thuis en is het gewoon pas 00:00 uur. Dan ga je slapen en sta je de volgende dag helemaal fris op zonder dat het 17:00 is.
nee bedankt. Vind daglicht maar eng.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel een leuke afwisseling.
En dan kom je helemaal verrot thuis en is het gewoon pas 00:00 uur. Dan ga je slapen en sta je de volgende dag helemaal fris op zonder dat het 17:00 is.
Dat komt omdat het zo'n festival is met allemaal bekende namen zoals Hardwell of Afrojack. Daardoor heb je heel veel mensen die nooit uitgaan die opeens denken: "we gaan naar een house party".quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:51 schreef JenHermes het volgende:
Het concept is zeer tof maar man man man dat publiekIk weet dat het Nederlands festivalpubliek verwend is maar hoe dat publiek erbij staat is best treurig
![]()
Klacht: Publiek bij Flying Dutch
Precies. Gewoon naar ground zero gaan dus. Enige nachtfestival van nederland.quote:
Idd,quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat komt omdat het zo'n festival is met allemaal bekende namen zoals Hardwell of Afrojack. Daardoor heb je heel veel mensen die nooit uitgaan die opeens denken: "we gaan naar een house party".
Zet Speedy J, Miss Djaxx en Fatima Hajji daar neer en het is een heel ander publiek en een heel ander feest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |