(vanaf 1:25)quote:Ronnie Flex kreeg dit weekend een bierdouche van het publiek in Saasveld. De normaal zo stoere rapper heeft het er moeilijk mee. “Ik ben er best wel emotioneel door geweest”, vertelt het tieneridool.
“Ik ben al vaker bekogeld met bier, maar in Saasveld was het erg heftig”, vertelt een aangeslagen Ronnie in de ochtendshow op Q-Music. “Er staan daar vooraan ook mensen die me wel willen zien en ik probeer die mensen wat te geven.“
Contract
De rapper zegt zijn contract zo aan te passen dat er strengere beveiliging is bij zijn aankomende optredens. Mocht het toch nog een keer gebeuren, stapt hij na twee keer van het podium af.
twitter:RonnieFlex2907 twitterde op maandag 28-03-2016 om 16:42:38Geen bier houd mij tegen.. Wat denk je bro.. Ik neuk je bitch.. Dat is wat ik doe reageer retweet
Zou hij wel de biergooier zijn 'bitch' zelf neuken of daar ook drie beveiligers voor nodig hebben?twitter:RonnieFlex2907 twitterde op maandag 28-03-2016 om 16:43:23Weet dat als je een biertje naar me gooid... I can fuck yo bitch.. I really can reageer retweet
Wooha die de dinosaurus velde in een wei bij hengeveldequote:Op woensdag 30 maart 2016 19:40 schreef rulerofdeath het volgende:
en hij moet nog naar Hengevelde?
Ik hoorde dat daar toen een keer Do op het podium stond met de volgende woorden: "Als jullie nog 1 keer met bier gooien ga ik van het podium af".
De uitkomst laat zich al raden
quote:Het is een hele tijd gelee
De mens was net op deze aard
Geen vliegtuig vloog, geen auto reed
En het wiel was lang nog niet vervaard
Toen heerste er op deze kloot
Wanorde, anarchie
Geen wet die wat dan ook verbood
Een ieder vogelvrie
Maar ergens in 't knollenveld
Daar groeide 's werelds eerste held
Dat was Whoeaah!
Dat was Whoeaah!
Die de dinosaurus velde
In een wei bij Hengevelde
Dat was Whoeaah!
Dat was Whoeaah!
Die bij nacht z'n vrouwtjes telde
Die het evenwicht herstelde
De historicus vermeldde
Een van onze eerste helden
Dat was Whoeaah!
Whoeaah! was het prototype
Van hedendaagse helden
Superman en Spidermiep
't Is een en al het zelfde
Ze vliegen en ze vechten
Voor Vrouw, God, Vaderland
Men bevrijdt ons van 't slechte
Met een Bavje in de hand
Vergetend, nippend aan een glas
Wie hun aller voorbeeld was
Dat was Whoeaah!
Dat was Whoeaah!
Die de dinosaurus velde
Dat was Whoeaah!
Dat was Whoeaah!
De historicus vermeldde
Dat was Whoeaah!
Whoeaah! werd erg populair
Vooral bij alle vrouwen
Z'n brede borst zacht als een veer
En een neus om van te houwen
Ze vochten om een warme steen
In z'n hunnebed
Sabbelend aan z'n grote teen
En giechelend van de pret
Je hoort stiekum nog wel 's gillen
Wat de vrouwen eigenlijk willen
Dat was Whoeaah!
Dat was Whoeaah!
Die de dinosaurus velde
Dat was Whoeaah!
Dat was Whoeaah!
De historicus vermeldde
Dat was Whoeaah!
Gebeurt in de kleine dorpjes best vaak dat een artiest van het podium afstapt, vind het persoonlijk jammer van het bier. Maar de standaard CD muziek welke de "artiest"" daarna vervangt is meestal nog beter ook dus kan niet zeggen dat ik er meezit wanneer het weer eens gebeurt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:40 schreef rulerofdeath het volgende:
en hij moet nog naar Hengevelde?
Ik hoorde dat daar toen een keer Do op het podium stond met de volgende woorden: "Als jullie nog 1 keer met bier gooien ga ik van het podium af".
De uitkomst laat zich al raden
Houdquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
(vanaf 1:25)twitter:RonnieFlex2907 twitterde op maandag 28-03-2016 om 16:42:38Geen bier houd mij tegen.. Wat denk je bro.. Ik neuk je bitch.. Dat is wat ik doe reageer retweet
Zou hij wel de biergooier zijn 'bitch' zelf neuken of daar ook drie beveiligers voor nodig hebben?twitter:RonnieFlex2907 twitterde op maandag 28-03-2016 om 16:43:23Weet dat als je een biertje naar me gooid... I can fuck yo bitch.. I really can reageer retweet
Echt groots nieuws jaquote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef Heufd het volgende:
Groots nieuws: Boaz van de Beatz, producer van Ronnie Flex' debuutalbum, heeft een track gecoproduceerd met daarop Rich the Kid, Young Thug (!!!), Justin Bieber (!), en Diplo. Komt binnenkort uit.
[ afbeelding ]
Snippet van het nummer:
Pure aids weer.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef Heufd het volgende:
Groots nieuws: Boaz van de Beatz, producer van Ronnie Flex' debuutalbum, heeft een track gecoproduceerd met daarop Rich the Kid, Young Thug (!!!), Justin Bieber (!), en Diplo. Komt binnenkort uit.
[ afbeelding ]
Snippet van het nummer:
Als 35ste Ronnie Flex track over de 1 miljoen kliksquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:31 schreef riazop het volgende:
Weer een Ronnie Flex nummertje in een week op de half miljoen views
GLOWINTHEDARK x SFB - Met Je Zijn ft. Philly Moré & Ronnie Flex
Je dochter zal er maar tussen staanquote:Op woensdag 22 juni 2016 01:12 schreef riazop het volgende:
Ronnie Flex verkoopt AHOY uit
In de zinderende sfeer kwam BOEF ook nog even langs:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |