abonnement Unibet Coolblue
pi_153087281
Matteo, met die log van matiasR6 is wat interessants aan de hand. Bij het begin van de Klim (waar de splitsing met de Horquetatrail ligt), heeft ie 12 minuten heen en weer gelopen lijkt het wel.

In totaal duurde de afdaling van de Klim maar 23 min, maar pas op 35 min begint ie met het stuk naar het zuiden af te dalen, het Pianistadal in.

1 uur klimmen (als _491 begin Klim is) en 23 minuutjes afdalen vind ik wel een erg groot verschil.

Misschien dat _491 dan lager op de berg is genomen, tenslotte is het maar 58 min na de Start geweest.

Zou pahlawan dat punt van foto _491 herkend hebben?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 29 mei 2015 @ 21:57:07 #202
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_153087503
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:52 schreef El_Matador het volgende:
Matteo, met die log van matiasR6 is wat interessants aan de hand. Bij het begin van de Klim (waar de splitsing met de Horquetatrail ligt), heeft ie 12 minuten heen en weer gelopen lijkt het wel.

In totaal duurde de afdaling van de Klim maar 23 min, maar pas op 35 min begint ie met het stuk naar het zuiden af te dalen, het Pianistadal in.

1 uur klimmen (als _491 begin Klim is) en 23 minuutjes afdalen vind ik wel een erg groot verschil.

Misschien dat _491 dan lager op de berg is genomen, tenslotte is het maar 58 min na de Start geweest.

Zou pahlawan dat punt van foto _491 herkend hebben?
Er kan wel een koeientransport langs hebben gemoeten.
Of hij had nog een thermosfles koffie en 2 broodjes oude kaas :9 en kreeg honger.
Wie dit leest is gek
pi_153087646
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Er kan wel een koeientransport langs hebben gemoeten.
Of hij had nog een thermosfles koffie en 2 broodjes oude kaas :9 en kreeg honger.
Hehe, ja, dat kan, maar dan is het vreemd dat de GPS aangeeft dat ie daar allemaal rondjes heeft gelopen, niet dat ie stil zat.

Bij AFK lopen die koeien over het pad net op de Klim, "15 min onder de top" volgens HK heel vroeg in de ochtend. Ik neem aan dat dat standaard is en dat die transporten niet de hele dag door zijn, maar een koeientransport en daarvoor 12 min moeten uitwijken en rondlopen zou kunnen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153087781
Ik heb me altijd al afgevraagd of die koeien wel vanaf de Q1 kwamen en niet vanaf een pad die wij niet kennen.
De ouders kwamen de koeien tegen om 7.45 uur.
Koeien waren dus om 8 uur op de mirador en dan om 6.45 uur ongeveer bij de Q1 en om ongeveer 6.15 bij Q2
Dan vanaf de paddocks om 5 uur in het pikkedonker?
pi_153087937
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:35 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Maar toevallig zijn die Kris en Lisanne niet tegengekomen.
Oh wacht, die waren natuurlijk samen met Plinio...
Jackie ,ze gingen daar wandelen
hoeveel mensen kom je dan tegen op de weg naar bijv het restaurant toe ? is er druk auto verkeer?
hoeveel mensen zitten er dan bij het restaurant op het het terras? en hoe laat gaat dat open ?
hangen daar security camera's ?
hoeveel mensen (toeristen & locals) kom je op de heen en terugweg op de trail ongeveer tegen ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_153087951
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:02 schreef jackie12 het volgende:
Ik heb me altijd al afgevraagd of die koeien wel vanaf de Q1 kwamen en niet vanaf een pad die wij niet kennen.
De ouders kwamen de koeien tegen om 7.45 uur.
Koeien waren dus om 8 uur op de mirador en dan om 6.45 uur ongeveer bij de Q1 en om ongeveer 6.15 bij Q2
Dan vanaf de paddocks om 5 uur in het pikkedonker?
Ja, dat is vaag, dan midden in de nacht vertrokken. Ik denk dat de tijden nog bescheiden zijn, want die beesten lopen niet hard en door die Geul kan er maar 1 achter elkaar...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153087983
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, dan lijkt het me sterk dat ie met Kris en Lisanne meeliep, want op geen van de foto's te zien (ook niet de bredere foto's _491 en _508) en er moeten al eerder hikers naar boven gegaan zijn die dag.
Er is ook nog een versie dat de eigenaar/eigenaresse van het restaurant vertelde dat Blue met de meiden was meegelopen maar dat hij weer snel terug was. Iets wat vreemd werd gevonden.
pi_153088008
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Er kan wel een koeientransport langs hebben gemoeten.
Of hij had nog een thermosfles koffie en 2 broodjes oude kaas :9 en kreeg honger.
Of het was onduidelijk welke afslag hij moest nemen.
pi_153088013
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:07 schreef gynaika het volgende:

[..]

Er is ook nog een versie dat de eigenaar/eigenaresse van het restaurant vertelde dat Blue met de meiden was meegelopen maar dat hij weer snel terug was. Iets wat vreemd werd gevonden.
Ja, maar dat was toch voordat de nieuwe tijdlijn er was en zou dus rond 15:00 geweest moeten zijn, niet rond 11:00?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153088018
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:52 schreef El_Matador het volgende:
Matteo, met die log van matiasR6 is wat interessants aan de hand. Bij het begin van de Klim (waar de splitsing met de Horquetatrail ligt), heeft ie 12 minuten heen en weer gelopen lijkt het wel.

In totaal duurde de afdaling van de Klim maar 23 min, maar pas op 35 min begint ie met het stuk naar het zuiden af te dalen, het Pianistadal in.

1 uur klimmen (als _491 begin Klim is) en 23 minuutjes afdalen vind ik wel een erg groot verschil.

Misschien dat _491 dan lager op de berg is genomen, tenslotte is het maar 58 min na de Start geweest.

Zou pahlawan dat punt van foto _491 herkend hebben?
Ik weet natuurlijk niet hoe PW gebriefd is :) maar de foto's die we nu kennen bieden niet veel houvast. Maar er zijn nog buckets vol foto's die zondag in een seance schijnen te worden geopenbaard.

Over je vraag rond de tijden: Misschien heeft hij zich wel verlopen. Of had hij een opspelende blessure aan het scheenbeen.
Heeft die jongen ook een facebookpagina of een blog? Hij maakt vast ook foto's en zet die on line.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 22:13:01 #211
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_153088183
PW had nog wat data doorgestuurd aan jackie en die zal ik in twee posts presenteren.

Het zijn zijn bevindingen en woorden, daar verander ik niets aan. Math1985 wees op een fout in een coordinaat van zijn eerdere post, die zo in mijn kaart terecht is gekomen..

Dat kan heel goed, ik ga niets corrigeren. Ik heb alleen nu zijn data wat gevisualiseerd, geplakt en geknipt en enkele koppen toegevoegd, verder niets.

Zo zag de HEENWEG eruit van zijn tocht op 25 mei:

GOOGLE EARTH


HYBRID


HOOGTEKAART


ELEVATION & DISTANCE


COORDINATEN


Je ziet, binnen 3,2 kilometer klim je van 1277 naar 1882 meter hoogte.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 22:13:21 #212
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_153088269
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, maar dat was toch voordat de nieuwe tijdlijn er was en zou dus rond 15:00 geweest moeten zijn, niet rond 11:00?
Oké, hoe dan ook, het is op deze manier verteld en verder kunnen we er dus niet veel mee.
pi_153089093
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:13 schreef Perico het volgende:
PW had nog wat data doorgestuurd aan jackie en die zal ik in twee posts presenteren.

Het zijn zijn bevindingen en woorden, daar verander ik niets aan. Math1985 wees op een fout in een coordinaat van zijn eerdere post, die zo in mijn kaart terecht is gekomen..

Dat kan heel goed, ik ga niets corrigeren. Ik heb alleen nu zijn data wat gevisualiseerd, geplakt en geknipt en enkele koppen toegevoegd, verder niets.

Zo zag de HEENWEG eruit van zijn tocht op 25 mei:

GOOGLE EARTH

[ afbeelding ]

HYBRID

[ afbeelding ]

HOOGTEKAART

[ afbeelding ]

ELEVATION & DISTANCE

[ afbeelding ]

COORDINATEN

[ afbeelding ]

Je ziet, binnen 3,2 kilometer klim je van 1277 naar 1882 meter hoogte.
Bedankt Perico !!! wat een werk man :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_153089142
Hoe ziet een doodlopende rivier er uit? (Uit de data in de post van Perico)
Make my day!
pi_153089257
MatiasR6 heeft de Pianista heen ook gelopen en gelogd, maar dan via Alto de Lino en startend in Bajo Boquete, met weer een rare lus bij Begin Klim:

http://www.mapmyhike.com/(...)4-13-route-193038016
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153089346
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:41 schreef agter het volgende:
Hoe ziet een doodlopende rivier er uit? (Uit de data in de post van Perico)
Wat kan is dat je dalen hebt die alleen in de regentijd volstromen met water en dan een volledige rivier vormen, maar in de droge tijd niet genoeg water hebben om dat te doen. In woestijnklimaten noem je dat een wadi.

Maar in dit geval (pahlawan was er in de regentijd) lijkt me dat niet het geval.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153089415
Perico.

Standbeeld.

_O_ _O_
pi_153089493
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:41 schreef agter het volgende:
Hoe ziet een doodlopende rivier er uit? (Uit de data in de post van Perico)
Aan de bovenkant ongeveer zo:

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0

Beneden: zie mata.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 22:51:07 #220
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153089494
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat kan is dat je dalen hebt die alleen in de regentijd volstromen met water en dan een volledige rivier vormen, maar in de droge tijd niet genoeg water hebben om dat te doen. In woestijnklimaten noem je dat een wadi.

Maar in dit geval (pahlawan was er in de regentijd) lijkt me dat niet het geval.
Noem hem nou gewoon PW...
  vrijdag 29 mei 2015 @ 22:52:04 #221
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153089530
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:13 schreef Perico het volgende:
Dit zijn de data van PW voor de TERUGWEG:

GOOGLE EARTH

[ afbeelding ]

HYBRID

[ afbeelding ]

ELEVATION & DISTANCE

[ afbeelding ]

COORDINATEN

[ afbeelding ]
top!
wat een werk!

en bedankt dat je het zo duidelijk hebt gemaakt.
pi_153089531
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:13 schreef Perico het volgende:
Dat kan heel goed, ik ga niets corrigeren. Ik heb alleen nu zijn data wat gevisualiseerd, geplakt en geknipt en enkele koppen toegevoegd, verder niets.
De fout zit niet meer in de data die je nu geeft, alleen maar in de eerdere data. Je hebt de fout zelf dus al verbeterd. Vergelijk de coordinaten van Hut 1 hier maar met Indian house hier. Dat zorgt ervoor dat hier een rare bocht in het pad zat die er hier niet meer in zat.

Hudige data lijkt dus te kloppen, en komt geheel overeen met de gps-logs die we eerder online vinden.
pi_153089603
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:44 schreef El_Matador het volgende:
MatiasR6 heeft de Pianista heen ook gelopen en gelogd, maar dan via Alto de Lino en startend in Bajo Boquete, met weer een rare lus bij Begin Klim:

http://www.mapmyhike.com/(...)4-13-route-193038016
Deze Matthias heeft in 2013 in Boquete rondgehangen en wat foto's geblogd. Hij maakte ook tekeningen, een paar van Boquete staan ook in zijn blog.
Als hij die wikilock heeft gedaan, zou dat ook een verklaring kunnen zijn voor zijn vreemde tijdverlies.

https://grobmatthias.wordpress.com/page/5/
pi_153089604
PW vertelde me dat hij de heenweg in 2 uur en 5 minuten deed.
Vaker gehiked, met gids en niet eens tot onze top en zonder verkeerd te lopen.
Iets wat hij zich prima kan voorstellen dat je dat zonder gids wel doet.

PW deed de terugweg in 1 uur en 43 minuten. Hoe snel deden Kris en Lisanne hun tocht omhoog?
Ongeveer net zo snel als PW bergafwaarts.

:7 :7 :7 :7
  vrijdag 29 mei 2015 @ 22:55:36 #225
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153089661
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:54 schreef jackie12 het volgende:
PW vertelde me dat hij de heenweg in 2 uur en 5 minuten deed.
Vaker gehiked, met gids niet en eens tot onze top en zonder verkeerd te lopen.
Iets wat hij zich prima kan voorstellen dat je dat zonder gids wel doet.

PW deed de terugweg in 1 uur en 43 minuten. Hoe snel deden Kris en Lisanne hun tocht omhoog?
Ongeveer net zo snel als PW bergafwaarts.

:7 :7 :7 :7
Inderdaad, bijna onmogelijk zonder gids.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')