Het zou idd netjes zijn als ze dat zouden doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:49 schreef Dot. het volgende:
Ik haak even aan zonder bij te lezen met een vraag. Hoe worden bij jullie nieuwe invalkrachten aangekondigd op het kdv?
Wij hebben Stip namelijk net weggebracht en toen stond er een onbekend iemand. Het bleek een van de drie nieuwe invalkrachten te zijn die roeleren en ze wist niet wie de andere leidster zou zijn die dag. Stip heeft het al zo moeilijk met het afscheid en als we hem dan ook nog elke week bij iemand anders moeten achterlaten wordt het niet snel beter. De manager gaat me straks even terugbellen, want ik vind dit echt niet kunnen. Ja, ik snap dat je invalkrachten gebruikt, maar zorg er dan in elk geval voor dat diegene een late dienst heeft en de reguliere juf een vroege, zodat de kinderen gewoon een bekend gezicht zien bij het brengen.
Daarbij wil ik dat ik vooraf weet wie op mijn kinderen past en niet met een briefje dat naast de deur hangt (wat er vandaag dus niet eens hing!). Een e-mail met een kort tekstje en een foto van de invalkrachten is toch een kleine moeite?
/rant
Of overdrijf ik en verwacht ik te veel van zo'n kdv?
In de basis heb je meer dan gelijk, zeker wb de vroege dienst, maar t maakt ook wel verschil of het een vaste invaller is of dat het een uitzendkracht is... dan sturen ze vaak iemand en moet je maar afwachten, ook als leidsters, maar dan nog moet er een bekend gezicht zijn imo...quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:49 schreef Dot. het volgende:
Ik haak even aan zonder bij te lezen met een vraag. Hoe worden bij jullie nieuwe invalkrachten aangekondigd op het kdv?
Wij hebben Stip namelijk net weggebracht en toen stond er een onbekend iemand. Het bleek een van de drie nieuwe invalkrachten te zijn die roeleren en ze wist niet wie de andere leidster zou zijn die dag. Stip heeft het al zo moeilijk met het afscheid en als we hem dan ook nog elke week bij iemand anders moeten achterlaten wordt het niet snel beter. De manager gaat me straks even terugbellen, want ik vind dit echt niet kunnen. Ja, ik snap dat je invalkrachten gebruikt, maar zorg er dan in elk geval voor dat diegene een late dienst heeft en de reguliere juf een vroege, zodat de kinderen gewoon een bekend gezicht zien bij het brengen.
Daarbij wil ik dat ik vooraf weet wie op mijn kinderen past en niet met een briefje dat naast de deur hangt (wat er vandaag dus niet eens hing!). Een e-mail met een kort tekstje en een foto van de invalkrachten is toch een kleine moeite?
/rant
Of overdrijf ik en verwacht ik te veel van zo'n kdv?
Ik zou eerder voor een watertafel gaan, of is ze al gestopt met alles in haar mond stoppen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In de basis heb je meer dan gelijk, zeker wb de vroege dienst, maar t maakt ook wel verschil of het een vaste invaller is of dat het een uitzendkracht is... dan sturen ze vaak iemand en moet je maar afwachten, ook als leidsters, maar dan nog moet er een bekend gezicht zijn imo...
Anyway ik kwam hier om te vragen of n zandbak leuk is voor een kindje van ruim 10 mnd... of is dat nog te vroeg
True, maar of je dat nou met bakken tegelijk moet gaan aanbieden...quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Neuh dat niet maar zand schuurt de maag toch
Lastig al die verschillende kindjesquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
True, maar of je dat nou met bakken tegelijk moet gaan aanbieden....
Kuiken vindt de zandbak pas sinds kort een beetje interessant, maar ik zie hier ook jongere kindjes heel enthousiast met zand spelen, dus dat zegt ook niet alles.
Gilt hij niet van vermoeidheid, Burd? Ik merk hier dat ze heel boos wordt of gaat krijsen, ze al in bed had moeten liggen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:33 schreef Burdie het volgende:
Pfff, 't gebeurt nu haast elke dag dat ik kuiken 's middags gillend op bed leg. Hij gilt dan 2 minuten en gaat daarna 2,5 uur slapen. Als ik niet weg loop, blijft hij gerust de hele dag op, en is hij aan het eind van de middag niet te genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |