Het zou idd netjes zijn als ze dat zouden doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:49 schreef Dot. het volgende:
Ik haak even aan zonder bij te lezen met een vraag. Hoe worden bij jullie nieuwe invalkrachten aangekondigd op het kdv?
Wij hebben Stip namelijk net weggebracht en toen stond er een onbekend iemand. Het bleek een van de drie nieuwe invalkrachten te zijn die roeleren en ze wist niet wie de andere leidster zou zijn die dag. Stip heeft het al zo moeilijk met het afscheid en als we hem dan ook nog elke week bij iemand anders moeten achterlaten wordt het niet snel beter. De manager gaat me straks even terugbellen, want ik vind dit echt niet kunnen. Ja, ik snap dat je invalkrachten gebruikt, maar zorg er dan in elk geval voor dat diegene een late dienst heeft en de reguliere juf een vroege, zodat de kinderen gewoon een bekend gezicht zien bij het brengen.
Daarbij wil ik dat ik vooraf weet wie op mijn kinderen past en niet met een briefje dat naast de deur hangt (wat er vandaag dus niet eens hing!). Een e-mail met een kort tekstje en een foto van de invalkrachten is toch een kleine moeite?
/rant
Of overdrijf ik en verwacht ik te veel van zo'n kdv?
In de basis heb je meer dan gelijk, zeker wb de vroege dienst, maar t maakt ook wel verschil of het een vaste invaller is of dat het een uitzendkracht is... dan sturen ze vaak iemand en moet je maar afwachten, ook als leidsters, maar dan nog moet er een bekend gezicht zijn imo...quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:49 schreef Dot. het volgende:
Ik haak even aan zonder bij te lezen met een vraag. Hoe worden bij jullie nieuwe invalkrachten aangekondigd op het kdv?
Wij hebben Stip namelijk net weggebracht en toen stond er een onbekend iemand. Het bleek een van de drie nieuwe invalkrachten te zijn die roeleren en ze wist niet wie de andere leidster zou zijn die dag. Stip heeft het al zo moeilijk met het afscheid en als we hem dan ook nog elke week bij iemand anders moeten achterlaten wordt het niet snel beter. De manager gaat me straks even terugbellen, want ik vind dit echt niet kunnen. Ja, ik snap dat je invalkrachten gebruikt, maar zorg er dan in elk geval voor dat diegene een late dienst heeft en de reguliere juf een vroege, zodat de kinderen gewoon een bekend gezicht zien bij het brengen.
Daarbij wil ik dat ik vooraf weet wie op mijn kinderen past en niet met een briefje dat naast de deur hangt (wat er vandaag dus niet eens hing!). Een e-mail met een kort tekstje en een foto van de invalkrachten is toch een kleine moeite?
/rant
Of overdrijf ik en verwacht ik te veel van zo'n kdv?
Ik zou eerder voor een watertafel gaan, of is ze al gestopt met alles in haar mond stoppen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In de basis heb je meer dan gelijk, zeker wb de vroege dienst, maar t maakt ook wel verschil of het een vaste invaller is of dat het een uitzendkracht is... dan sturen ze vaak iemand en moet je maar afwachten, ook als leidsters, maar dan nog moet er een bekend gezicht zijn imo...
Anyway ik kwam hier om te vragen of n zandbak leuk is voor een kindje van ruim 10 mnd... of is dat nog te vroeg
True, maar of je dat nou met bakken tegelijk moet gaan aanbieden...quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Neuh dat niet maar zand schuurt de maag toch
Lastig al die verschillende kindjesquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
True, maar of je dat nou met bakken tegelijk moet gaan aanbieden....
Kuiken vindt de zandbak pas sinds kort een beetje interessant, maar ik zie hier ook jongere kindjes heel enthousiast met zand spelen, dus dat zegt ook niet alles.
Gilt hij niet van vermoeidheid, Burd? Ik merk hier dat ze heel boos wordt of gaat krijsen, ze al in bed had moeten liggen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:33 schreef Burdie het volgende:
Pfff, 't gebeurt nu haast elke dag dat ik kuiken 's middags gillend op bed leg. Hij gilt dan 2 minuten en gaat daarna 2,5 uur slapen. Als ik niet weg loop, blijft hij gerust de hele dag op, en is hij aan het eind van de middag niet te genieten.
Ik ga dat strand vandaag ook even testenquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:33 schreef Butterflower het volgende:
Hier voorlopig geen zandbak.
We zijn net even bij het strandje in de buurt hier geweest. Ze huilde bijna alleen maar en vond het zand maar vies.
