kom je op de kmsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:27 schreef TheSatanSlayer het volgende:
met welke voor opleidingen kom je bij het kms?
Mbo2 zwakstroomquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:27 schreef TheSatanSlayer het volgende:
met welke voor opleidingen kom je bij het kms?
Als je met deze opleiding niet kan worden wat je wil, kan je net zo goed ermee stoppen. Gewoon gaan doen wat je wil en chase your dreams.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:53 schreef larsvb1 het volgende:
Graag wil ik officier worden bij defensie. Momenteel doe ik de VeVa 2e jr. (MBO 3). Maar dat valt op alle fronten erg tegen (niveau, kansen op werk etc.).
Maar de grootste tegenvaller : tijdens voorlichtingsdagen werd voorgehouden dat je na Veva de KMS kon en doen en daar kon doorstuderen voor officier. DUS NIET!
Daarom overweeg ik -ondanks 2 jaar studie- toch de HAVO te gaan doen om mijn kansen op een officiersfunctie te kunnen vergroten. En dan heb ik in ieder geval nog altijd een beter diploma voor de burgermaatschappij.
Wie heeft er adviezen/tips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga nou maar gewoon havo doen ipv een nutteloze sportopleidingquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:23 schreef larsvb1 het volgende:
Nieuwe tip gekregen:
Verkort MBO 4= Sportopleiding van 3 jaar volgen. Deze geeft toegang tot het HBO dat weer toegang geeft tot een officiersopleiding. Zo niet dan je altijd nog wat in de sport doen.
Heeft iemand ervaring?
kut tipquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:23 schreef larsvb1 het volgende:
Nieuwe tip gekregen:
Verkort MBO 4= Sportopleiding van 3 jaar volgen. Deze geeft toegang tot het HBO dat weer toegang geeft tot een officiersopleiding. Zo niet dan je altijd nog wat in de sport doen.
Heeft iemand ervaring?
Ja maar hij wil ook zo'n teringvette ster!!1quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:10 schreef Thaboel het volgende:
Sluit dit kanker topic maar.
Je wilt alleen maar officier worden omdat officier...
Derhalve kuttopic dus slotje.
Om officier te worden niets.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:31 schreef Bouke-p het volgende:
En wat heb je dan aan veva?
En denk maar niet dat een VWO diploma gegarandeerd een plek op de kma betekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |