abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2002 @ 17:10:56 #201
17956 Saskiaa
Wingardium Leviosa
pi_6990237
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 22:13 schreef MaxiTitan het volgende:
Pasta Choca (beregoed) bestaat dat nog?
Dat was tenminste ECHTE chocopasta voor de tijd van die Nutella troep.

Of witte chocolademelk?

Ja van die superlekker chocopasta. In van die kartonne bekers met een rode (puur) of blauwe (melk) dekseltje, wat je er eerst af moest peuteren. De pasta zelf was van die glimmende, stroperige massa. En aan de zijkant stonden allemaal van die beertjes. En die reclame ging inderdaad : Pastachoco, Beeeregoed (met een zware stem). Ik mis 't!

Verder:
Jodenvet (jammie jammie was dat!)
Snor (van die frisdrank)
Rang

"Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken."
  maandag 25 november 2002 @ 17:18:47 #202
17956 Saskiaa
Wingardium Leviosa
pi_6990414
quote:
Op maandag 25 november 2002 12:36 schreef Mouse het volgende:

[..]

Ik dacht dat AH nog berenpastachoca had. Het stond wel helemaal onderin de schappen bij de chocoladepasta.

Klopt, ze hebben wel chocopasta. Maar dat is NIET die ouderwetse
"Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken."
pi_6991677
Fischer bier uit frankrijk
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 november 2002 @ 18:43:57 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6991772
quote:
Op maandag 25 november 2002 17:10 schreef Saskiaa het volgende:

[..]

Ja van die superlekker chocopasta. In van die kartonne bekers met een rode (puur) of blauwe (melk) dekseltje, wat je er eerst af moest peuteren. De pasta zelf was van die glimmende, stroperige massa. En aan de zijkant stonden allemaal van die beertjes. En die reclame ging inderdaad : Pastachoco, Beeeregoed (met een zware stem). Ik mis 't!

Verder:
Jodenvet (jammie jammie was dat!)
Snor (van die frisdrank)
Rang

Pastachoca

Zalig spul was dat, dik vloeibaar Jammer dat het er niet meer is inderdaad.

Nog eentje: de mosterdsaus van Calvé, in zo'n glazen flesje. Die wordt volgens mij niet meer gemaakt

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 25 november 2002 @ 18:48:21 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6991851
Vroeger had Smiths (nu Lays) chips in paarse zakken, de chips zelf was gelig. DIE was super lekker.

Maar die is uit de handel genomen

Ook goudappeltje met vruchtvlees wil ik weer terug

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_7011785
jaren geleden waren we een keer in amsterdam en aten in een turks restaurantje LINZENSOEP....
Toen we er later weer heen gingen was die weg en ik heb ook nooit meer ergens zulke lekkere linzensoep op....

was heeeeel pittig gekruid.... zalig

als iemand een recept voor mij heeft?

pi_7071644
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:00 schreef Christine het volgende:

[..]

Jawel..... ik heb dat laatst nog ergens gezien..... (maar wáár... )

Als ik het me weer herinner, laat ik het wel even weten.

(Ik dacht bij de Xenos ofzo??)

Dankje ik ga zometeen toch even naar Den Haag.. daar zit ook ergens een Xenos, alleen geen idee waar
Weet iemand toevallig waar die zit? :/
like spinning plates
pi_7071663
Inspector Gadget kauwgom en Meneer Kaktus ijs

En ja, die borsthoning. Van die supergrote brokken waarmee je je gebit naar mijn mening naar de klote helpt. O man, wat zijn die lekker. Straks ff bij de reformwinkel kijken denk ik

zondag 1 december 2002 @ 20:06:23 #209
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7090551
Voor degene die zei dat ze in Bargeres borsthoning verkopen:

Ik ben helemaal naar Bargeres gefietst, maar borsthoning hadden ze nog nooit van gehoord

Voor de anderen die het wél ergens konden krijgen: waar heb je het vandaan echt? (mischien iemand die een lading wil opsturen???)

[Dit bericht is gewijzigd door Christine op 01-12-2002 20:14]

† In Memoriam † maandag 2 december 2002 @ 23:19:12 #210
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_7112984
Die knalroze Jamin ijsjes!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 3 december 2002 @ 10:17:23 #211
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_7117977
Ketchupchips!!! Van Croky!
Ik weet niet waarom, maar ze waren Floep in de winkel en Floep weg, terwijl ze volgens mij best goed verkocht werden...
Action is the enemy of thoughts
pi_7130424
Nieuwe Yor, bah wat lekker!!
Ook al een tijd niet meer gezien in de schappen.

En ik kan me inderdaad heel vaag iets herinneren van Snor, was dat niet van dat spul dat zo schuimde dat je er een witte snor van kreeg??

All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_7139533
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 10:17 schreef Reintje het volgende:
Ketchupchips!!! Van Croky!
Ik weet niet waarom, maar ze waren Floep in de winkel en Floep weg, terwijl ze volgens mij best goed verkocht werden...
ketchupchips kan je volgens mij wel nog bij dirk van den broek kopen hoor!

[edit]o je woont in breda, dat wordt een tripje amsterdam dan.. [/edit]

pi_7139602
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:06 schreef Christine het volgende:
Voor degene die zei dat ze in Bargeres borsthoning verkopen:

Ik ben helemaal naar Bargeres gefietst, maar borsthoning hadden ze nog nooit van gehoord

Voor de anderen die het wél ergens konden krijgen: waar heb je het vandaan echt? (mischien iemand die een lading wil opsturen???)

Een poosje dit topic al niet gelezen, maar volgens mij verkopen ze nog echte borsthoning in een winkeltje in Veere.
Mocht je het telefoonnummer van ze willen hebben dan kan ik dat wel even voor je opzoeken hoor, ik weet alleen niet of ik dat hier mag plaatsen. Anders kun je ook gerust mailen. Mochten ze het hebben dan wil ik er best eens voor je naartoe rijden om het op te sturen.
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_7142876
Fluf, en pickel chips van (toen nog) smiths
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:38:46 #216
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7252483
Hazelnootpasta
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  dinsdag 10 december 2002 @ 20:21:41 #217
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7253724
Ik heb massee gekregen van mijn zus, die kocht het in Baarle. Echt super lekker, en het smaakt nog net als vroeger

En nu weet ik waarom het niet meer verkocht word... je breekt er je gebit op........

pi_7255538
Druivensuiker en ulevellen met stukjes drop erin, soort van kiezelstenen met drop of salmiakvulling erin jammieeee
maar ook niet meer
pi_7525914
Er is er weer eentje bijgekomen.

Calvé's friet-speciaalsaus is uit de handel genomen.

Ik was zo'n beetje verslaafd aan dat spul.

Nou probeer ik die groenige, Amerikaanse frietsaus maar eens een keer.

dinsdag 24 december 2002 @ 20:56:11 #220
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7525933
Buggles Paprika

Waar zijn deze overheerlijke chips gebleven

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  dinsdag 24 december 2002 @ 21:07:41 #221
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_7526104
Paar jaartjes geleden had Johma de Surimi-kerrie en Surimi-prei salades nog... dat was écht lekker
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_7526131
quote:
Op woensdag 4 december 2002 13:28 schreef mel723 het volgende:

[..]

ketchupchips kan je volgens mij wel nog bij dirk van den broek kopen hoor!

[edit]o je woont in breda, dat wordt een tripje amsterdam dan.. [/edit]

In Goes hadden ze ze laatst ook bij de JAn Bruins.
Die heb je in Breda ook, dus waarschijnlijk liggen die chips er ookwel
  zondag 29 december 2002 @ 14:47:12 #223
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_7596961
Is er niet ook een tijdje iets geweest van Pindachoco?

Van calve meen ik...

Ik zou toch nog wel eens een keer willen proeven hoe die ook alweer smaakte.

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_7599864
Dummy's zijn nog gewoon te verkrijgen in de AH, ze worden zelfs in de bonus gedaan (Laatst een zak gehaald )

Vaak worden dat oud-hollandse snoepgoed ook op de Zwarte Markt in Beverwijk verkocht (tenminste een aantal jaar geleden, daar hadden wij ook van dat borsthoning gekocht (alle 3 de kleurtjes, en soms kan je dat gewoon op de plaatselijke markt vinden)

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_7599931
Tengels

Blijf met je tengels van mijn tengels

en ook amsterdammertjes.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')