ja , toen je 40 was geworden naar tormolinos in je eentje , is natuurlijk niet te vergelijken met een jongerenreisbus vol gewillige sletjesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:47 schreef Kreator het volgende:
Eens maar nooit weer.
Eerst verzamelen op het station. Dan naar het landelijk verzamelpunt. Wachten. Dan 20 tot 24 uur in een bus.
Als je geluk hebt zit je in een rustige bus en kun je een beetje slapen. Als je pech hebt (had ik), zit je naast mensen met een baby van 10 weken die 18 uur huilt.
Elke paar uur stoppen om de benen te strekken of te roken. Dan weer terug, opgevouwen in een veel te krappe stoel.
Wat een ellende. Je moet het er maar voor over hebben om zo je vakantie te beginnen en te eindigen voor een paar tientjes korting.
Ik was 18.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:55 schreef Thezappa het volgende:
ja , toen je 40 was geworden naar tormolinos in je eentje , is natuurlijk niet te verwarren met een jongerenreisbus vol gewillige sletjes
Vol goede moed in een blik met je benen in je nek onderweg naar Spanje? Veel drinken en zorgen dat je slaappillen inneemt en dan is de reis zo voorbij! Hoe ze het ook noemen royal class of vipclass of wat voor een naam het ook is het blijft een klote eind met je knieën naast je oren!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:58 schreef semsemsem het volgende:
Hey iedereen, Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met busreizen. Ik ga in juli met 10 vrienden naar Lloret de mar, in Spanje. Ik hoor van iedereen andere verhalen.
Hoe hebben jullie zo'n reis ervaren?
Duurt het lang of gaat de reis redelijk snel? (Voor hoe snel een reis van 19 uur kan zijn...)
Is het gezellig?
En we zitten in hotel Helios, heeft iemand daar misschien ervaringen mee?
Dankjewel alvast!
Ik had 'm overgeslagen. Laatste paar beoordelingen (en de laatste is uit 2013!) meldt dat er oostblokkers het hotel hebben "overgenomen". Gezien het feit dat er geen Nederlandse beoordeling is geweest houdt in dat ie waarschijnlijk niet door een Nederlandse touroperator is aangeboden vorig jaar. Kans is groot dat dat wegens kwaliteitsproblemen is geweest (dankzij de aanwezige "oostblokkers"?).quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:24 schreef valentijn101 het volgende:
http://www.zoover.nl/span(...)-de-mar/helios/hotel
De hotelbeoordeling volgens zoover.
De vriend van mijn vriendin, die ook meegaat is vorig jaar naar hetzelfde hotel geweest en zij waren er wel tevreden over. Maar omdat ik geen recente beoordelingen zag was ik benieuwd naar de mening van anderen. Vandaar dat ik het vroeg. Maar ik ga uit van het ergste, dan kan het me alleen maar meevallenquote:Op maandag 1 juni 2015 12:37 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik had 'm overgeslagen. Laatste paar beoordelingen (en de laatste is uit 2013!) meldt dat er oostblokkers het hotel hebben "overgenomen". Gezien het feit dat er geen Nederlandse beoordeling is geweest houdt in dat ie waarschijnlijk niet door een Nederlandse touroperator is aangeboden vorig jaar. Kans is groot dat dat wegens kwaliteitsproblemen is geweest (dankzij de aanwezige "oostblokkers"?).
De bus, echt eens maar nooit weer. Dan nog liever de trein als je niet durft te vliegen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:24 schreef semsemsem het volgende:
nouu jullie reacties maken mij niet echt blij hahaha, maar ik zie wel we hebben al geboekt. we nemen de heenweg in ieder geval de bus, ik heb wel erg veel zin in de vakantie, die 100 euro die ik spaar met de bus kan ik weer uitgeven aan wijntjes en shotjes
Dit ja. Ooit toen ik 17 was 24 uur in een bus naar Salou. Nooit meer!!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:47 schreef Kreator het volgende:
Eens maar nooit weer.
Eerst verzamelen op het station. Dan naar het landelijk verzamelpunt. Wachten. Dan 20 tot 24 uur in een bus.
Als je geluk hebt zit je in een rustige bus en kun je een beetje slapen. Als je pech hebt (had ik), zit je naast mensen met een baby van 10 weken die 18 uur huilt.
Elke paar uur stoppen om de benen te strekken of te roken. Dan weer terug, opgevouwen in een veel te krappe stoel.
Wat een ellende. Je moet het er maar voor over hebben om zo je vakantie te beginnen en te eindigen voor een paar tientjes korting.
Pure hel, meer zeg ik er niet over.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:35 schreef semsemsem het volgende:
[..]
De vriend van mijn vriendin, die ook meegaat is vorig jaar naar hetzelfde hotel geweest en zij waren er wel tevreden over. Maar omdat ik geen recente beoordelingen zag was ik benieuwd naar de mening van anderen. Vandaar dat ik het vroeg. Maar ik ga uit van het ergste, dan kan het me alleen maar meevallen
Oh god. Als er iemand bij ons in de bus gaat overgeven ga ik echt huilen van ellende... We hebben al geboekt, met busreis. Op zich vind ik het niet zo erg om met een bus te reizen. Ik ben al eens naar Italië geweest met een bus, een schoolreis. Die rit duurde ook 18 uur. Vond dat eigenlijk zelfs heel gezellig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 04:00 schreef Cracker26 het volgende:
Ben 2 keer met de bus gegaan.
1 keer naar Salou en 1 keer naar Lloret.
Vond het zelf niet heel vervelend, maar met het vliegtuig is wel een stuk relaxter.
In de bus naar Lloret had een gast in de bus gekotst. Veel teveel bier en sterke drank gedronken tijdens de reis.
We waren nog niet eens op de helft toen ie ging kotsen.
Hij moest met zijn t-shirt de kots opruimen of hij kon gaan lopen van de buschauffeur, haha.
Wel superveel stinken natuurlijk, ellende was het !!
In Turkije kwamen ze ook redelijk in deze buurt. Voor Nederland hoeft het niet zo, ov is al duur en we hebben geen lange afstanden. Amsterdam - Groningen overleeft men wel zonder liggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:17 schreef flipsen het volgende:
Heerlijk, als ik de tijd heb pak ik graag de bus ipv het vliegtuig voor een reisje van 20 uur ipv 2. Maar, ik woon in Zuid Amerika en daar (Argentinië in dit geval) zien de bussen er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moderne dubbeldekkers, brede stoelen (2+1 per rij), steward die je van een hapje en drankje voorziet, veeeeel beenruimte en stoelen die geheel plat achterover gaan, met gordijntjes, tegenwoordig Personal Entertainment System... Maar zo ver zijn ze in Nederland nog niet geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |