quote:Ja van die superlekker chocopasta. In van die kartonne bekers met een rode (puur) of blauwe (melk) dekseltje, wat je er eerst af moest peuteren. De pasta zelf was van die glimmende, stroperige massa. En aan de zijkant stonden allemaal van die beertjes. En die reclame ging inderdaad : Pastachoco, Beeeregoed (met een zware stem). Ik mis 't!
Op dinsdag 12 november 2002 22:13 schreef MaxiTitan het volgende:
Pasta Choca (beregoed) bestaat dat nog?
Dat was tenminste ECHTE chocopasta voor de tijd van die Nutella troep.Of witte chocolademelk?
Verder:
Jodenvet (jammie jammie was dat!)
Snor (van die frisdrank)
Rang
quote:Klopt, ze hebben wel chocopasta. Maar dat is NIET die ouderwetse
Op maandag 25 november 2002 12:36 schreef Mouse het volgende:[..]
Ik dacht dat AH nog berenpastachoca had. Het stond wel helemaal onderin de schappen bij de chocoladepasta.
quote:Pastachoca
Op maandag 25 november 2002 17:10 schreef Saskiaa het volgende:[..]
Ja van die superlekker chocopasta. In van die kartonne bekers met een rode (puur) of blauwe (melk) dekseltje, wat je er eerst af moest peuteren. De pasta zelf was van die glimmende, stroperige massa. En aan de zijkant stonden allemaal van die beertjes. En die reclame ging inderdaad : Pastachoco, Beeeregoed (met een zware stem). Ik mis 't!
Verder:
Jodenvet (jammie jammie was dat!)
Snor (van die frisdrank)
Rang
Zalig spul was dat, dik vloeibaar
Jammer dat het er niet meer is inderdaad.
Nog eentje: de mosterdsaus van Calvé, in zo'n glazen flesje. Die wordt volgens mij niet meer gemaakt
Maar die is uit de handel genomen
Ook goudappeltje met vruchtvlees wil ik weer terug
was heeeeel pittig gekruid.... zalig
als iemand een recept voor mij heeft?
quote:Dankje
Op zondag 17 november 2002 22:00 schreef Christine het volgende:[..]
Jawel..... ik heb dat laatst nog ergens gezien..... (maar wáár... )
Als ik het me weer herinner, laat ik het wel even weten.
(Ik dacht bij de Xenos ofzo??)
En ja, die borsthoning. Van die supergrote brokken waarmee je je gebit naar mijn mening naar de klote helpt. O man, wat zijn die lekker. Straks ff bij de reformwinkel kijken denk ik
Ik ben helemaal naar Bargeres gefietst, maar borsthoning hadden ze nog nooit van gehoord ![]()
Voor de anderen die het wél ergens konden krijgen: waar heb je het vandaan echt? (mischien iemand die een lading wil opsturen???)
[Dit bericht is gewijzigd door Christine op 01-12-2002 20:14]
En ik kan me inderdaad heel vaag iets herinneren van Snor, was dat niet van dat spul dat zo schuimde dat je er een witte snor van kreeg??
quote:ketchupchips kan je volgens mij wel nog bij dirk van den broek kopen hoor!
Op dinsdag 3 december 2002 10:17 schreef Reintje het volgende:
Ketchupchips!!! Van Croky!
Ik weet niet waarom, maar ze waren Floep in de winkel en Floep weg, terwijl ze volgens mij best goed verkocht werden...
[edit]o je woont in breda, dat wordt een tripje amsterdam dan..
[/edit]
quote:Een poosje dit topic al niet gelezen, maar volgens mij verkopen ze nog echte borsthoning in een winkeltje in Veere.
Op zondag 1 december 2002 20:06 schreef Christine het volgende:
Voor degene die zei dat ze in Bargeres borsthoning verkopen:Ik ben helemaal naar Bargeres gefietst, maar borsthoning hadden ze nog nooit van gehoord
Voor de anderen die het wél ergens konden krijgen: waar heb je het vandaan echt? (mischien iemand die een lading wil opsturen???)
En nu weet ik waarom het niet meer verkocht word... je breekt er je gebit op........
Calvé's friet-speciaalsaus is uit de handel genomen. ![]()
Ik was zo'n beetje verslaafd aan dat spul. ![]()
Nou probeer ik die groenige, Amerikaanse frietsaus maar eens een keer.
Waar zijn deze overheerlijke chips gebleven
quote:In Goes hadden ze ze laatst ook bij de JAn Bruins.
Op woensdag 4 december 2002 13:28 schreef mel723 het volgende:[..]
ketchupchips kan je volgens mij wel nog bij dirk van den broek kopen hoor!
[edit]o je woont in breda, dat wordt een tripje amsterdam dan..
[/edit]
Van calve meen ik...
Ik zou toch nog wel eens een keer willen proeven hoe die ook alweer smaakte.
Vaak worden dat oud-hollandse snoepgoed ook op de Zwarte Markt in Beverwijk verkocht (tenminste een aantal jaar geleden, daar hadden wij ook van dat borsthoning gekocht (alle 3 de kleurtjes, en soms kan je dat gewoon op de plaatselijke markt vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |