Geloof niet dat dat veel uitmaakt aangezien ze niet meer van hem wilquote:Op zondag 31 mei 2015 13:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als hij jou ineens verteld getrouwd te zijn? Niet prettig toch?
Nou dan.
Ik vind dit echt een bizarre reactie. Je vrouw biecht op dat ze verliefd is op een ander en je hebt het 'te druk' voor een gesprek?!?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:42 schreef Preuts het volgende:
Wat ik ook hier nog niet heb verteld is dat ik mijn man een paar dagen geleden heb verteld dat ik contact heb met een man en dat we verliefd zijn. En dat ik het niet wil en dat hij me eruit moet helpen. Hij zei alleen dat we er andere keer over gaan praten. Hij was toen nog druk.
Dit is echt onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:42 schreef Preuts het volgende:
Wat ik ook hier nog niet heb verteld is dat ik mijn man een paar dagen geleden heb verteld dat ik contact heb met een man en dat we verliefd zijn. En dat ik het niet wil en dat hij me eruit moet helpen. Hij zei alleen dat we er andere keer over gaan praten. Hij was toen nog druk.
Nou nou, laten we nou niet doen alsof de wereld vol zit met mensen die a la minute even hun hele hebben en houden op commando op tafel kunnen leggen. Wie weet is haar echtgenoot een binnenvetter die zich kapot geschrokken is en nu moeite heeft om de confrontatie aan te gaan. Juist omdat ze zo belangrijk is.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een bizarre reactie. Je vrouw biecht op dat ze verliefd is op een ander en je hebt het 'te druk' voor een gesprek?!?
Waarmee? Wat is er belangrijker dan je vrouw?!?
En dan zeg je dat je geen tijd hebt?? Om er vervolgens dagenlang niet op terug te komen? Zodat je zeker weet dat t fout loopt??quote:Op zondag 31 mei 2015 15:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou nou, laten we nou niet doen alsof de wereld vol zit met mensen die a la minute even hun hele hebben en houden op commando op tafel kunnen leggen. Wie weet is haar echtgenoot een binnenvetter die zich kapot geschrokken is en nu moeite heeft om de confrontatie aan te gaan. Juist omdat ze zo belangrijk is.
Hans heeft daar ook een mening over idd !!quote:Op zondag 31 mei 2015 15:53 schreef bruinwerker het volgende:
vrouwen zijn allemaal hoeren, behalve mijn moeder.
Dit is maar 1 kant van het verhaal hé. Ik vermoed dat de andere kant heel anders zou zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een bizarre reactie. Je vrouw biecht op dat ze verliefd is op een ander en je hebt het 'te druk' voor een gesprek?!?
Waarmee? Wat is er belangrijker dan je vrouw?!?
TS, ik vrees dat je huwelijk niks voorstelt. Hij vindt jou blijkbaar niet belangrijk, jij zoekt je heil (aandacht, seks) al elders. Jij kunt wel willen blijven, maar ik zie het nut er niet van.
Dan nog is het voorliegen. Dat vind niemand prettig lijkt me.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:12 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat veel uitmaakt aangezien ze niet meer van hem wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |