abonnement Unibet Coolblue
pi_153104634
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:50 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Heeft eigenlijk iemand PW nog irl gezien na die hike? :X
Of ervoor? O-)
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:55:50 #127
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_153104718
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:47 schreef agter het volgende:

[..]

Dit is wat ik tot nu toe heb:

-gps coördinaat wat gewijzigd of verwijderd is
-foto's die aan elkaar geplakt zijn
-hernoemde fotobestanden
Dat eerste was met opzet of een vergissing die is rechtgezet?

Die tweede, doel je op de panoramafoto?

Hernoemde bestanden, om iets te verbliemen of omdat ie dacht dat het handig was dus niet om iets te verbloemen?
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:55:57 #128
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_153104721
Dit is Precies de reden dat ik hier niet actief post, en dit ook niet zal gaan doen!

Na de Hike heb ik zo snel mogelijk de gps coordinaten uit mij telefoon overgenomen op papier. Vervolgens heb ik de vragen van jackie beantwoord op mijn iPad en heb hierbij de gps coordinaten gebruikt. Mogelijk heb ik een tik fout gemaakt. Een tik fout die er ook gemakkelijk uit te halen is. Blame me, ik heb zo snel mogelijk en zo goed mogelijk op mijn hotelbed de informatie aan jackie doorgegeven.

Ja ik heb de foto's gewijzigd van naam omdat ik dacht dat dit handig communiceren was.

Maar als je al denkt dat ik heb gerommeld omdat ik een 360 graden foto heb gemaakt, dat is ronduit lachwekkend. In een 360 graden foto zitten bijna altijd verspringen.

Jullie steken allemaal energie in het in leven houden van een gesloten, maar nog steeds onduidelijke case, waarvoor hulde. Maar hoe jullie met elkaar omgaan is ronduit treurig. Ik begrijp dat jullie (meer dan) gezond wantrouwig zijn. Maar stel je dan maar eens de vraag of het handig is dat je op een publiek forum zit, en met bronnen te werken uit niet eerste hand. Misschien moeten de mensen met een uiterst slecht vertrouwen of beter gezegd de wantrouwers onder jullie lekker zelf naar panama komen. (Al heb ik begrepen dat reizen naar panama een lastig onderwerp is, in dit topic)

Als ik de boel had willen manipuleren dan had ik het wel anders aangepakt. Dan was ik eerst met 100% verifieerbare informatie gekomen, om jullie vervolgens volkomen op het verkeerde pad te zetten. Ik ben al langer in midden Amerika dus ik heb voldoende materiaal van andere plekken die ik keurig had kunnen gebruiken om jullie foutieve informatie te geven. Informatie die dan antwoord had gegeven op al jullie openstaande vragen. Nee dit heb ik niet gedaan.

Dit was mijn meest uitgebreide post in dit topic, en meteen ook de laatste. Zoals afgesproken zal ik de vragen van jackie blijven beantwoorden.
pi_153105275
Kris en Lisanne gaan onverwacht hiken en worden opgepikt door een onbekende taxi chauffeur die zich ook nog eens om onduidelijke redenen zich toevallig niet meldt.

Kris en Lisanne worden bij het begin van de Pianista afgezet door deze onbekende taxichauffeur en toevallig worden kris en Lisanne door helemaal niemand gezien waar anderen altijd anderen tegen komen.

In de hele klim omhoog worden komen ze dus helemaal niemand tegen behalve door toevallig Plinio die daar toevallig liep om onduidelijke redenen maar toevallig daarover nooit over aan de tand is gevoeld. (en toevallig van dezelfde plek op de top een foto maakt)

Kris en Lisanne lopen toevallig zonder gids in en keer goed en kiezen op alle zijpaden toevallig de goede weg.
Buiten dat om lopen kris en Lisanne de hele trail toevallig in de ons snelste bekende tijd. Dik binnen 2 uur waar anderen er toevallig allemaal ruim 2 uur over doen.

Op de top maken kris en Lisanne 2 foto's heel snel achter elkaar maar toevallig is het op de ene foto mooi weer en 6 seconden later toevallig op de ander zwaar bewolkt.
En toevallig staat Lisanne ook nog eens goed gepositioneerd.

Hierna lopen Kris en Lisanne om onduidelijke redenen 50 minuten door een benauwde geul waar toevallig deze jongen na 10 minuten zou zeggen "dankjedekoekoek" ik draai om ,maar toevallig zijn Kris en Lisanne op hun eerste hike ooit (die ze toevallig aan niemand hebben doorgegeven) echte bikkels en lopen door naar het eerste beekje.

Hierna vallen Kris en Lisanne toevallig allebei van de berg af waar toevallig nog nooit iemand was gevallen en die gevaarlijke plek ook toevallig nog eens bij niemand bekend was.
Maar niet alleen vallen ze allebei toevallig maar toevallig hebben ze ook nog eens de pech om precies te vallen in een rivierbedding waar je toevallig ook nog eens niet uit kunt komen.

Maar toevallig veranderen kris en Lisanne in getrainde commando's en proberen ze in de eerste 24 uur na de val maar 4 keer 112 te bellen.
Kris en Lisanne zitten in een bedding zonder bereik maar toevallig hebben ze op 2 april wel opeens netwerkbereik.Maar toevallig niet genoeg

[i]Toevallig[/i] vinden de zoekteams met 100 man en gidsen Kris en Lisanne niet.

Na 4 dagen is Kris in de bedding opeens toevallig haar pincode vergeten maar jaja [i]toevallig[/i] leeft ze nog wel op de foto op van 8 april.
En toevallig wordt ook nog eens 2 dagen achter elkaar de telefoon op exact 13.37 uur aangezet.

Kris en Lisanne worden dus niet gevonden in die bedding waar toevallig 2 watervallen zijn die niemand kent.
Na 11 dagen niet de weg terug weten te vinden en niet gevonden zijn wordt de telefoon toevallig nog wel aan gedaan en uur aangelaten en toevallig weer uitgezet zonder er gebruik van te maken.

En in de hele 11 dagen hebben kris en Lisanne toevallig geen sms proberen te versturen, toevallig geen appje proberen te versturen, toevallig 0 keer naar huis proberen te bellen en toevallig ook geen afscheidsbericht of video gemaakt.

Toevallig worden maanden later een schoon broekje gevonden en een ongeschonden rugzak met de inhoud nog intact toevallig 300 meter van Feliciano zijn finca

En toevallig wordt precies de verbindingsfoto 509 gewist, worden Leonardo en Osman toevallig onder raadselachtige omstandigheden dood gevonden en toevallig vindt 1 gids alle resten en spullen (ook toevallig achter een boom) en toevallig precies genoeg om te weten dat ze niet meer leven.

En toevallig trap ik in al die toevalligheden niet in en kijk ik uit naar de meeting.

Nu naar Den Haag.
Laterszz
pi_153105409
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:55 schreef pahlawan het volgende:
Dit is Precies de reden dat ik hier niet actief post, en dit ook niet zal gaan doen!

Na de Hike heb ik zo snel mogelijk de gps coordinaten uit mij telefoon overgenomen op papier. Vervolgens heb ik de vragen van jackie beantwoord op mijn iPad en heb hierbij de gps coordinaten gebruikt. Mogelijk heb ik een tik fout gemaakt. Een tik fout die er ook gemakkelijk uit te halen is. Blame me, ik heb zo snel mogelijk en zo goed mogelijk op mijn hotelbed de informatie aan jackie doorgegeven.

Ja ik heb de foto's gewijzigd van naam omdat ik dacht dat dit handig communiceren was.

Maar als je al denkt dat ik heb gerommeld omdat ik een 360 graden foto heb gemaakt, dat is ronduit lachwekkend. In een 360 graden foto zitten bijna altijd verspringen.

Jullie steken allemaal energie in het in leven houden van een gesloten, maar nog steeds onduidelijke case, waarvoor hulde. Maar hoe jullie met elkaar omgaan is ronduit treurig. Ik begrijp dat jullie (meer dan) gezond wantrouwig zijn. Maar stel je dan maar eens de vraag of het handig is dat je op een publiek forum zit, en met bronnen te werken uit niet eerste hand. Misschien moeten de mensen met een uiterst slecht vertrouwen of beter gezegd de wantrouwers onder jullie lekker zelf naar panama komen. (Al heb ik begrepen dat reizen naar panama een lastig onderwerp is, in dit topic)

Als ik de boel had willen manipuleren dan had ik het wel anders aangepakt. Dan was ik eerst met 100% verifieerbare informatie gekomen, om jullie vervolgens volkomen op het verkeerde pad te zetten. Ik ben al langer in midden Amerika dus ik heb voldoende materiaal van andere plekken die ik keurig had kunnen gebruiken om jullie foutieve informatie te geven. Informatie die dan antwoord had gegeven op al jullie openstaande vragen. Nee dit heb ik niet gedaan.

Dit was mijn meest uitgebreide post in dit topic, en meteen ook de laatste. Zoals afgesproken zal ik de vragen van jackie blijven beantwoorden.
Heb ik niks aan toe te voegen.
^O^
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:38:54 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153105897
Deze reeks gaat ff op het strafbankje hoor. Vanavond of morgen gaat ie weer open.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 31 mei 2015 @ 01:04:01 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153117189
Strafbanktijd is weer voorbij. Gaarne de blamage van afgelopen nacht in het verleden laten, niet waard om het nog een keer op te rakelen en doe jullie best om het niet nog een keer voor te laten komen.

Wat mij wel opvalt en de waarde van de reeks nog verder omlaag brengt is dat dit blijkbaar enkel een soort front end is terwijl een groot deel via andere wegen wordt geopenbaard. Komt die informatie nog een keer geanonimiseerd hier in het topic of blijft dat uit de reeks?

Als het niet naar voren wordt gebracht als info en eventuele meelezers dus alleen maar schimmen van de informatie kunnen waarnemen in de reeks adviseer ik jullie om ergens anders jullie samenwerkingsverband voort te zetten want dit soort reeksen zijn niet alleen voor de posters maar ook voor de lurkende medemens.

Nu begrijp ik op zich wel de redenen dat bepaalde informatie niet geopenbaard wordt maar zet dan de gehele discussie voort op een platform waar jullie kunnen beslissen wie wel en niet mee kan lezen. Dan is FOK! er niet meer geschikt voor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153117365
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:04 schreef jogy het volgende:
Strafbanktijd is weer voorbij. Gaarne de blamage van afgelopen nacht in het verleden laten, niet waard om het nog een keer op te rakelen en doe jullie best om het niet nog een keer voor te laten komen.

Wat mij wel opvalt en de waarde van de reeks nog verder omlaag brengt is dat dit blijkbaar enkel een soort front end is terwijl een groot deel via andere wegen wordt geopenbaard. Komt die informatie nog een keer geanonimiseerd hier in het topic of blijft dat uit de reeks?

Als het niet naar voren wordt gebracht als info en eventuele meelezers dus alleen maar schimmen van de informatie kunnen waarnemen in de reeks adviseer ik jullie om ergens anders jullie samenwerkingsverband voort te zetten want dit soort reeksen zijn niet alleen voor de posters maar ook voor de lurkende medemens.

Nu begrijp ik op zich wel de redenen dat bepaalde informatie niet geopenbaard wordt maar zet dan de gehele discussie voort op een platform waar jullie kunnen beslissen wie wel en niet mee kan lezen. Dan is FOK! er niet meer geschikt voor.
^O^ Ik lees ook al mee vanaf het begin maar begon de laatste tijd steeds meer onzin over te slaan.
  zondag 31 mei 2015 @ 01:15:42 #134
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153117374
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:04 schreef jogy het volgende:
Strafbanktijd is weer voorbij. Gaarne de blamage van afgelopen nacht in het verleden laten, niet waard om het nog een keer op te rakelen en doe jullie best om het niet nog een keer voor te laten komen.

Wat mij wel opvalt en de waarde van de reeks nog verder omlaag brengt is dat dit blijkbaar enkel een soort front end is terwijl een groot deel via andere wegen wordt geopenbaard. Komt die informatie nog een keer geanonimiseerd hier in het topic of blijft dat uit de reeks?

Als het niet naar voren wordt gebracht als info en eventuele meelezers dus alleen maar schimmen van de informatie kunnen waarnemen in de reeks adviseer ik jullie om ergens anders jullie samenwerkingsverband voort te zetten want dit soort reeksen zijn niet alleen voor de posters maar ook voor de lurkende medemens.

Nu begrijp ik op zich wel de redenen dat bepaalde informatie niet geopenbaard wordt maar zet dan de gehele discussie voort op een platform waar jullie kunnen beslissen wie wel en niet mee kan lezen. Dan is FOK! er niet meer geschikt voor.
Je vraagt ons nu privé gegevens te posten? Zoals Jackie in dit geval zelf al aangaf, komt die informatie er na het weekend aan. Mag een user zelf bepalen wanneer?

en daarnaast: de coördinaten werden verwerkt in een kaart, ws niet snel genoeg volgens sommigen wat weer resulteerde in een felle discussie.

Maar ik ben er weer klaar mee, weltrusten
  zondag 31 mei 2015 @ 01:18:22 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153117423
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je vraagt ons nu privé gegevens te posten? Zoals Jackie in dit geval zelf al aangaf, komt die informatie er na het weekend aan. Mag een user zelf bepalen wanneer?
Ik zeg toch geanonimiseerd? Dus geen achternamen en dergelijke.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153117577
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:04 schreef jogy het volgende:
Strafbanktijd is weer voorbij. Gaarne de blamage van afgelopen nacht in het verleden laten, niet waard om het nog een keer op te rakelen en doe jullie best om het niet nog een keer voor te laten komen.

Wat mij wel opvalt en de waarde van de reeks nog verder omlaag brengt is dat dit blijkbaar enkel een soort front end is terwijl een groot deel via andere wegen wordt geopenbaard. Komt die informatie nog een keer geanonimiseerd hier in het topic of blijft dat uit de reeks?

Als het niet naar voren wordt gebracht als info en eventuele meelezers dus alleen maar schimmen van de informatie kunnen waarnemen in de reeks adviseer ik jullie om ergens anders jullie samenwerkingsverband voort te zetten want dit soort reeksen zijn niet alleen voor de posters maar ook voor de lurkende medemens.

Nu begrijp ik op zich wel de redenen dat bepaalde informatie niet geopenbaard wordt maar zet dan de gehele discussie voort op een platform waar jullie kunnen beslissen wie wel en niet mee kan lezen. Dan is FOK! er niet meer geschikt voor.
Deze redenatie begrijp ik niet. Jackie12 mag toch net zo veel of net zo weinig informatie plaatsen als hij zelf wil?
Hij heeft PW ntb uit eigen zak betaald. De andere Panamagangers die geld binnengehaald hebben voor hun trip naar Pananama dankzij en via dit topic hebben al aangekondigd geen informatie te gaan delen hier.
Moeten die ook vertrekken van dit forum dan?
  zondag 31 mei 2015 @ 01:33:41 #137
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153117668
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik snap hem ook niet, Jackie en Perico en PW doen toch niets anders dan Mata met zijn nep-Baru?
Heeft die ook hetzelfde verzoek gehad?
quote:
15s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:28 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Deze redenatie begrijp ik niet. Jackie12 mag toch net zo veel of net zo weinig informatie plaatsen als hij zelf wil?
Hij heeft PW ntb uit eigen zak betaald. De andere Panamagangers die geld binnengehaald hebben voor hun trip naar Pananama dankzij en via dit topic hebben al aangekondigd geen informatie te gaan delen hier.
Moeten die ook vertrekken van dit forum dan?
Ik snap hem ook niet, Jackie en Perico en PW doen toch niets anders dan Mata met zijn nep-Baru?
Heeft die ook hetzelfde verzoek gehad?

en daarbij lezen meelezers hetzelfde als alle posters, ze zijn van harte welkom om ook mee te posten. Daarnaast is hier toch een huisregel om geen DM en PM gegevens te delen op het forum?

[ Bericht 28% gewijzigd door ootjekatootje op 31-05-2015 01:38:42 ]
pi_153117736
Hele simpele vraag, is er een regel die bepaald dat iemand die hier meepost alle kaarten op tafel moet gooien?
En anders heeft Fok geen plaats voor je?
pi_153117770
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:04 schreef jogy het volgende:
zet dan de gehele discussie voort op een platform waar jullie kunnen beslissen wie wel en niet mee kan lezen. Dan is FOK! er niet meer geschikt voor.
Helemaal mee eens jogy. Het topic heeft zijn langste tijd gehad en is geen schim meer van wat het ooit was. Alle zaken zijn 100 keer voorbij gekomen en simpele feiten worden gewoon ontkend om een bepaald scenario te blijven vasthouden.

Volledig willekeurige zaken worden er met de rode haren bijgesleept en andere waanzinnige scenario's doen de ronde. Van een klein clubje fantasten die alleen voor dit topic op FOK! zitten.

Allemaal prima, maar niks meer met NWS en zeker niet met BNW te maken. Ga lekker met elkaar appen of Facebooken ofzo.

Gooi maar lekker op slot, het is leuk geweest. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 31 mei 2015 @ 01:41:00 #140
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153117783
quote:
15s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:37 schreef bladwijzer het volgende:
Hele simpele vraag, is er een regel die bepaald dat iemand die hier meepost alle kaarten op tafel moet gooien?
En anders heeft Fok geen plaats voor je?
Betere vraag, waarom moeten bepaalde users wel alle kaarten op tafel gooien en anderen, na veel verzoeken niet? De halve Op is gemaakt op de onbekende contactpersoon Baru van Domnivoor en Mata?
pi_153117820
Mss even in het FB topic aankaarten?

Ik heb nog een inhoudelijk vraagje:
Welke foto's van PW komen redelijk overeen met wat K&L gefotografeerd hebben? En wat missen we?

Ik dacht dat er ook zo'n diepe geul voor de Mirador was. Maar daar zie ik weinig van terug op de nieuwe foto's. Zijn er nog meer zaken die we missen, als we de foto's vergelijken (behalve de Mirador zelf)?

Edit: voordat er weer onenigheid komt, dit vraag ik niet om PW's trip in twijfel te brengen. Het kan theoretisch zo zijn dat K&L een andere route omhoog gelopen hebben, op bepaalde plekken.
Make my day!
  zondag 31 mei 2015 @ 01:43:56 #142
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153117822
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helemaal mee eens jogy. Het topic heeft zijn langste tijd gehad en is geen schim meer van wat het ooit was. Alle zaken zijn 100 keer voorbij gekomen en simpele feiten worden gewoon ontkend om een bepaald scenario te blijven vasthouden.

Volledig willekeurige zaken worden er met de rode haren bijgesleept en andere waanzinnige scenario's doen de ronde. Van een klein clubje fantasten die alleen voor dit topic op FOK! zitten.

Allemaal prima, maar niks meer met NWS en zeker niet met BNW te maken. Ga lekker met elkaar appen of Facebooken ofzo.

Gooi maar lekker op slot, het is leuk geweest. ^O^
Het is je goed recht om zo te denken, helaas zijn er users die er anders over denken.
Is het een optie om hier gewoon niet meer te posten? Dat zal de sfeer en de inhoud ook direct verbeteren.
pi_153117862
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helemaal mee eens jogy. Het topic heeft zijn langste tijd gehad en is geen schim meer van wat het ooit was. Alle zaken zijn 100 keer voorbij gekomen en simpele feiten worden gewoon ontkend om een bepaald scenario te blijven vasthouden.

Volledig willekeurige zaken worden er met de rode haren bijgesleept en andere waanzinnige scenario's doen de ronde. Van een klein clubje fantasten die alleen voor dit topic op FOK! zitten.

Allemaal prima, maar niks meer met NWS en zeker niet met BNW te maken. Ga lekker met elkaar appen of Facebooken ofzo.

Gooi maar lekker op slot, het is leuk geweest. ^O^
Je hoeft hier niet te lezen of te posten als het je niet aanstaat.
Make my day!
pi_153117873
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:47 schreef agter het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet te lezen of te posten als het je niet aanstaat.
Kris en Lisanne verdienen deze mongoloïde bullshit (om het zacht uit te drukken) niet. :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153117877
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Betere vraag, waarom moeten bepaalde users wel alle kaarten op tafel gooien en anderen, na veel verzoeken niet? De halve Op is gemaakt op de onbekende contactpersoon Baru van Domnivoor en Mata?
Dan maak je een andere, minstens even goede, OP.
Make my day!
pi_153117881
quote:
18s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kris en Lisanne verdienen deze mongoloïde bullshit (om het zacht uit te drukken) niet. :N
Dat is niet aan jou om te beslissen, toch?
Make my day!
pi_153117894
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:48 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is niet aan jou om te beslissen, toch?
Zo is dat. Hij heeft er gebruik van gemaakt zolang het hem uitkwam dus geen recht van spreken over wat anderen hier doen.

Verder ben ik het met je eens, on-topic verder
pi_153117903
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:48 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is niet aan jou om te beslissen, toch?
Klopt, dat is aan jogy. Hij kan zelf zien waar het topic voor 80% tot is verworden. Gelul van de huisvrouwtjes die het harde werk van Perico, matteo, math en mij misbruiken naar gelang hun fantasie toestaat.

Jogy moet lekker weten wat ie zelf doet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 31 mei 2015 @ 01:52:18 #149
430880 mig72
De Professional
pi_153117908
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je vraagt ons nu privé gegevens te posten? Zoals Jackie in dit geval zelf al aangaf, komt die informatie er na het weekend aan. Mag een user zelf bepalen wanneer?

en daarnaast: de coördinaten werden verwerkt in een kaart, ws niet snel genoeg volgens sommigen wat weer resulteerde in een felle discussie.

Maar ik ben er weer klaar mee, weltrusten
Als de discussie over een bepaald onderwerp gaat, dan moet er voldoende van dat onderwerp worden gecommuniceerd zodat een willekeurige lezer het kan begrijpen. Als je niet wilt dat bepaalde informatie gedeeld wordt, meld er ook niks van dat onderwerp, want zodoende laat je mensen in 'suspense' afwachten op de antwoorden die nooit komen.

Niemand is verplicht om hier over een onderwerp te praten, maar wie daar wel voor kiest, wordt verwacht voldoende informatie daarover te verstrekken en niet in geheime taal te praten.

Als je over een bepaald onderwerp volledig anoniem wilt gaan, daar dient PM/DM zich prima voor aan.

Ik begrijp wel wat hij zegt en dat is een redelijke eis.

*****

Losstaande van dit alles, ben ik van mening dat dit topic best op slot gedaan kan worden. Een hele boel mensen zijn het met mij eens dat er geen voortgang is, en dat het verworden is tot een speculatie en fantasie-clubje van jewelste, waar men, getuige vorige nacht, zich lang niet altijd beheerschen kan.

Maar dit laatste is mijn mening, pur sang, en daarom dring ik het ook niemand aan. :)
  zondag 31 mei 2015 @ 01:56:20 #150
430880 mig72
De Professional
pi_153117960
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Betere vraag, waarom moeten bepaalde users wel alle kaarten op tafel gooien en anderen, na veel verzoeken niet? De halve Op is gemaakt op de onbekende contactpersoon Baru van Domnivoor en Mata?
Zie het maar zo, we zouden niet eens weten over het bestaan van bepaalde, (heimelijk bedoelde) informatie als er geen mededeling over het bestaan van die informatie werd gedaan.

Dus jullie kunnen in dat geval best je eigen chatgedrag gaan aanpassen. Wil je dat er iets totaal geheim blijft, zeg maar niks, en jogy en co zullen ook niet weten dat het er überhaupt bestaat, en kunnen je ook niks maken. ;)

Het ligt dus toch wel aan je eigen stijl.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')