Ben ook serieus. Mocht het geld er ooit zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:33 schreef Tjacka het volgende:
ik ben serieus joh
neem toch geen kinderen dan kan z4 of z5 van 8 jaar oud nog best betaalbaar zijn
sorryquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ook serieus. Mocht het geld er ooit zijn.
Zo'n Z kan idd wel betaalbaar zijn, uit Duitsland halen
Vind alleen de lijnen op die je post niet zo mooi..
en dan werken in nlquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel om in Duitsland te gaan wonen.
Geen grap.
Waarvoorquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Geen grap.
Jep. Nordhorn is hier vlak over de grens. Alles is daar goedkoper wat betreft wonen. Wat ik daar voor een prima appartement betaal kan ik in NL niet betalen.quote:
als ik niet alles achter mij zou moeten laten had ik het ook gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jep. Nordhorn is hier vlak over de grens. Alles is daar goedkoper wat betreft wonen. Wat ik daar voor een prima appartement betaal kan ik in NL niet betalen.
Groot gelijk heb je. Je zou mal zijn als je het niet zou doen. Dief van je eigen portemonnee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jep. Nordhorn is hier vlak over de grens. Alles is daar goedkoper wat betreft wonen. Wat ik daar voor een prima appartement betaal kan ik in NL niet betalen.
Yep! Alleen 1 nadeel, er zit bijna nergens een keuken in de appartementen. Dus moet geduld en goed zoeken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Je zou mal zijn als je het niet zou doen. Dief van je eigen portemonnee.
Ja voor jou is he tanders ,je zit te ver van de grens. Woon al zo goed als in Duitsland, dus sjaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik niet alles achter mij zou moeten laten had ik het ook gedaan
daar is helemaal geen werkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja voor jou is he tanders ,je zit te ver van de grens. Woon al zo goed als in Duitsland, dus sja. Als ik geen werk had was ik verder gegaan, Spanje ofzo.
Neem de tijd en zoek tot je er een met keuken hebt gevonden. En dan kan je als Scrumgod in Duitsland levenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep! Alleen 1 nadeel, er zit bijna nergens een keuken in de appartementen. Dus moet geduld en goed zoeken.
ANSCHLUSSquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Geen grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |