abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2015 @ 15:12:21 #151
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_153127408
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 13:58 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als hij jou ineens verteld getrouwd te zijn? Niet prettig toch?

Nou dan.
Geloof niet dat dat veel uitmaakt aangezien ze niet meer van hem wil :').
pi_153127604
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 06:42 schreef Preuts het volgende:
Wat ik ook hier nog niet heb verteld is dat ik mijn man een paar dagen geleden heb verteld dat ik contact heb met een man en dat we verliefd zijn. En dat ik het niet wil en dat hij me eruit moet helpen. Hij zei alleen dat we er andere keer over gaan praten. Hij was toen nog druk.
Ik vind dit echt een bizarre reactie. Je vrouw biecht op dat ze verliefd is op een ander en je hebt het 'te druk' voor een gesprek?!?
Waarmee? Wat is er belangrijker dan je vrouw?!?

TS, ik vrees dat je huwelijk niks voorstelt. Hij vindt jou blijkbaar niet belangrijk, jij zoekt je heil (aandacht, seks) al elders. Jij kunt wel willen blijven, maar ik zie het nut er niet van.
Professioneel gifmenger.
  zondag 31 mei 2015 @ 15:24:30 #153
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_153127834
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 06:42 schreef Preuts het volgende:
Wat ik ook hier nog niet heb verteld is dat ik mijn man een paar dagen geleden heb verteld dat ik contact heb met een man en dat we verliefd zijn. En dat ik het niet wil en dat hij me eruit moet helpen. Hij zei alleen dat we er andere keer over gaan praten. Hij was toen nog druk.
Dit is echt onbegrijpelijk.

Heeft hij zelf al niet een ander? Een andere man misschien? En dat hij hoopt dat jij uit jezelf weggaat nu?
Bis vincit qui se vincit!
pi_153128176
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:17 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik vind dit echt een bizarre reactie. Je vrouw biecht op dat ze verliefd is op een ander en je hebt het 'te druk' voor een gesprek?!?
Nou nou, laten we nou niet doen alsof de wereld vol zit met mensen die a la minute even hun hele hebben en houden op commando op tafel kunnen leggen. Wie weet is haar echtgenoot een binnenvetter die zich kapot geschrokken is en nu moeite heeft om de confrontatie aan te gaan. Juist omdat ze zo belangrijk is.
pi_153128275
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nou nou, laten we nou niet doen alsof de wereld vol zit met mensen die a la minute even hun hele hebben en houden op commando op tafel kunnen leggen. Wie weet is haar echtgenoot een binnenvetter die zich kapot geschrokken is en nu moeite heeft om de confrontatie aan te gaan. Juist omdat ze zo belangrijk is.
En dan zeg je dat je geen tijd hebt?? Om er vervolgens dagenlang niet op terug te komen? Zodat je zeker weet dat t fout loopt??

Volgens mij ga je dan eerder met een mond vol tanden zitten staren. En dat er dan geen zinnig woord uit je komt, soit.
Professioneel gifmenger.
pi_153128447
Volgens jou, volgens mij. Whatever.
Let's face it, mensen kunnen weleens onbegrijpelijke dingen wel of niet doen als ze onder druk komen te staan. Misschien wilde hij wachten tot het weekend als ze ongestoord uren kunnen praten, nadat hij er nog eens goed over na heeft kunnen denken ofzo..
pi_153128692
vrouwen zijn allemaal hoeren, behalve mijn moeder.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_153128894
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:53 schreef bruinwerker het volgende:
vrouwen zijn allemaal hoeren, behalve mijn moeder.
Hans heeft daar ook een mening over idd !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_153131214
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:17 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

TS, ik vrees dat je huwelijk niks voorstelt. Hij vindt jou blijkbaar niet belangrijk, jij zoekt je heil (aandacht, seks) al elders. Jij kunt wel willen blijven, maar ik zie het nut er niet van.
Dit is maar 1 kant van het verhaal hé. Ik vermoed dat de andere kant heel anders zou zijn.
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:12 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Geloof niet dat dat veel uitmaakt aangezien ze niet meer van hem wil :').
Dan nog is het voorliegen. Dat vind niemand prettig lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')