Dat ze facedown in het zand viel waardoor haar hele snuit onder het zand zat heeft ook niet echt meegeholpen![]()
![]()
Ze heeft geen koorts meer (laatste keer rond 12 uur gemeten). Viel op de fiets in slaap, dus net meteen in bed gelegd. Zo weer ff meten als ze wakker is, maar ik denk niet dat ze koorts heeft nog.
Oh top! Ik zoek er nog 1, bedankt! :quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, tip! Kruidvat heeft op het moment een leuke zand/watertafel in de aanbieding!
Lucas is dermate humeurig dat ik het strand uitstel/ of misschien helemaal cancel vandaag. Geen land mee te bezeilenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:20 schreef Franny_G het volgende:
Bedankt voor de tip, XM! Lijkt me leuk voor I.
Lekker naar het strand, Chanty, is echt perfect weertje nu, geniet ervan. Vandaag is echt zo'n dag dat ik het jammer vind dat ik moet werken en niet ook met I erop uit kan gaan. Dit weekend maar extra genieten.
Fazz, aan kunnen schuiven bij het eten is super.. Dat helpt enorm.
Sylver, ik heb de indruk dat ze het heel leuk vindt, maar ook een beetje hyper is, van al het spelen en de nieuwe indrukken. Komt ook een beetje bij dat zij van de groep nu de enige is die nog niet losstaat en loopt, dus ze is denk ik ook wel onder de indruk van al die toch een stuk grotere kindjes en wat zij allemaal doen en kunnen. Daarom ben ik blij dat ze B.oris heeft en een ander meisje met wie ze tegelijk is overgestapt en waar ze ook graag mee speelt.
Dat kan ik proberen ja, maar hoop dat hij gewoon nog even gaat slapen. Haalde hem gewoon chaggie en moe uit bed dus kennelijk was hij nog niet uitgeslapen. Niet zo gek want meneer heeft van 3-5 lopen spoken en vanaf 6.30 vond hij het mooi geweest qua slapen. Vervolgens later nog wel een uur geslapen maar hij heeft nog wat in te halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:52 schreef Franny_G het volgende:
Oh balen zeg.
Is in de draagdoek misschien een idee en dan een stukje wandelen?
Het familiezwembad is ook in de aanbieding, nu ¤8,99 ipv ¤19,99!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, tip! Kruidvat heeft op het moment een leuke zand/watertafel in de aanbieding!
Ik geloof dat Lucas vandaag geen zonnig humeur meer gaat krijgenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:35 schreef Franny_G het volgende:
Succes Chanty! Hier helpt de afleiding van buiten zijn vaak wel goed als ze niet in goede doen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij ligt nu zijn bed af te breken
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik hoop dat Lucas het wel leuk vindtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:06 schreef Chanty het volgende:
nee heb m er weer uitgehaald en ga toch een poging wagen voor t strand. Kan daar altijd nog gaan wandelen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:12 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lucas het wel leuk vindt![]()
Veel plezier!
Edit: niet leuk dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind ik dat verschrikkelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:46 schreef Chanty het volgende:
Ik heb heel wat baby's op het strand gezien, in de volle zon zonder enige vorm van schaduw in de buurt En die waren er langer dan de 1,5 uur dat ik er was met mijn parasolletje.
Hij is stiekem ook enorm klein, wel heel bulky maar hij is gestopt met groeien zo rond de 8 maanden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:46 schreef Chanty het volgende:
Ahwww moppert als hij zo zit te slapen oogt hij ineens weer zo klein
Och, die baby'squote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:46 schreef Chanty het volgende:
Ik heb heel wat baby's op het strand gezien, in de volle zon zonder enige vorm van schaduw in de buurtEn die waren er langer dan de 1,5 uur dat ik er was met mijn parasolletje.
Butter die eerste fotoDat vond ze dus WEL leuk
Ahwww moppert als hij zo zit te slapen oogt hij ineens weer zo klein
Hier was de tuin en het badje wel een succes. Maar meneer heeft nog altijd niet geslapen. Heb hem nu in bed gelegd maar toen begonnen de buren natuurlijk met borenDus ik haal hem er zo weer uit...
Oehhhh ik ga kijken!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:12 schreef Franny_G het volgende:
Oh kut...
Kom ik met bezweet hoofd en I op mijn arm uit het kdv lopen, staat daar een NOS ploeg en een nerveuze journalist die voor 18.00 nog een item moet maken over het voorstel van Asscher over nieuw systeem voor bijdrage opvang (waar ik niets vanaf weet!) en heb ik me laten overhalen om heel nietszeggende domme antwoorden te geven voor camera omdat ik het wel zielig vond voor die gestreste journalist... Maar na mij kwam een heel enthousiaste vader dus die gaan ze vast uitzenden. Toch?.
Dat krijg je ervan met een kdv in het centrum van DH..
Wat een gelukquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:09 schreef Franny_G het volgende:
Haha, de vader na mij was inderdaad wel op tv. En ons kdv.. Maar I en ik niet.
.
Ja bizar is dat. Ik begrijp ook niet hoe mensen kunnen denken dat ze vast wel even een paar minuten een boodschap oid kunnen doen dan. Arme kindjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:42 schreef Moppert het volgende:
Je ziet ook nogsteeds ouders die de kinderen in de auto laten met dit weer.
Ik vind het afkoelen wel fijn maar ik wil wle graag een droge grond bij de ONbeurs
Heuj, dat grommen en boos worden heb ik hier ook met een Fjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:48 schreef Fazzoletti het volgende:
Fijn is dat, als autoritten goed gaan! Hier was dat tot voor kort ook zo, de laatste week zet hij het steeds op een brullenZal wel weer een faaaase zijn
![]()
Net als heel boos worden en grommen als je je zin niet krijgtGaat het opvoeden nu echt beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuiken gaat in het wilde weg om zich heen slaan en gooien met alles wat binnen bereik isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:48 schreef Fazzoletti het volgende:
Fijn is dat, als autoritten goed gaan! Hier was dat tot voor kort ook zo, de laatste week zet hij het steeds op een brullenZal wel weer een faaaase zijn
![]()
Net als heel boos worden en grommen als je je zin niet krijgtGaat het opvoeden nu echt beginnen
+ 1quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kuiken gaat in het wilde weg om zich heen slaan en gooien met alles wat binnen bereik is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R! Wat ben je toch een slimpie! Gewoon 4 woordjesHet CB was hier al 'verbaasd' over de tweewoordszinnetjes van M!
Ooh gosh Musique, zusjes![]()
En stapjes voor I!
Hilz je telefoon! Omg! En pfff die opa, ik kan daar ook niet goed tegen. Goed voorbeeld ook
Mineminemine!
We waren bij Rockanje. Was heerlijk rustig!
[ Bericht 3% gewijzigd door Mabawa. op 07-06-2015 09:13:51 ]
Dat zeg je mooi! Ik probeer ook steeds meer op die manier te denken en handelen en het gaat steeds automatischer. Ook bij mn 9jarige neefjequote:Op zondag 7 juni 2015 09:12 schreef Franny_G het volgende:
Vind het wel sneu, van Lucia, dat ze zomaar gaat liggen huilen. Snap ook je dilemma, van hoe daarmee om te gaan, zeker met twee kindjes. Misschien voelde ze zich wel echt verdrietig ergens over, maar ja, ze kunnen dat allemaal nog niet echt uitleggen. Vind ik het lastige van deze leeftijd, denk ik. Er gaat al heel veel in die koppies om. Ik zou het negatieve ook niet belonen, maar het ook niet negeren. Die emoties zijn er nu eenmaal, en ja het zijn net mensen wat dat betreft, die ukkies van ons, en mijn idee erbij is dat ook negatieve emoties (boosheid, verdriet, frustratie) een plek verdienen want ze zijn net zo echt, en 'waar' als positieve emoties en een kind heeft het ook nodig denk ik het leert dat er ruimte is voor die gevoelens. Het enige waar ik dan bijvoorbeeld wel met I op let, is als ik zie dat ze er wel erg in blijft hangen, en dan probeer ik haar wat afleiding te geven. Maar het benoemen van wat er gebeurt ("I is heel verdrietig!') werkt hier ook al goed. Weet niet of ze dan echt snapt wat ik zeg, maar misschien hoort ze wel iets in de toon van mijn stem wat haar dan geruststelt.
Ha wat een toeval. Ik dacht al dat het voor jullie niet zo ver wasquote:Op zondag 7 juni 2015 21:41 schreef Franny_G het volgende:
Oh wat grappig want ik dacht aan je en vroeg me af of je er misschien was! We wonen echt om de hoek dus we vonden het wel leuk om even te kijken. Maar I was heel moe en vond het geluid toch wel een beetje heftig. Hebben jullie het leuk gehad?
Zolang hij mij maar mag knuffelenquote:Op zondag 7 juni 2015 22:51 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ha wat een toeval. Ik dacht al dat het voor jullie niet zo ver wasWij hebben ons de hele middag goed vermaakt. M. ook, veel lachen en dansen.
En vreemde mensen knuffelen, dat vind ik dan weer minderWat moet ik daar nou mee? Leuk en fijn dat hij zo sociaal is hoor, maar soms gaat het me iets te ver.
Dat sowieso!quote:Op zondag 7 juni 2015 23:12 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Zolang hij mij maar mag knuffelen..
snap je gevoel.. Maar geen tip![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |