50/50quote:Op zondag 31 mei 2015 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is best vaak? Ik heb een disconnect op drie uur, en dat was in de lobby zelf.
quote:Op maandag 1 juni 2015 08:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ze ook wel gehad een paar keer in een lange speelperiode, maar tot nu toe lijkt het altijd plaats te vinden rond een wisseling van de maps. Verder niet heel storend, het is niet continu en ik ken veel meer slechter opgeleverde games.
Nog steeds erg leuk, hoewel ik er niets van bak met standaard wapens. Dus ik ben verdoemd tot de mega verfroller.
Ach, beter een gangbaar OS dan dat ze er weer 1 zelf ontwikkelen. Kun je de resources meteen elders gebruiken.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even tussen door: Nikkei zegt dar NX op Android zal draaien.
Wanneer je level hoger wordt speel je meer equipment vrij. Kan ze ook bij die ene gozer upgraden op een gegeven moment, waardoor er een extra bonusslot vrijkomt. En ja, bonussen stackenquote:Op maandag 1 juni 2015 10:46 schreef gniffie het volgende:
Vond Splatoon helemaal niks maar nu ik de motion controls uit heb gezet en de sens op -4 is het echt
Wanneer kan ik betere equipment kopen. Ik zie iedereen 4 bonussen hebben. Stacken bonussen ook?
Ok thxquote:Op maandag 1 juni 2015 10:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wanneer je level hoger wordt speel je meer equipment vrij. Kan ze ook bij die ene gozer upgraden op een gegeven moment, waardoor er een extra bonusslot vrijkomt. En ja, bonussen stacken
quote:Gerucht: Nintendo NX-console draait op aangepaste versie Android
De Nintendo NX, een console die de Japanse fabrikant enkele maanden geleden ineens voor het eerst noemde, zou draaien op Googles mobiele besturingssysteem Android. Dat meldt de doorgaans betrouwbare Japanse zakelijke krant Nikkei op basis van een anonieme bron.
Met de stap om de software van de NX te baseren op Android wil Nintendo het makkelijker maken van ontwikkelaars van games om spelletjes te ontwikkelen, claimt Nikkei. De Japanse fabrikant is bereid die stap te maken, omdat veel ontwikkelaars van games zijn afgehaakt bij de ontwikkeling voor de Wii U.
Het is nog altijd onbekend wat de NX precies is. Het zou een console of handheld kunnen zijn, maar Nikkei gaat daar niet op in. Wel wilde Nintendo tijdens het noemen van NX in maart kwijt dat het ging om een 'nieuw concept in gaming'.
Omdat grote delen van Android opensource zijn, kunnen andere fabrikanten dan Google de software zelf naar eigen smaak aanpassen en uitbrengen. Het is ook mogelijk dat Nintendo de NX laat goedkeuren door Google zelf, waarna het alle Google-diensten bevat. De bewoordingen van Nintendo wezen erop dat het zou kunnen gaan om virtual reality.
Interessant nieuws. Het stelt ze ws. in staat om snel nieuwe hardware in de markt te zetten in plaats van zelf helemaal een OS van de grond af op te bouwen. En misschien zegt dit iets over de mobile apps die ze gaan brengen.quote:
Waar wel?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Inderdaad knap, Wii U totaal niet populair in UK dacht ik?
quote:
Het klinkt erg on-Nintendo, dus eerst zienquote:Op maandag 1 juni 2015 11:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Interessant nieuws. Het stelt ze ws. in staat om snel nieuwe hardware in de markt te zetten in plaats van zelf helemaal een OS van de grond af op te bouwen. En misschien zegt dit iets over de mobile apps die ze gaan brengen.
Edit: eerst maar eens afwachten of het waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |